Gå til innhold

Hurtigruten minutt for minutt på NRK2


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

...skulle ønske NRK kunne tone ned bruken av musikk til bildene. Bildene står for seg selv nå og en del av musikken ødelegger. Lyden av bølgene er bedre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da setter du et flagg på båten der det står AB da? :fnise:

Kan du ikke bare skrive KG med store bokstaver??

Skal se etter deg jeg også. :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thelife

Blir en fantastisk stemning om du skrud av lyden på TVn, åpner youtube på dataen og søker på morgenstemining. Spill av denne og nyt! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir en fantastisk stemning om du skrud av lyden på TVn, åpner youtube på dataen og søker på morgenstemining. Spill av denne og nyt! :skratte:

I know! Den gikk under soloppgangen i natt :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig vakkert!

Synes det er synd at hurtigruta kommer her jeg bor midt på natta.. Hadde vært gøy å sett se på. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig vakkert!

Synes det er synd at hurtigruta kommer her jeg bor midt på natta.. Hadde vært gøy å sett se på. :sukk:

Hvis du ikke må se det live, kan du finne opptaket på nett-tv i morgen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. pris: Tror vi to betalte til sammen under 3000 kr for tre overnattinger i innvendig lugar, inkludert frokost, da vi tok vår lille lavsesongtur med M/S Midnatsol. Du trenger ikke utvendig lugar, for du sover jo bare der! Og så spiste vi på middagsbuffeten den ene dagen, og det var vanvittig god mat!

Ah, Nord-Norge.. De går vel gjennom Raftsundet nå? Synd det er meldt dårlig vær fra tirsdag av:( Har lyst å se de gå gjennom Risøyrenna, for den er bare 11 meter bred tror jeg. Men det blir mens jeg sover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange døgn til skal dette holde på? Facinerende konsept må jeg si , har ikke skrudd på før nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til ett-tiden på onsdag. I oppsettet står det 13.30, men man må vel regne med litt overtid. De fleste programmene som er satt opp den dagen på Nrk2 er repriser, for sikkerhets skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad for musikken, kunne gjerne vært mer :)

Et nydelig program, litt skuffet over Trollfjorden, er sikkert bedre i virkeligheten. Og uten alle småbåtene kanskje..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser dere på det akkurat nå mens dere er på data'en?

En fantastisk reise gjennom sommernatten langs den vakre kysten vår. :hjerter_rundt:

Ja, jeg ser på det. Enig med deg - et utrolig flott program/fin reise :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh Jack Berntsen :rodmer: Måtte han for alltid hvile i fred, barndomshelten min. :fnise:

To dager med Hurtigruten på nå.. to herlige dager, en fryd å se på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.nrk.no/hurtigruten/

Du ser hvor båten har kjørt på skjermen til venstre. Det er bare å klikke seg inn på den delen av strekningen du ønsker å se

Huff, jeg får ikke fram noe kart.. Kun den chatten, og infogreier nede til høyre, med radar, 3D osv.. Er det bare meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får opp kartet. Kanskje du mangler et programtillegg som gjør at det ikke kommer opp? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sovet i natt, men slå på tv`n så fort jeg våknet,

og jeg henger med ennå. Er vi flere her inne? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...