Gå til innhold

Hurtigruten minutt for minutt på NRK2


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser dere på det akkurat nå mens dere er på data'en?

En fantastisk reise gjennom sommernatten langs den vakre kysten vår. :hjerter_rundt:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser på, jeg. Det er virkelig flott og jeg er kjempestolt av landet mitt. :hjerter:

Har tatt Hurtigruten fra Bergen til Trondheim og skulle gjerne tatt den helt til topps en gang. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her står det på nå, er litt frem og tilbake. Flott å se men å følge den hele veien blir jo ikke aktuelt. Det varer jo i flere dager. :biggrin: Nå er de i Geiranger. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på :vinke:

Fant ut at det var bedre å sette på Hurtigruten enn mange av disse seriene som jeg allerede har sett ørten ganger. :gjeiper:

Samtidig er det en ypperlig mulighet til å se mer av landets vakre natur. :hjerte:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like interessant som å se gress vokse.

Med andre ord: VELY INTELESTING!

Utrolig flott at det er rundt 60 episoder, jeg gleder meg allerede til neste :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på innimellom og i reklamepauser. I min barndom tok vi mye hurtigruten fra Bergen til Molde. men det er en helt annen standard på båtene idag. Vi tok båten fra Trondheim til Bergen i mai fjor. En fin tur, og kjempegod mat. Har planer om å ta den fra Bergen og helt opp, og så kjøre ned igjen. EN gang om ikke så altfor lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke noe man nistirrer på hele tiden, men tv-en står på i bakgrunnen. Alt som er tatt opp er tilgjengelig på nett hos nrk om det er noe man vil se i ettertid.

God reklame. Kommer til å bli flere kunder pga dette programmet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det var helt fantastisk i går kveld/natt. Lå i sofaen med lyden av bølgeskvulpet fra båten i bakgrunne. Har ikke slappa sånn av på år! :D

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tau? Er det grønt tau de laster av med trucken?

Hvor mye grønt tau skal de ha i Trondheim? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det skikkelig pene bilder! :jepp:

:rodmer:

Nå måtte jeg bytte kanal for å sjekke etter, og WOW, for en himmel! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får med meg det meste. Har PVR-en på opptak og ser nattens program ved å spole et halvt minutt om gangen når det ikke skjer noe spesielt. Liker å se de ekstra-tingene som hører til hver del av reisen, som om gårdene i Geirangerfjorden og om Sanct Svithun under krigen og hennes etterfølger som forliste på Foldafjorden på 60-tallet.

Litt kjedelig når de lå lenge i Trondheim og slikt, men det kom jo korps og kor på kaien som livet litt opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå måtte jeg bytte kanal for å sjekke etter, og WOW, for en himmel! :hjerte:

:jepp:

Soloppgang om ikke alt for lenge, vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er kjempefin! Nå jeg ble minnet om å sette den på igjen :) Midnattsol!! :popcorn: Jeg har aldri opplevet det i det ganske land - synes det er kjempefin film! Koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det noen her som har tatt Hurtigruten og vil dele opplevelse om hvordan det var?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen her som har tatt Hurtigruten og vil dele opplevelse om hvordan det var?

Det var kvalmende :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå anbefaler jeg virkelig folk til å vie to minutter av sin tid til NRK 2. Solen er på vei opp (?) over åsen, og Gud, så vakkert det er å se på! :rodmer:

Endret av Gyngehest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt Hurtigruten flere ganger og skal ta den igjen nå om noen uker. For meg er det et naturlig valg fremfor hurtigbåten da jeg slipper å bli båtsyk på Hurtigruten. :)

Herlig opplevelse! Maten ombord er rimelig og bra, veldig høy standard, mye å gjøre og det er fullspekket av kunstverk. Tok Hurtigruten sist nå i jula, den nydelige lobbyen! Klart, det er endel turister nå på sommeren (året rundt egentlig), men det er så god plass i båten at det ikke er noe en legger merke til. Pleier selv å sitte oppe da man får panoramautsikt - nydelig natur og er du heldig får du se mange vakre dyr i samme slengen.

Er egentlig ikke dumt å feriere litt i sitt eget land - nok å ta fly opp til Bodø for så at man tar Hurtigruten inn til Svolvær og overnatter der og ser hva vakre Lofoten har å by på. Blir like imponert hver gang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...