Gå til innhold

FrøkenJosefines Tankesukkerspinn

FrøkenJosefine

Anbefalte innlegg

Oi, her har jeg gått glipp av mye ser jeg! Men godt å se at du har det fint nå, Frøken :klemmer:

Hehe ja..:P Savnet deg i det siste!

Gratulerer med innlegg nummer hundre i dagboken min forresten! :D

:klemmer:

Du vinner en..

*trommevirvel*

:dagens-rose: og en :ninja: og en :gave: med en :perebrus: inni sammen med en :kalle: og en :sjokolade: som jeg har smugspist på !

GRATULERER! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg og! Den er forbaska søt og kul! :)

Lurer på om det er fanta exotic som har en kjempesøt smiley i signaturen sin som jeg har laget! Hehe Skal se om jeg finner den her, skal meee sjåå

post-43961-0-46203300-1308864090_thumb.g

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Katee

En snikleser står frem! :ninja:

:sjenert:

Kan jeg bare få si at helt siden første gang jeg leste et innlegg som du hadde skrevet, så tenkte jeg at 'hun der! Hun må være noe helt spesielt!' Og da mener jeg det udelt positivt :rodmer: Du skriver så lekende lett og så fantastisk inspirerende. Du får meg til å smile, le og jeg sitter ofte og nikker her for meg selv der jeg sitter krøllet sammen som en liten kattunge i sofaen.

Jeg bare måtte få sagt det :sjenert: Stå på, skjønne frøken :klem: Du er en fantastisk person!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wuuuææææ snikleser! :haar: *gjemme seg til jeg føler meg tøff nok til å titte forsiktig frem*

De ekke skummel joo.. :briller:

Tusen takk! :hoppendeglad: Det setter jeg virkelig pris på! Ble virkelig glad inni meg nå..:D :skya:

Me like you too! Fine jenta! :klemmer::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og! Den er forbaska søt og kul! :)

Lurer på om det er fanta exotic som har en kjempesøt smiley i signaturen sin som jeg har lagret! Hehe Skal se om jeg finner den her, skal meee sjåå

post-43961-0-46203300-1308864090_thumb.g

mente lagRet ikke laget! hehe passe på så jeg ikke tar æren for noe jeg ikke har gjort! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå! :rodmer: Nå ble JEG glad! :nigo: Det er helt sant! Du utmerker deg på et fortreffelig vis her på KG :klem:

takke, bukke, nikke, snu meg omkring!

Jeg er bare meg, så blir veldig glad når du sier det, for tar det virkelig til meg..:)

Kozemozeoverdoze som det var 2001!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei god jenta! :klemmer:

Savner deg masse sånn helt plutselig, FrkJosefine anfall hehe. :fnise:

Så bra du fant stoff den dagen, er så deilig å få ting gjort.

Stor Nattaklem :hug::klem:

Endret av Mystique X
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehehe Josefineabstinenser skal man ikke kimse av! :P

*God, varm, inderlig klemme på deg*

Har du det bra, musefisa? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, den nye håndsåpa mi lukter hasj etter at jeg har vaska meg..litt sært siden den egentlig skal lukte pære!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært i bryllup i to dager og er dødssliten idag :P Ellers går det greit, skal baare daffe hjemme idag og chille. Deilig å få skrevet i KG igjen :)

Hvordan går det med deg om dagen da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes slitsomt ut ja!! Hadde vært helt tappa hvis jeg var deg! Tøffingen!

Med meg går det igrunn overraskende bra, er veldig sliten men det er jo veldig lite i forhold til å være deppa og frustrert! Føler meg letta og fornøyd med det valget jeg har tatt og føler det var veldig riktig av meg! :)

Så jeg bare koser meg med mammaen min, familien og katten! Og en venninne imorgen! hehe

Godt med litt egentid for deg nå ja! :)

Masse koseklemmepå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle dele et innlegg som jeg skrev i en annen tråd for å fortelle litt om veien min mot et bedre liv! :)

Jeg er nå 24 snart 25 år. Og jeg har alltid vært veldig glad i alt som er fett, søtt og usunt. Siden jeg aldri fikk det hjemme, tok det helt av når jeg flyttet for meg selv, Jeg stappet i meg alt jeg kom over av drittmat, jo fortere jo bedre, jo feitere og søtere jo bedre og skyldte det hele ned med pepsi max. Jeg la ikke på meg med det første, men hadde migrene to-fem dager i uken, var utslitt konstant og følte meg ofte dårlig.

Så kom depresjonen, den slo meg hardt, jeg fortsatte spise og plutselig la jeg på meg ENORMT, vi snakker tredve kilo på under et år! Migren ble værre og værre, såpass vondt hadde jeg i kjeven pga kjevespenninger at jeg fikk paralgin forte av legen min. Etter at mensen uteble gikk jeg til legen for å sjekke det og jeg fikk påvist PCOS (hormonelle cyster på eggstokkene). Noe som forklarer vektoppgangen, men grunnen til at jeg fikk denne sykdommen i utgangspunktet var dårlig kosthold..Rett og slett!

Så da tok heldigvis min mor affære, sendte meg til fedonklinikken (lavkarbo er veldig anbefalt for PCOS) og jeg tok blodprøver. Jeg var 23 år, hadde skyhøyt kolesterol, leververdier og andre verdier var heeeelt ut å kjøre, jeg var på vei til å bli diabetiker og var så syk at jeg ikke klarte gjøre annet enn å sove, gråte og sitte i sofaen.

Så kom forandringen, Jeg la om kostholdet, kuttet ut pepsi maxen, drittmaten, og ikke minst sukkeret. Jeg har ALDRI før følt meg så bra! Hodepinen er borte, kan telle på en hånd hvor mye hodepine jeg har hatt det siste året, jeg har masse energi, mensen er tilbake, ja hele livet mitt er helt forandret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad for at du tok det riktige valge og føler deg bedre i forhold til eksen din! Kjempe glad på dine vegne, er glad du ikke er som mange andre jenter som blir i dårlige forhold fordi de ikke forstår sin egen verdi og tror de fortjener og tar imot drittet de får. Er glad du ser at du ser din egen verdi!! :klemmer:

Det er utrooolig bra at du har fått et så fint kosthold som gjør at du føler deg såå mye bedre, har en annen venninne som også har lagt om livsstilen sin som deg. Hun sluttet å spise alt som er sukker i seg og generelt alt som er usunt. Hun sa hun følte seg mye bedre. Har selv kjempe lyst til å begynne med det, men synes det er så vanskelig å starte. Mest fordi jeg er så glad i mat og aner ikke hva jeg skal spise om jeg ikke skal spise usunmt og sukkerholdige ting. Det er ikke lett for meg. Men jeg tror at med en planlegging så går det, men det krever heftig innsats :gjeiper:

Har selv gjennomgått mye i de siste årene, hatt tretthetssyndromer, hatt migrener, utslitt, depresjon, nedstemthett, mistet livsgleden ++. Og det har skjedd mye også seff, det er over nå, men det følelsesmessige er igjen. Håper jeg klarer å endre kostholdet jeg og... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...