Gjest padawan Skrevet 28. juli 2011 #261 Del Skrevet 28. juli 2011 Går bra her også. Fant ut at jeg kjente en av de som døde i regjeringskvartalet på fredag. Var kun 200 meter unna da det smalt også... ;( Etter tre dager med lillesøs og familien hennes i Dyreparken er vi nå på hytten. Tok noen bilder av noen digre ugler i Dyreparken oda tenkte jeg på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. juli 2011 #262 Del Skrevet 28. juli 2011 Oh,får vi se uglebilder??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJosefine Skrevet 28. juli 2011 Forfatter #263 Del Skrevet 28. juli 2011 (endret) Uff, kondolerer Pandamann! *stor klem* ja, var et sjokk det der altså! Er jo gammal AUF-er selv! Vært på Utøye og bodde jo to-tre hundre meter fra regjeringskvartalet! Sinnsykt altså! åååå ugler!! :D uploade bilde til meg? :D:D Endret 28. juli 2011 av FrøkenJosefine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJosefine Skrevet 28. juli 2011 Forfatter #264 Del Skrevet 28. juli 2011 Typisk dag i Josefines matliv i fase 3 uten ketose: Frokost: Lavkarbobrød med magert pålegg, gjerne makrell i tomat Mellommåltid: Skyr lunsjh: Salat/rester fra dagen før Middag: Ren kjøttfilet med grønnsaker (gjerne blomkålmos)eller en omelett. mellommåltid: litt nøtter/litt bær/eller en liten bit ost. kveldsmat: lavkarbobrød eller noe annet digg..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 28. juli 2011 #265 Del Skrevet 28. juli 2011 bildene du tok av sjiraffene ogsåååå hajjoooo Jossemin :D så koselig å lese at han karen var like bra som du trodde! dette kan jo love bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJosefine Skrevet 28. juli 2011 Forfatter #266 Del Skrevet 28. juli 2011 Ja vi får se, jeg merker at jeg synes langdistanse blir veldig vanskelig..savner han så masse allerede og blir ikke det samme med telefon! Merkelig.. hehe Deg og kjærleiken da nossetassen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. juli 2011 #267 Del Skrevet 28. juli 2011 Ja,fortell mannfolksavholdne Izaen om litt action nå,nossetassen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. juli 2011 #268 Del Skrevet 28. juli 2011 Typisk dag i Josefines matliv i fase 3 uten ketose: Frokost: Lavkarbobrød med magert pålegg, gjerne makrell i tomat Mellommåltid: Skyr lunsjh: Salat/rester fra dagen før Middag: Ren kjøttfilet med grønnsaker (gjerne blomkålmos)eller en omelett. mellommåltid: litt nøtter/litt bær/eller en liten bit ost. kveldsmat: lavkarbobrød eller noe annet digg..hehe Takk takk lavkarbobrødet er det masse egg i,ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJosefine Skrevet 28. juli 2011 Forfatter #269 Del Skrevet 28. juli 2011 Jepp.. endel iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 28. juli 2011 #270 Del Skrevet 28. juli 2011 Ja vi får se, jeg merker at jeg synes langdistanse blir veldig vanskelig..savner han så masse allerede og blir ikke det samme med telefon! Merkelig.. hehe Deg og kjærleiken da nossetassen? åå avstandsforhold suger maks (flott nå hørtes jeg ut som en uberkul fjortis! ) Men det går på et vis! Hadde avstandsforhold fra januar til mai, og nå blir det nytt avstandsforhold fra midten av august ca til desember Men vi klarer oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJosefine Skrevet 28. juli 2011 Forfatter #271 Del Skrevet 28. juli 2011 åå avstandsforhold suger maks (flott nå hørtes jeg ut som en uberkul fjortis! ) Men det går på et vis! Hadde avstandsforhold fra januar til mai, og nå blir det nytt avstandsforhold fra midten av august ca til desember Men vi klarer oss! Ja, men er noe annet når man har en førstedate på fire dager også rives plasteret av.. kjenner at følelsene dør litt i mellomtiden.. Jeg veit ikke jeg ass, er jo kronisk singel!hehe Ja, det går jo branår kjærligheten er sterk! hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 28. juli 2011 #272 Del Skrevet 28. juli 2011 Ja, men er noe annet når man har en førstedate på fire dager også rives plasteret av.. kjenner at følelsene dør litt i mellomtiden.. Jeg veit ikke jeg ass, er jo kronisk singel!hehe Ja, det går jo branår kjærligheten er sterk! hihi Det er sant hmmm skal ikke være lett dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. juli 2011 #273 Del Skrevet 28. juli 2011 Jepp.. endel iallefall! tenkte jeg det ikke meg og egg er ikke venner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJosefine Skrevet 28. juli 2011 Forfatter #274 Del Skrevet 28. juli 2011 tenkte jeg det ikke meg og egg er ikke venner Buuu..eggefiender er kjipt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. juli 2011 #275 Del Skrevet 28. juli 2011 Buuu..eggefiender er kjipt! Blir det mer egg til deg da vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJosefine Skrevet 28. juli 2011 Forfatter #276 Del Skrevet 28. juli 2011 Blir det mer egg til deg da vet du Er igrunn ikke noe fan av egg selv, men er bare noe jeg eter som medisin, for livet uten egg hadde blit jæskla tungvint som lavkarboer.. Særlig siden jeg ser på det som hønemensne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. juli 2011 #277 Del Skrevet 28. juli 2011 Er igrunn ikke noe fan av egg selv, men er bare noe jeg eter som medisin, for livet uten egg hadde blit jæskla tungvint som lavkarboer.. Særlig siden jeg ser på det som hønemensne.. Hahaha,hønemensen! nam nam liksom Jeg spsier egg når det er i kaker og sånn altså,men fikser ikke at jeg kjenner snev av eggesmak eller konsistens. Tror kanskje lavkarbo kan bli litt for pes for meg etter hva jeg har lest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 28. juli 2011 #278 Del Skrevet 28. juli 2011 åååå ugler!! :D uploade bilde til meg? :D:D Will do ma'm. bildene du tok av sjiraffene ogsåååå Det også. Må bare få sommer meg hjem fra hytten først. åå avstandsforhold suger maks. Kan ikke si meg mer enig. Jeg veit ikke jeg ass, er jo kronisk singel Det er bare fordi du ikke har truffet den rette enda. Plutselig sitter du der med frosken som ble til en prins. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. juli 2011 #279 Del Skrevet 29. juli 2011 Det er bare fordi du ikke har truffet den rette enda. Plutselig sitter du der med frosken som ble til en prins. Hahaha,nå leste jeg feil og trodde det var du som skulle sitte der med en frosk som ble te en prins. Trodde et lite øyeblikk jeg hadde gått glipp av noe stort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 29. juli 2011 #280 Del Skrevet 29. juli 2011 haha. ;-) jeg venter da på å bli plukket opp av en søt prinsesse. ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå