Gå til innhold

FrøkenJosefines Tankesukkerspinn

FrøkenJosefine

Anbefalte innlegg

haha. ;-) jeg venter da på å bli plukket opp av en søt prinsesse. ;-)

Rart ingen har plukket deg opp enda :klo: Hva feiler dere,oslojenter??? :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Michelet

Jeg har vel blitt forsøkt plukket et par ganger,men er litt vrang å ha med å gjøre tydeligvis :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja, har ikke møtt den rette enda, men det er ikke mangel av froskekyssing! hehe

Jeg blir vel vanskeligere og vanskeligere med årene selv også kanskje?

Vi får holde sammen vi uplukka blomstene! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Michelet

Vi får holde sammen vi uplukka blomstene! :fnise:

Eller kurvens råtne epler som jeg liker å kalle oss :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

Haha. Så romantisk.

Synes jeg ser dere danse lett bortover livets landevei iført prinsessekjoler, matchende veske og tiaraen på snei mens dere nynner på en lystig sang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg lurer på hvorfor du er oppe så himla tidlig??? Hadde alrdi i verden vært våken nå om jeg hadde hatt valget :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

Den eldste niesen min sov på rommet mitt i natt. Hun var oppe et par ganger i natt siden hun var så varm men vi fant frem til en løsning etterhvert. ;-) hun hadde fått beskjed av svogeren min om ikke å komme ned før han hadde våknet. (han sov nede med den mellomste niesen mens lillesøs sov ute i anekset med minsten som er like gammel som din omtrent). Til slutt fikk hun ikke sove mer så vi snek oss ut for å være førstemann i vannet til morgenbadet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg ligger under de fine bærene i jordbærkurven, som kanskje ikke ved første øyekast er det fineste, men når man setter tennene i meg er jeg kanskje den søteste av de alle! Selv med noen skrammer fra livets landevei..hehe sånn jeg liker å tenke på det iallefall!

Vi har vel mistet kontakten litt, jeg vet ikke hvorfor.. mest sannsynlig var vel ikke virkeligheten like fin som vi hadde sett for oss inne i hodet!

Jeg har det bra med det, det var vakkert så lenge det varte..:)

Jeg biter tennene sammen og fortsetter mitt livsoppdrag, nemlig finne en å være skikkelig glad i! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest padawan

så kjipt at det går nedover med kontakten med han fyren da. det er vel farene med nettbekjentskaper... det skal mye til for å holde koken over tid.

hørte jeg deg, meg og en kurv jordbær, Iza'bella?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda, kontakten er god, men det er kanskje litt som jeg forutså, er litt vanskelig med langdistanse når man såvidt kjenner hverandre..

Kanskje han ble skuffet? Uff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...