Gå til innhold

Hvor mange kvinner skal til for å være en fysisk trussel for en mann?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alle menn har et utrolig svakt punkt, og det er mellom bena. Enhver kvinne kan få en mann til å falle på bena på den måten.

Ellers er det jo bare å vite hvor man skal slå, og hvordan man bruker hele kroppsvekten i et slag, så trenger man ikke gå løs på balla heller.

Det er ikke så ekstremt vanskelig uansett hvor svær fyren er, skjønner du. Nyrene og andre organer gjør fortsatt at en vil vri seg i smerte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henning

Om en helt snittelig mann og en helt snittelig kvinne ble satt i en arena og ikke fikk gå derfra før en av dem var død tror jeg fakrisk ikke kvinnen hadde hatt så mye sjanse. Da jeg ble 13, etter å blitt slått av både mor og storesøster som er 6 år eldre klarte de ikke å ta meg lengre, og pilen gikk heller andre veien. Det er ganske stor forskjell mellom styrken på en mann og en kvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Alle menn har et utrolig svakt punkt, og det er mellom bena. Enhver kvinne kan få en mann til å falle på bena på den måten.

Ellers er det jo bare å vite hvor man skal slå, og hvordan man bruker hele kroppsvekten i et slag, så trenger man ikke gå løs på balla heller.

Det er ikke så ekstremt vanskelig uansett hvor svær fyren er, skjønner du. Nyrene og andre organer gjør fortsatt at en vil vri seg i smerte.

Må slutte å drømme nå din lille gærning. Sikkert fint mulig i teorien, men nå skal det litt til for en kvinne å bare å komme så nært innpå en gutt som allerede er klar over hva du planlegger

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Alle menn har et utrolig svakt punkt, og det er mellom bena. Enhver kvinne kan få en mann til å falle på bena på den måten.

Ellers er det jo bare å vite hvor man skal slå, og hvordan man bruker hele kroppsvekten i et slag, så trenger man ikke gå løs på balla heller.

Det er ikke så ekstremt vanskelig uansett hvor svær fyren er, skjønner du. Nyrene og andre organer gjør fortsatt at en vil vri seg i smerte.

Og du tror et normalt oppegående mannfolk bare vil stå der uten å beskytte seg? Menn har generellt lengre armer og bein også, så de har en stor fordel når det gjelder beskyttelse. Det er ikke bare å gå bort å slå ned en fyr ved et svakt punkt, da skal man komme uanmeldt. Jeg har forresten vært i en del slosskamper, så jeg vet hva jeg snakker om. Er ikke så lett som du tror...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooo så nobelt. Sier litt om hvilke holdninger som er ute å går når et slikt innlegg har fått 2 plusser. Hvis ei dame hakker etter deg med kniv så vil du ikke forsvare deg? Bare holde henen til hun har rod seg ned? Mens hun forsøker å ta tak i kniven gang etter gang.

Skjønner at du ikke har hatt så mye kontakt med damer generelt ut i fra det du skriver. Kvinner er jo så uskyldige og harmløse, de skal jo fare fram som de vil uten konsekvenser. Tankegangen din er totalt feil. Det er lov å slå i selvforsvar, samme om angriperen er en kvinne. Kun menn med mindre respekt for kvinner og ser på dem som barn har den holdningen du har.

Ha ha ha.... "ikke så mye kontakt med damer"... Jeg kan fortelle deg at jeg har levd et "værre" liv enn de fleste med hensyn til damer og med min kodeks "aldri slå ei dame" fullstendig inntakt. Jeg har blitt opplært til dette av min far som kommer fra en bakgrunn mye værre enn mange kan tenke seg, og jeg vil aldri aldri bryte den. Det er snakk om ære for min del å aldri slå ei dame, uansett...

Så får du stå for ditt syn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At en mann vet hva som foregår betyr vel ikke at han er like kjapp til å forsvare der man sikter. Fleste menn beskytter balla eller ansiktet. Har selv slått ned en fyr i selvforsvar som var dobbelt så stor som meg i muskler, så jeg vet fint selv at det er mulig i praksis også.

Søstra mi også har slått ned et par fyrer, men det er mest fordi hun er problem adhd-kid. Men igjen beviser det at det fint går an selvom mannfolka prøver å ta oss og.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn82

Jeg tror 1 jente ville hatt muligheten til å banke deg da du beskriver din fysikk til noe jeg relaterer til en kvinne.

Problemet ditt, selv om du kanskje ikke har fysikken på din side er at dersom jenta kommer for å ta deg, å du mot formodning skulle klart å "banke" henne, så ville du antageligvis fått med gutta å gjøre i tillegg. Så jeg tror du er i en tap tap situasjon.. =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tirkes

Nå skal ikke jeg krangle på antallet kvinner en mann kan hamle opp med, men jeg sitter og tenker "Løveflokk".

Hadde jeg vært Conan og to illsinte kvinnfolk fløy på meg, så hadde jeg hatt et lite problem med å holde styring på begge sånn i starten.

At en mann skal kunne klare seg mot 5 kvinner tror jeg derfor ikke. Med mindre de kommer én og én, da er det trolig et mye høyere tall kvinner som skal til om man tenker gjennomsnittet hele veien her.

Er endel jentejenger som tilsammen gjør mye skade, du kan være så sterk du vil om 6-8 hender klorer og river i balansen din og sparker deg etter baller og skinnlegg.

Men et særdeles interessant emne, kan noen filme dette i et eksperiment?

:popcorn:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn82

Nå skal ikke jeg krangle på antallet kvinner en mann kan hamle opp med, men jeg sitter og tenker "Løveflokk".

Hadde jeg vært Conan og to illsinte kvinnfolk fløy på meg, så hadde jeg hatt et lite problem med å holde styring på begge sånn i starten.

At en mann skal kunne klare seg mot 5 kvinner tror jeg derfor ikke. Med mindre de kommer én og én, da er det trolig et mye høyere tall kvinner som skal til om man tenker gjennomsnittet hele veien her.

Er endel jentejenger som tilsammen gjør mye skade, du kan være så sterk du vil om 6-8 hender klorer og river i balansen din og sparker deg etter baller og skinnlegg.

Men et særdeles interessant emne, kan noen filme dette i et eksperiment?

:popcorn:

Du høres nesten erfaren ut!!! Kanskje du allerede har en film du kan linke oss? ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anjelika

Det trengs vel ikke mer enn en for å være en potensiell fysisk trussel.

Mannen har oddsene med seg (nå tenker jeg generelt bare basert på kjønn, ikke unntak som Knut Arild Hareide vs Cecilia Brækhus), men en kvinne kan også vinne eller i det minste påføre han skade.

Om du tenker en god gammeldags slosskamp - hvor ingen er ute etter å drepe, kun litt grisebank - så tipper jeg 3-4 kvinner med relativt ok teknikk og godt samarbeid kan legge en gjennomsnittsmann i bakken og få han til å be om nåde.

De som mener det skal titalls kvinner til har sett litt for mye Steven Seagal-filmer. Det er en stor styrke i antall, du hadde hatt et problem om et titalls katter eller måker hadde slått seg sammen for å ta deg.

Endret av Anjelika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det er en stor styrke i antall, du hadde hatt et problem om et titalls katter eller måker hadde slått seg sammen for å ta deg.

:skratte:

Skal love deg at du trenger bare en eneste måke, så er du satt ut. Spesielt når den har kylling(?) ved garasjeporten din.

Du kommer ikke inn i huset fra den bilen...

Eller til bilen fra huset.

De kattene skulle jeg likt å sett, for det hørtes bare sinnsykt ut.:ler2:

:catmilk::pasha::foto:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En vanlig kvinne er omtrent på samme styrkenivå som en 11 år gammel gutt. Hvor mange 11-åringer tror du skal til for å få deg ned i bakken? Lykke til.

Har ikke sjekket om dette stemmer, men det høres ikke helt galt ut. Og i så fall tror jeg nok det skal en god del jenter til for å ta en gjennomsnittlig sterk mann. Husker vi lekeslåss med gymlæreren, alle guttene i klassen mot ham, og da var vi vel omtrent på den alderen. Han hadde ikke så store problemer med å holde oss fra livet. Og dette var bare en lek. Kan kanskje tenke meg at en mann kunne latt seg overmanne av 4-5 jenter i en lekeslåsskamp, men da er det i tilfelle fordi han sparer på kruttet og ikke har så veldig mye imot å bli overmannet. Er det blodig alvor, kanskje til og med en kamp på liv og død, vil jeg tro at en mann kan komme seirende ut av kamp med ganske mange normalt bygde jenter. For i en slik situasjon vil han slå for å sette dem ut én etter én, og det skal nok litt til å holde og uskadeliggjøre en mann hvis du ikke har mer styrke enn en elleveårig gutt.

Endret av Cuckold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tirkes

Er forskjell på lekeslossing og ordentlig slossing, med lekeslossing så er det mest bryting inn i bildet og lite slag, kloring og biting. Og folk vil naturlig nok holde tilbake litt i alle leire.

At der er styrke i antall som samarbeider er ikke til å komme unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ikke sjekket om dette stemmer, men det høres ikke helt galt ut. Og i så fall tror jeg nok det skal en god del jenter til for å ta en gjennomsnittlig sterk mann. Husker vi lekeslåss med gymlæreren, alle guttene i klassen mot ham, og da var vi vel omtrent på den alderen. Han hadde ikke så store problemer med å holde oss fra livet. Og dette var bare en lek. Kan kanskje tenke meg at en mann kunne latt seg overmanne av 4-5 jenter i en lekeslåsskamp, men da er det i tilfelle fordi han sparer på kruttet og ikke har så veldig mye imot å bli overmannet. Er det blodig alvor, kanskje til og med en kamp på liv og død, vil jeg tro at en mann kan komme seirende ut av kamp med ganske mange normalt bygde jenter. For i en slik situasjon vil han slå for å sette dem ut én etter én, og det skal nok litt til å holde og uskadeliggjøre en mann hvis du ikke har mer styrke enn en elleveårig gutt.

Det stemmer nok, men jeg glemte å legge til vekt og høyde. Selv om styrkeforholdet er omtrent det samme mellom kvinner og 11-år gamle gutter er som regel kvinner større og tyngere enn disse. Det gjør jo noe med oddsen, men jeg vil tippe at en gjenomsnittsmann kan hamle greit opp med 3-4 gjennomsnittskvinner på en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anjelika

Er det blodig alvor, kanskje til og med en kamp på liv og død, vil jeg tro at en mann kan komme seirende ut av kamp med ganske mange normalt bygde jenter. For i en slik situasjon vil han slå for å sette dem ut én etter én, og det skal nok litt til å holde og uskadeliggjøre en mann hvis du ikke har mer styrke enn en elleveårig gutt.

Jo mer blodig alvor, jo større sjanse har jentene tror jeg! Lekeslossing er jo bare en øvelse i styrke uten å skade, med en gang det er lov å klore ut øynene på hverandre så er det ikke nødvendigvis den som er best i armbak som vinner.

Mannen kan slå én av gangen (gitt at han har armene fri i det hele tatt), de andre er ledige til å kveste et område han ikke har sjangs til å beskytte imens han rister av seg/slår noen andre. En liten gruppe løvinner kan f eks felle en vannbøffel som er helt overlegen i styrke gjennom samarbeid og triks som å gå for å flerre av den hele pungen slik at den må sette seg av smerten. Og er man i bakken har man fort tapt. Ikke et umulig prosjekt for en gruppe kvinner, om de så ikke er sterkere enn en elleveåring så har de iallefall mer kroppsvekt å gå på.

Hehe, utrolig morbid hypotetisk situasjon å diskutere egentlig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo mer blodig alvor, jo større sjanse har jentene tror jeg! Lekeslossing er jo bare en øvelse i styrke uten å skade, med en gang det er lov å klore ut øynene på hverandre så er det ikke nødvendigvis den som er best i armbak som vinner.

Mannen kan slå én av gangen (gitt at han har armene fri i det hele tatt), de andre er ledige til å kveste et område han ikke har sjangs til å beskytte imens han rister av seg/slår noen andre. En liten gruppe løvinner kan f eks felle en vannbøffel som er helt overlegen i styrke gjennom samarbeid og triks som å gå for å flerre av den hele pungen slik at den må sette seg av smerten. Og er man i bakken har man fort tapt. Ikke et umulig prosjekt for en gruppe kvinner, om de så ikke er sterkere enn en elleveåring så har de iallefall mer kroppsvekt å gå på.

Hehe, utrolig morbid hypotetisk situasjon å diskutere egentlig.

Løvinner kan ikke sammenlignes med hunn-mennesker av denne grunn: Hos løvestandene er faktisk LØVINNEN den som jakter. LØVEN fungerer generelt mer som sjef og sikkerhetsvakt. Løvinner er i mye større grad fra naturens side laget for å jakte og slåss enn det kvinner er. I tillegg så er mannlige dyr av alle dyr jeg vet om med unntak av den sorte enka betydelig mye sterkere enn sine kvinnelig motparter. Gjennomsnitts jenta ville tapt mot gjennomsnittsgutten. Dette er et faktum. Tar du i betraktning at kvinner som oftest kun veier 2/3 av menn og er kortere så vil du fort i hvert fall flere enn to for å ta en voksen mann. Må si at jeg her går utifra at begge er noenlunde normale og at ingen har kampsportovertak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo mer blodig alvor, jo større sjanse har jentene tror jeg! Lekeslossing er jo bare en øvelse i styrke uten å skade, med en gang det er lov å klore ut øynene på hverandre så er det ikke nødvendigvis den som er best i armbak som vinner.

Mannen kan slå én av gangen (gitt at han har armene fri i det hele tatt), de andre er ledige til å kveste et område han ikke har sjangs til å beskytte imens han rister av seg/slår noen andre. En liten gruppe løvinner kan f eks felle en vannbøffel som er helt overlegen i styrke gjennom samarbeid og triks som å gå for å flerre av den hele pungen slik at den må sette seg av smerten. Og er man i bakken har man fort tapt. Ikke et umulig prosjekt for en gruppe kvinner, om de så ikke er sterkere enn en elleveåring så har de iallefall mer kroppsvekt å gå på.

Hehe, utrolig morbid hypotetisk situasjon å diskutere egentlig.

Hehe, ja, forhåpentligvis ikke en situasjon vi får oppleve. Men jeg er ganske sikker på at mannen ville være vanskeligere å ta om "hanskene var av". For en manns slagstyrke er så mye større, og for i det hele tatt å forsøke å bite eller klore ham må jentene bevege seg innenfor rekkevidden av hans slag. På det området har jeg inntrykk av at jenter er ganske klønete, i tillegg til at mindre styrke gir mindre kraft i slagene. Så om én normalt sterk mann stod alene mot 10 vanlige jenter, ville jeg nok satt pengene mine på at det var han som stod levende igjen. Kvinnen er ikke bare svakere, hun har så mye svakere våpen (med mindre hun har trent kampsport), kloring og biting kan nok påføre skader som på sikt kan forårsake både betennelse og en langsom død hvis sårene ikke blir desinfisert, men akkurat i kamp på liv og død tror jeg mannens slagstyrke og overlegne fysikk vil være avgjørende. Det skal et virkelig stort antall kvinner til for at de skal greie å dynge ham ned og holde ham der.

Endret av Cuckold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...