Gå til innhold

Hvor mange kvinner skal til for å være en fysisk trussel for en mann?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Forutsatt at det er vanlige jenter som ikke kan kampsort (noe som må forutsettes), vil jeg tippe en vanlig mann lett hamler opp med 5-6 jenter hvis han blir sint.

En gjennomsnittelig mann er veldig mye sterkere enn en jente (tipper rundt 3-4 ganger så sterk)...

Et slag fra en kvinne uten slepen teknikk merker du kanpt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vel, det måtte 5 politimenn til for å klare å få meg inn i et baksete, å jeg veide 48, alså ikke spesielt stor...

Det er fordi de ikke kan bruke de mest effektive metodene. De må ta i folk med silkehansker, og da trengs det gjerne 5 politimenn ja. Dessuten brukes det ofte mer enn det trengs. Om det hadde vært i russland, hadde det holdt med 1 og du hadde vært nede for telling og manglet noen tenner.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For egen del (og nei, jeg er ikke pingle) så vil det holde med ei dame til å true meg fysisk siden det ligger innbarket i ryggmargen at jeg overhodet aldri vile finne på å ta igjen om jeg ble angrepet av en dame.. ergo, 1 holder fordi jeg ville bare prøve å holde henne unna..

Hva hvis hun prøvde å drepe deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, det måtte 5 politimenn til for å klare å få meg inn i et baksete, å jeg veide 48, alså ikke spesielt stor...

Og om de ikke trengte følge norsk lov hadde det holdt med at en gav deg en springskalle så naserota de hadde knekt på 4 plasser og bert deg rolig og stille å lagt deg forsiktig inn i baksetet uten at du viste hva som hadde skjedd før 4 timer senere :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte forrensten å nevne at mannen i midten er 1.80 meter høy og normalt bygget. Nathan Jones er også erfaren i kampsport.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

om du holder deg innen for loven så trengs det vel ikke mer enn 2-4. kommer an på hvor stor disse kvinnene er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du holder deg innen for loven så trengs det vel ikke mer enn 2-4. kommer an på hvor stor disse kvinnene er.

Jeg ser for meg et slagsmål med 4 personer. Det kan tenkes at du vinner. Det kan tenkes at noen blir liggende igjen. Hvem og hvor mange er ikke godt å si. Vinner du, så kan du også tape, f.eks i retten. Eller kanskje en av de skadde jentene har en bror, tre fettere og 2 onkler.

Endret av I Grosny
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal vel ikke så mye mer enn et velretta spark i ballene før han ligger nede, tenker jeg.

Og når han ligger nede kan hun gyve løs med det som er å finne.

Er jenta rask nok, smidig nok og smart nok kan hun fint klare å drepe en mann.

Eller slå han helseløs.

"Hell hath no fury like a woman scorned."

(Nå snakker jeg om vanlig bygde menn, ikke kjemper som er like breie som de er lange...)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det skal vel ikke så mye mer enn et velretta spark i ballene før han ligger nede, tenker jeg.

Og når han ligger nede kan hun gyve løs med det som er å finne.

Er jenta rask nok, smidig nok og smart nok kan hun fint klare å drepe en mann.

Eller slå han helseløs.

"Hell hath no fury like a woman scorned."

(Nå snakker jeg om vanlig bygde menn, ikke kjemper som er like breie som de er lange...)

He he.

Dette er jo sant.

Pluss at TS må ta med i betraktning om dama har et psykisk overtak på fyren fra før av.

Det påvirker nemlig hvordan han beskytter seg, og han sin vilje og evne til å slå tilbake mot drittkjærringa.

Er han under tøffelen kan hun sikkert få han i bakken med et knuff og et velretta sveiv med ei stekepanne.Eventuelt kjevle.

Var sammen med ei dame en gang som slo meg. Syns det var så ergerlig at hun var sånn voldsom og slo så det gjorde vondt, at jeg ble helt skamfull og ville ikke at noen måtte vite om det. Hun kunne gjøre MYE dritt mot meg den dama.

Men med andre så er det ikke samme problem. Jeg kan bli irritert, dytte damer unna og gå derfra.Sette meg i bilen og dra min vei og drite i å noen sinne ha mer med de å gjøre.

Men med denne dama så kunne hun både slå og klype og fikk en gang brekt nesa og ribbebein på meg uten at jeg kunne gjøre noe som helst.Siden hun ville si at det var meg som var voldelig mot henne og hun som bare forsvarte seg, og fått meg satt inn. Noe jeg TRODDE på...

Joda,så det har noe med om man faktisk kan/tør/vil bli kontrollert av en bitch også.

Ett stykk spark kan være nok,- men det kan også få noen så sint at de hiver unna et bord og går etter dama. Det har jeg personlig sett noen gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er et spørsmål til Genesis!

Hvor mange kvinner skal til for å være en fysisk trussel mot Nathan Jones?

http://img.csfd.cz/i...kyc6k91lrzy.jpg

Nathan Jones er mannen til høyre på bildet.

Da tror jeg jentene taper uansett! Pga. fysiske begrensninger får de ikke nok hunkjønn på han samtidig til å kunne utgjøre noen trussel (uten slagvåpen ofc.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

He he.

Dette er jo sant.

Pluss at TS må ta med i betraktning om dama har et psykisk overtak på fyren fra før av.

Det påvirker nemlig hvordan han beskytter seg, og han sin vilje og evne til å slå tilbake mot drittkjærringa.

Er han under tøffelen kan hun sikkert få han i bakken med et knuff og et velretta sveiv med ei stekepanne.Eventuelt kjevle.

Var sammen med ei dame en gang som slo meg. Syns det var så ergerlig at hun var sånn voldsom og slo så det gjorde vondt, at jeg ble helt skamfull og ville ikke at noen måtte vite om det. Hun kunne gjøre MYE dritt mot meg den dama.

Men med andre så er det ikke samme problem. Jeg kan bli irritert, dytte damer unna og gå derfra.Sette meg i bilen og dra min vei og drite i å noen sinne ha mer med de å gjøre.

Men med denne dama så kunne hun både slå og klype og fikk en gang brekt nesa og ribbebein på meg uten at jeg kunne gjøre noe som helst.Siden hun ville si at det var meg som var voldelig mot henne og hun som bare forsvarte seg, og fått meg satt inn. Noe jeg TRODDE på...

Joda,så det har noe med om man faktisk kan/tør/vil bli kontrollert av en bitch også.

Ett stykk spark kan være nok,- men det kan også få noen så sint at de hiver unna et bord og går etter dama. Det har jeg personlig sett noen gjøre...

Men til TS: Hvis disse veninnene henger seg i armene dine og drar deg ned, klubber deg i hodet og under haka, får deg i bakken og begynner å spenne til deg, så er det ikke så mye du kan gjøre.

Det blir som å bli overfalt av maur.

Er de mange nok har du ingen sjans.

Tre-fire veninner som er jævla forbanna og ute etter å hevne veninna, sammen med henne der, så tror jeg du sliter rimelig hardt.

Dessuten, angående det med psyken, så er jo du allerede på defensiven og redd for henne og veninnene. Så det stiller du litt svakt, må jeg si...

Men jeg lurer på om hun muligens har noen andre teknikker for å "ta" deg? De er flinke med å sverte ryktet til en fyr sånne veninner, og plutselig må du emigrere for noen sinne å kunne komme nær en dame igjen, siden de har fått alle til å svarteliste deg...

Det kan være slitsomt, hvis ingen er villig til å glemme på vegne av henne og ta deg inn i varmen igjen etter en stund..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Men til TS: Hvis disse veninnene henger seg i armene dine og drar deg ned, klubber deg i hodet og under haka, får deg i bakken og begynner å spenne til deg, så er det ikke så mye du kan gjøre.

Det blir som å bli overfalt av maur.

Er de mange nok har du ingen sjans.

Tre-fire veninner som er jævla forbanna og ute etter å hevne veninna, sammen med henne der, så tror jeg du sliter rimelig hardt.

Hvis du er som meg, da. Og ikke kunne tenkt deg å stå imot med så mye kraft at du maltrakterer de veninnene så hardt at de ikke kan stå oppreist, og det blir DEG som står i retten tiltalt for å ha vansiret dem...

Man KAN ta tak runt livet på ei dame og slenge henne i bakken så hart at hun ikke reiser seg opp igen. Men da blir jo du bura inne i lang tid og må betale voldsoffererstatning til henne.

Så det blir psyken som stopper deg, når du ikke vil putte noen i rullestol og deg selv i fengsel samtidig.

Men hvorfor er du så redd for dem? Jeg bare lurer på HVA har du egentlig gjort?

Er du så redd så får du vel anmelde henne for trussler, da.

Det var hvertfall anmeldt jeg skulle gjort med hun som brekte nesa mi...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Et slag fra en kvinne uten slepen teknikk merker du kanpt.

Jo, du merker det hvis du er trist for at hun slår deg.

Hilsen samme gjest som over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva hvis hun prøvde å drepe deg?

Vil uansett aldri slå ei dame... blir bare å holde unna/holde stille...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vil uansett aldri slå ei dame... blir bare å holde unna/holde stille...

Oooo så nobelt. Sier litt om hvilke holdninger som er ute å går når et slikt innlegg har fått 2 plusser. Hvis ei dame hakker etter deg med kniv så vil du ikke forsvare deg? Bare holde henen til hun har rod seg ned? Mens hun forsøker å ta tak i kniven gang etter gang.

Skjønner at du ikke har hatt så mye kontakt med damer generelt ut i fra det du skriver. Kvinner er jo så uskyldige og harmløse, de skal jo fare fram som de vil uten konsekvenser. Tankegangen din er totalt feil. Det er lov å slå i selvforsvar, samme om angriperen er en kvinne. Kun menn med mindre respekt for kvinner og ser på dem som barn har den holdningen du har.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forutsatt at det er vanlige jenter som ikke kan kampsort (noe som må forutsettes), vil jeg tippe en vanlig mann lett hamler opp med 5-6 jenter hvis han blir sint.

En gjennomsnittelig mann er veldig mye sterkere enn en jente (tipper rundt 3-4 ganger så sterk)...

Et slag fra en kvinne uten slepen teknikk merker du kanpt.

Skulle veldig gjerne likt å se deg kan backe opp slike uttalelser med annet enn personlig tipping. En vanlig mann kan ikke hamle opp med to vanlige kvinner engang. Ikke engang en vanlig kvinne og en halvveis vanlig kvinne :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Skulle veldig gjerne likt å se deg kan backe opp slike uttalelser med annet enn personlig tipping. En vanlig mann kan ikke hamle opp med to vanlige kvinner engang. Ikke engang en vanlig kvinne og en halvveis vanlig kvinne :ler:

Ddu har rett. Det er jo en kjent sak at kvinner generelt har mer testosteron og er sterkere enn menn :skratte: Lille frøken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...