Gå til innhold

Hvor mange kvinner skal til for å være en fysisk trussel for en mann?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

la oss si at mannen er gjenomsnittlig. Rundt 1.80 lang og mellom 70-80 kg. Hvor mange kvinner skal til for at de faktisk kan true han fysisk? 3,4...10?

Vel, litt av grunnen til at jeg spør er fordi jeg har vært litt drittsekk pg playet ei jente for en tid tilbake. Hun truer meg faktisk ikke med kompiser, men med venninnegjengen og hun har sagt at hun skal de skal ta meg om de ser meg igjen.

Jeg klarer ikke helt ta det veldig alvorlig, men hvor mange kvinner skal til for å få en mann i bakken?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Consensio

Kommer an på kvinnen.

Har sett ei lita og spinkel jente legge store gutter i bakken og grisebanke dem. Ei jente man ikke skal pille på nesa for å si det slik.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange? Vel, utifra mine erfaringer holder det med én, så lenge hun er sint nok. Du skal være glad du ikke har med meg å gjøre :fnise:

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja trenger ikke høre skrytehistorier. De mennene dere snakker om er tøfler. Her snakker vi om en gjenomsnittsmann som ikke lar seg herse med et kvinnfolk bare fordi han er oppdratt til det. Next

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

Så fint at du bare dømmer utifra et par ord da :fnise:

Du skulle bare visst hva slags type hun jeg kjenner banket opp. Langt fra noen tøffel.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Så fint at du bare dømmer utifra et par ord da :fnise:

Du skulle bare visst hva slags type hun jeg kjenner banket opp. Langt fra noen tøffel.

Ja, kan du fortelle meg hvordan hun liksom klarte det da? fikk hun plutselig umenneskelige krefter? Du må jo skjønne det at han lot henne fare fram som hun ville.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff jeg viste det bare kom til å komme inn sånn tullesvar som "jeg banket en gutt i 7.klasse. hu lille venninna mi banket dritten ut av den harding liksom. Ikke kødd med meg ass. Jenter er like sterke som gutter! Så det så!"

jeg vil ha ordentlige svar basert på vitenskapelig fakta på hvor mange jenter det sansynligvis må til for å ta en mann som er villig til å faktisk gjøre motstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soprazopra

En vanlig kvinne er omtrent på samme styrkenivå som en 11 år gammel gutt. Hvor mange 11-åringer tror du skal til for å få deg ned i bakken? Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Erfaring fra arbeid innen psykiatri/utviklingshemming hvor mange er sterkt utagerende hvor det i hovedsak er kvinnelige ansatte. Har og venner som driver med kampsport.

Vanlig sparring: 1, om hun er trent til det og har teknikken inne og han ikke har det, 2-3, muligens 4 om de teknisk sett er mer eller mindre jevne. Dette varierer litt etter størrelse, flaks osv.

Går det på rene følelser, uten teknikk, så vil det stå mellom angripers sinne og din frykt. Jeg vet selv jeg blir betydelig sterkere når jeg er sint, og kan gå fra til å være "normal" til å kunne holde meg oppe etter armene i lang tid, kan rive telefonkatoaloger i to osv. En venn av meg er svært sterk normal sett, og har slått hull i en betongvegg i raseri. Det er noe han ikke hadde klart når han var rolig. Det setter i gang svært mange prosesser i kroppen som ligger der fra urtiden, og de får folk til å ta ut reservene. Smerteterskelen senkes også, noe som er til stor hjelp i kamp.

Be om unnskyldning, og ligg litt lavt de neste ukene, og dette bør blåse over.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uAnonymBruker

Kommer vel an på hvor stor dama er. For alt du vet kan det jo hende venninnegjengen hennes består av to tungvekterdamer på 190 med monstermuskler.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For egen del (og nei, jeg er ikke pingle) så vil det holde med ei dame til å true meg fysisk siden det ligger innbarket i ryggmargen at jeg overhodet aldri vile finne på å ta igjen om jeg ble angrepet av en dame.. ergo, 1 holder fordi jeg ville bare prøve å holde henne unna..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

, men hvor mange kvinner skal til for å få en mann i bakken?

Få en mann i bakken? Høres ut som om du snakker om sivilisert sumobryting. Har du langt nok hår til at det er mulig å få tak. Tenk deg om ei dame på 48 kg napper håret/hodet ditt rett ned samtidig som hun dundrer kneet i haka di. Tenk deg om hun har ett speilreflekskamera på 1,5 kg, som hun slynger med reim rett i hodet ditt.

Noen damer bruker til og med stiletthæler.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applecore

Få en mann i bakken? Høres ut som om du snakker om sivilisert sumobryting. Har du langt nok hår til at det er mulig å få tak. Tenk deg om ei dame på 48 kg napper håret/hodet ditt rett ned samtidig som hun dundrer kneet i haka di. Tenk deg om hun har ett speilreflekskamera på 1,5 kg, som hun slynger med reim rett i hodet ditt.

Noen damer bruker til og med stiletthæler.

Vet om jenter som bruker langt verre ting enn det...

Jernstenger, f.eks...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Så fint at du bare dømmer utifra et par ord da :fnise:

Du skulle bare visst hva slags type hun jeg kjenner banket opp. Langt fra noen tøffel.

Kommer du nå med denne vandrehistorien din igjen; sist du fremførte den ble du stilt spørsmål fra folk i kampsportmiljøet hvilken klubb denne vidunderjenta var tilknyttet (du sa den gang at hun trente kampsport), men da ble det plutselig bemerkelsesverdig stille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

la oss si at mannen er gjenomsnittlig. Rundt 1.80 lang og mellom 70-80 kg. Hvor mange kvinner skal til for at de faktisk kan true han fysisk? 3,4...10?

Vel, litt av grunnen til at jeg spør er fordi jeg har vært litt drittsekk pg playet ei jente for en tid tilbake. Hun truer meg faktisk ikke med kompiser, men med venninnegjengen og hun har sagt at hun skal de skal ta meg om de ser meg igjen.

Jeg klarer ikke helt ta det veldig alvorlig, men hvor mange kvinner skal til for å få en mann i bakken?

Det kommer jo helt ann på når/hvor/hva de skal gjøre! Å skade et annet menneske går helt glatt uten muskler eller styrke det. Å få noen i bakken er også helt greit, har blitt takla skikkelig av en fyr med tynnere bein enn jeg har armer..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Det trengs bare et velrettet slag for å sende deg i bakken.

Det handler lite om fysisk styrke, men kommer ned til hvem som gjør de rette avgjørelsene i øyeblikket.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, det måtte 5 politimenn til for å klare å få meg inn i et baksete, å jeg veide 48, alså ikke spesielt stor...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, her var det mye skryt fra damer gitt. Jeg og begge søstrene mine har trent kampsport like lenge og alle har svart belte. Utenom det har begge de trent klassisk/jazz/modern dans i 9 år så de trener 10 treninger i uka og laaaaaaangt bedre trent en normale norske damer. Jeg trener kun kampsport og en del vekter/jogging + jobber en del fysisk så vil si jeg er så og si like bra trent som de på *mannesiden*, men ikke like myk/god balanse. Hver gang vi er hjemme hos foreldrene våres på ferie har det nesten blitt en tradisjon at de utfordrer meg til *kamp* samtidig og det ender alltid opp med at jeg knytter de i en ball på bakken uten problem. Vil tro jeg måtte hatt 2-3 søstre til som var like bra trent før jeg ville tapt/gitt opp. Så om vi sier at det hadde vert en åpen gate og ikke i en trang ring ville jeg tippe.(om jeg hadde sett på de som menn og slått/sparka/skalla/kvelt/feid osv)

med like bra teknikk/styrke(dameversjon) vil jeg tippe: 3-5 (slått ut 2-3 men siste 1-2 ville landa et spark og da hadde jeg vert ferdig)

tynne sterke damer(uten teknikk): 20-30 (vanskelig og si, tror eg ville slått ut en hel gjeng før jeg hadde blitt overmanna)

store sterke damer: 20-30 (så lenge de ikke hadde trent eksplosive styrke er de treige og like lette og ta ut som tynne sterke)

Utrente feite/tynne : til jeg ble utmatta (utrente jenter store eller tynne er som å slost mot barn. blir som en voksen dame skulle banka 4 åringer til sammenligning)

Kan vel legge til at jeg jobber som instruktør så sparrer/trener hver uke med alle typer mennesker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...