Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hen har Sylvia gjemt seg, jeg har en høne å plukke med henne. Eller, jeg har vel 20. Hønsegård ingame.

Jeg skal kjøpe det spillet der en dag. Sylvia sitter nede i Oslo å venter på du skal levere melk til henne
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Jacklost
Skrevet

Pokémon Rumble World. Jeg blir aldri lei av Pokémon spill :)

Skrevet

Pokémon Rumble World. Jeg blir aldri lei av Pokémon spill :)

Spiller selv pokémon for tiden :)

Kjører en Nuzlocke challenge med HeartGold nå. Tror ikke at jeg kommer meg gjennom hele spillet for å si det sånn :P

Gjest Jacklost
Skrevet (endret)

Pullbox. Dette er skikkelig avhengighetsskapende :Knegg:

Endret av Winza
Skrevet

Yoshi´s Wooly World :D

Skrevet

Plukket opp Resident Evil 4 på dampsalget, så har spilt det i det siste. Holder seg fortsatt bra så snart man kommer rundt de snåle kontrollene.

Gjest Jacklost
Skrevet

Fortsett Mario and Luigi - Bowsers inside story :) Skal si spillet er langt, akkurat slik jeg liker det :)

Gjest The damned
Skrevet

The witcher 3.

Virker veldig bra hittil :)

Skrevet

Runde nummer to på Dragon Age, Inquisition! :danse:  Har lastet ned, og sitter innimellom litt med Child of Light. Jeg har store planer om å begynne på Witcher 3 etter hvert.

Jeg er også fristet til å starte med Elder Scrolls online, siden jeg er stor fan av Morrowind, Oblivion og Skyrim, men jeg tør rett og slett ikke, hehe. Det har en "lei" tendens til å ta en del tid. :ler:

Skrevet

The witcher 3.

Kul avatar, forresten! ;)

Gjest The damned
Skrevet

Kul avatar, forresten! ;)

Takk :) Et av mine favorittspill,eller jeg liker alle 3 utrolig godt.

Skrevet

Takk :) Et av mine favorittspill,eller jeg liker alle 3 utrolig godt.

Jeg også! :Nikke:

Gjest Jacklost
Skrevet

Jeg skal snart spille Mario and Luigi: Dream Team. Jeg har spilt mye Mario and Luigi den siste uka :) Jeg anbefaler alle som luker rpg spill å prøve noen av Mario and Luigi spillene eller de 2 første Paper Mario spillene :)

The witcher 3.

Ja det er helt konge. Jeg satt å spilte det i nesten 2 uker etter jeg kjøpte det :)
Skrevet

Replay - VHS is not dead. Herlig spill! :D

Skrevet

Gjorde meg ferdige med andre runde på Resident Evil 4. Litt usikker på om jeg skal prøve Assigment Ada, spille Dark Souls igjen eller gå løs på Inquisition.

Skrevet

I det siste har jeg spilt en del GTA V singleplayer og Oblivion (Elder Scrolls). Spilt ferdig Skyrim, men spilte aldri Oblivion før dèt. Kjøpte det for en stund siden, men begynte å spille andre spill istedet... (Bortskjemt. :sjenert: ) Men nå har jeg kommet skikkelig igang iallefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...