Gjest Rhaegar Targaryen Skrevet 21. november 2014 #1141 Del Skrevet 21. november 2014 Red Faction ( Den orginale fra 2001 ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 21. november 2014 #1142 Del Skrevet 21. november 2014 Red Faction ( Den orginale fra 2001 ) Det spillet er konge, du kan ødelegge alle veggene og ha det kjempe morro i spillet, har du prøvd red faction 2 og guerilla? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rhaegar Targaryen Skrevet 21. november 2014 #1143 Del Skrevet 21. november 2014 Det spillet er konge, du kan ødelegge alle veggene og ha det kjempe morro i spillet, har du prøvd red faction 2 og guerilla? Nei den eneste Red Faction jeg har spilt er den orginale. Et av mine favoritt spill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 21. november 2014 #1144 Del Skrevet 21. november 2014 Nei den eneste Red Faction jeg har spilt er den orginale. Et av mine favoritt spill Du burde prøve dem andre da Red faction 2 er episk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 21. november 2014 #1145 Del Skrevet 21. november 2014 Har bare opplevd to bugs i Dragon Age 3 så landt, og de har heldigvis hatt mindre betydning, selv om den ene var kjip. Den første var at den hopper ut av internettconnection en del, særlig etter større hendelser hvor det liksom er "filmet"story, og den andre er at den ikke alltid lar meg skifte chracter jnder kamp. Akkurat den er litt kjip, og har ført til massedød noen ganger. De jeg møtte på bare kræsjet spillet. Fikk en uklikkelig DirectX-relatert feilmelding, uten noen annen løsningen enn å fyre opp task manager og kverke prosessen. Googlet litt, og virker som det er et ganske utbredt problem. Jaja, da har jeg lært å styre unna nye titler, spesielt fra EA. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 22. november 2014 #1146 Del Skrevet 22. november 2014 Gta v på Xbox one Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 22. november 2014 #1147 Del Skrevet 22. november 2014 (endret) Kjøpt Dragon Age: Inquisition igår.Jeg er så glad for at det fungerer mye bedre enn hva Far Cry 4 gjorde. Skal bli kjekt å spille mer av det i helgen Endret 22. november 2014 av -Leon- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 22. november 2014 #1148 Del Skrevet 22. november 2014 Gjorde meg ferdig med ennå en gjennomspilling av Dark Souls II. Tror jeg lar DAI ligge til det kommer oppdaterte drivere, mulig det bare blir Civ 5 så lenge. Skjønt, kunne godt tatt en runde til med Ethan Carter, eller prøvd meg på et annet kortere spill. Lurer litt på The Cat Lady og Brothers: A Tale of Two Sons. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anciol Skrevet 22. november 2014 #1149 Del Skrevet 22. november 2014 Guild Wars 2! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobler Skrevet 23. november 2014 #1150 Del Skrevet 23. november 2014 dragon age: origins 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haru Skrevet 23. november 2014 #1151 Del Skrevet 23. november 2014 dragon age: origins sitter du fast i fortiden? hahahaha xD jeg bare spøker med deg det var ikke fornærmende ment Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haru Skrevet 23. november 2014 #1152 Del Skrevet 23. november 2014 Gjorde meg ferdig med ennå en gjennomspilling av Dark Souls II Holder på med det nå på PC. Japanske pc porteringer er en fryd for hardwares, de er så lette å kjøre. Men når man klarer å fullføre Dark Souls, betyr det at man er en flink gamer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobler Skrevet 24. november 2014 #1153 Del Skrevet 24. november 2014 sitter du fast i fortiden? hahahaha xD jeg bare spøker med deg det var ikke fornærmende ment sitter du fast i fortiden? hahahaha xD jeg bare spøker med deg det var ikke fornærmende ment hehe, det var gratis på origin i oktober, så måtte jo prøve det ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maia_02 Skrevet 30. november 2014 #1154 Del Skrevet 30. november 2014 Civilization IV. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Strandet Skrevet 30. november 2014 #1155 Del Skrevet 30. november 2014 (endret) World of tanks Helt grei tidtrøyte. Moro og utfordrende også. Endret 30. november 2014 av Strandet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bergensjenten Skrevet 30. november 2014 #1156 Del Skrevet 30. november 2014 GTA 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
serara Skrevet 30. november 2014 #1157 Del Skrevet 30. november 2014 Forza Horizon 2 på Xbox One. Venter på Kingdom Hearts 3..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haru Skrevet 1. desember 2014 #1158 Del Skrevet 1. desember 2014 Dark Souls 2 og jeg kan allerede si at det er et ultra tidsfordriv. Det er alt for lite fokus på story og lead i disse spillene. Du oppnår ikke noe annet en å bare utvikle karakteren din. Alt for mye repetisjon, sinnsykt lite variasjon. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg fortsetter å spille spillet. Men jeg er såfall glad for at jeg ikke later som at spillet ikke har skavanker, slik som sikkert de fleste andre DS-spillerne gjør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest The damned Skrevet 1. desember 2014 #1159 Del Skrevet 1. desember 2014 Nå spiller jeg Wolf among us. Skal begynne på siste episoden. Vet ikke om jeg gidder å spille ferdig Assassins creed 3. Får se. Synes det var litt for kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trollkarlen Skrevet 1. desember 2014 #1160 Del Skrevet 1. desember 2014 Har så mange spill jeg må spille ferdig, men blir alltid stuck i league of legends Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå