Anciol Skrevet 9. februar 2014 #941 Del Skrevet 9. februar 2014 Jeg valgte slutten med foreldrene. Samme her, dro ned til hades og hentet de:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SardintrollReturns Skrevet 9. februar 2014 #942 Del Skrevet 9. februar 2014 Samme her, dro ned til hades og hentet de:) Det er den beste, synes jeg. Det var en god del varianter i det spillet, man kunne f.eks. glemme igjen ringen i pante-sjappen, da ble det bryllup uten ring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anciol Skrevet 9. februar 2014 #943 Del Skrevet 9. februar 2014 Ja det er den beste, har og prøvd den der Alexander sniker seg inn utkledd som tjenestejente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SardintrollReturns Skrevet 9. februar 2014 #944 Del Skrevet 9. februar 2014 Hahaha, den har jeg ikke prøvd selv, den høres spesiell ut. Jeg synes nr. 7 var bra også, men nr. 8 ga jeg opp. Traurige greier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Crazycatlady Skrevet 10. februar 2014 #945 Del Skrevet 10. februar 2014 Beyond:two souls. Også venter jeg på ny episode av Walking dead:season 2. Nettopp spilt ferdig andre episode av The wolf among us. Hvorfor må de være så korte? Ellers litt COD ved siden av, men er litt smålei. Samme greia hele tiden så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anciol Skrevet 10. februar 2014 #946 Del Skrevet 10. februar 2014 Leisure Suit Larry 2: Goes looking for love (in several wrong Places). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shira Skrevet 10. februar 2014 #947 Del Skrevet 10. februar 2014 Jeg spiller for det meste World of Warcraft fordi jeg ikke har giddi å koble til de forskjellige konsollene mine. Men hadde jeg gjort det så hadde det gått mye i Zelda for å si det sånn <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maia_02 Skrevet 10. februar 2014 #948 Del Skrevet 10. februar 2014 Leisure Suit Larry 2: Goes looking for love (in several wrong Places). Haha pappaen min spiller det hele tiden, det er han som er så glad i damer er det ikke det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Electron Skrevet 10. februar 2014 #949 Del Skrevet 10. februar 2014 Jeg spiller for det meste World of Warcraft fordi jeg ikke har giddi å koble til de forskjellige konsollene mine. Men hadde jeg gjort det så hadde det gått mye i Zelda for å si det sånn <3 Du er veldig likt meg på spillsiden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaida Skrevet 11. februar 2014 #950 Del Skrevet 11. februar 2014 Elder Scrolls Online betaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anciol Skrevet 11. februar 2014 #951 Del Skrevet 11. februar 2014 Haha pappaen min spiller det hele tiden, det er han som er så glad i damer er det ikke det? Jupp det er han ; Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maia_02 Skrevet 11. februar 2014 #952 Del Skrevet 11. februar 2014 Jupp det er han ; Ser morsomt ut, må prøve det selv en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 19. mai 2014 #953 Del Skrevet 19. mai 2014 Dark Souls. Enormt frustrerende spill, men ganske artig når man kommer inn i det. Ganske spesielt ved at det ikke er mulig å save noe som helst. Det nærmeste man kommer, er at man kan vende tilbake til stedet der man sist ble drept (og IKKE direkte ved å respawne der, man må slåss seg frem) og plukke opp poengene som man mistet i det man ble drept. Eller sjelene, om du vil. Dør man før man kommer frem, så mister man alt. Kontrollene er veldig presise, men downsiden av presisjon er at det er mulig å gjøre dumme feil, og selv den minste lille fjert av en fiende kan ta rotta på deg hvis du driter på draget. Men det er desto mer gøy når du finner den rette kombinasjonen av rustning, våpen og moves og gjør de rette oppgraderingene. Egen replikk: "Yeah, bitch! Say my NAME!" (Som akkurat da var "Dunk" ) Men det var etter kanskje en times stigende frustrasjon. Det er som sagt ingen saves eller stadier av spillet man kan vende tilbake til. Jeg var kommet til nivå 40 og begynte å få en kjemper som var ganske habil etter mine begreper. Og så skjedde det fatale at jeg køddet med smeden, ved et uhell. Så han sluttet omgående å smi og gikk over til å drepe meg, mer effektivt enn noen annen figur jeg hadde barket sammen med så langt i spillet. Ingen smed, ingen oppgraderinger av våpen og rustning. I Elder Scrolls hadde jeg løst det ved å gå tilbake til en tidligere save. Men Dark Souls er totalt lineært i så måte. Det går ikke å reparere denslags. Så jeg måtte tilbake til scratch med en ny figur. En bedre figur, som alltid er høflig og vennlig mot smeden, og holder fingrene faen så langt fra RB, RT og X-knappene på controleren mens han snakker med smeden. Eller andre handelsmenn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SardintrollReturns Skrevet 20. mai 2014 #954 Del Skrevet 20. mai 2014 The Wolf Among Us. Dæven som jeg digger det spillet. :D Dark Souls. Enormt frustrerende spill, men ganske artig når man kommer inn i det. Ganske spesielt ved at det ikke er mulig å save noe som helst. Det nærmeste man kommer, er at man kan vende tilbake til stedet der man sist ble drept (og IKKE direkte ved å respawne der, man må slåss seg frem) og plukke opp poengene som man mistet i det man ble drept. Eller sjelene, om du vil. Dør man før man kommer frem, så mister man alt. Kontrollene er veldig presise, men downsiden av presisjon er at det er mulig å gjøre dumme feil, og selv den minste lille fjert av en fiende kan ta rotta på deg hvis du driter på draget. Men det er desto mer gøy når du finner den rette kombinasjonen av rustning, våpen og moves og gjør de rette oppgraderingene. Egen replikk: "Yeah, bitch! Say my NAME!" (Som akkurat da var "Dunk" ) Men det var etter kanskje en times stigende frustrasjon. Det er som sagt ingen saves eller stadier av spillet man kan vende tilbake til. Jeg var kommet til nivå 40 og begynte å få en kjemper som var ganske habil etter mine begreper. Og så skjedde det fatale at jeg køddet med smeden, ved et uhell. Så han sluttet omgående å smi og gikk over til å drepe meg, mer effektivt enn noen annen figur jeg hadde barket sammen med så langt i spillet. Ingen smed, ingen oppgraderinger av våpen og rustning. I Elder Scrolls hadde jeg løst det ved å gå tilbake til en tidligere save. Men Dark Souls er totalt lineært i så måte. Det går ikke å reparere denslags. Så jeg måtte tilbake til scratch med en ny figur. En bedre figur, som alltid er høflig og vennlig mot smeden, og holder fingrene faen så langt fra RB, RT og X-knappene på controleren mens han snakker med smeden. Eller andre handelsmenn. Høres ut som et spill som vil få meg til å knuse tastaturet (eller slenge kontrolleren i veggen) etter fem minutter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #955 Del Skrevet 20. mai 2014 Typen spiller Leauge of legends(?) i skrivende stund mens jeg leser på KG. Ser så kjedelig ut :O Anonymous poster hash: b5794...0d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søtpai Skrevet 20. mai 2014 #956 Del Skrevet 20. mai 2014 Typen spiller Leauge of legends(?) i skrivende stund mens jeg leser på KG. Ser så kjedelig ut :OAnonymous poster hash: b5794...0d2 Da er vi to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 21. mai 2014 #957 Del Skrevet 21. mai 2014 The Wolf Among Us. Dæven som jeg digger det spillet. :D Høres ut som et spill som vil få meg til å knuse tastaturet (eller slenge kontrolleren i veggen) etter fem minutter. Og ikke bare deg.... NRK`s spillanmelder startet sin anmeldelse av spillet med "Jeg hater dette spillet!" og gav det terningkast 5. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fro Skrevet 23. mai 2014 #958 Del Skrevet 23. mai 2014 Vanilla Morrowind, for første gang. Er bare level 5 foreløpig, ser frem til mange hundre timer med underholdning Oppdatering: har spilt 100 timer nå, og er alt for overpowered :cry: Men har ikke lyst til å begynne på nytt heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #959 Del Skrevet 23. mai 2014 Battle camp på iphone! Anonymous poster hash: 35370...dd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SardintrollReturns Skrevet 28. mai 2014 #960 Del Skrevet 28. mai 2014 Har akkurat skaffet meg Watch Dogs. Gode saker, dette, så langt. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå