Gå til innhold

Hva spiller du NÅ?

Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har akkurat skaffet meg Starbound, og pusler litt med det. Har til nå for det meste slaktet x antall hissige skapninger som høres ut som provoserte geiter. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller XCOM for ørtende gang, og er sånn passelig langt inne i The Last of Us og Ni no Kuni. Jeg tenkte også jeg skulle gi Strike Suit Zero en sjanse, det så litt festlig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Vanilla Morrowind, for første gang. Er bare level 5 foreløpig, ser frem til mange hundre timer med underholdning :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har begynt å spille Falskaar til Skryim, en mod som gir deg en hel ny "verden" og mange nye quester. Har vært noen bugs, men det er kun på hovedquesten til Falskaar. Ellers er det en overraskende stor plass som holder deg opptatt i lang tid. Blåste nytt liv i mitt Skyrim ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guild wars 2, saints row 3 og 4, trine, l4d2, contagion og no more room in hell.

Men mest gw2.

Anonymous poster hash: a6cab...08c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt å spille Falskaar til Skryim, en mod som gir deg en hel ny "verden" og mange nye quester. Har vært noen bugs, men det er kun på hovedquesten til Falskaar. Ellers er det en overraskende stor plass som holder deg opptatt i lang tid. Blåste nytt liv i mitt Skyrim ihvertfall :)

Antar at det er for pc?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...

Kjøpte meg Broken Age i går, og prøvde meg litt før jeg tok kvelden. Så langt liker jeg det kjempegodt. :)

Kings Quest V: Absence makes the heart go yonder

Jeg må innrømme at jeg synes det er det svakeste i serien, men det har sine øyeblikk, særlig musikken er fantastisk. :) Men jeg likte bedre King's Quest VI: Heir today, gone tomorrow. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte meg Broken Age i går, og prøvde meg litt før jeg tok kvelden. Så langt liker jeg det kjempegodt. :)

Jeg må innrømme at jeg synes det er det svakeste i serien, men det har sine øyeblikk, særlig musikken er fantastisk. :) Men jeg likte bedre King's Quest VI: Heir today, gone tomorrow. :)

Hvilken slutt valgte du i KQ 6? Den med foreldrene til Cassima eller uten foreldrene til Cassima?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken slutt valgte du i KQ 6? Den med foreldrene til Cassima eller uten foreldrene til Cassima?

Jeg valgte slutten med foreldrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...