Severus Skrevet 2. januar 2014 #901 Del Skrevet 2. januar 2014 CoD BO zombie mode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anciol Skrevet 2. januar 2014 #902 Del Skrevet 2. januar 2014 World of warcraft! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 4. januar 2014 #903 Del Skrevet 4. januar 2014 Noen som kan hjelpe meg med Skyrim her? Jeg har hearthfire, og har hatt et hus ganske lenge nå. Tenkte jeg skulle ansette en Bard, bare for nysgjerrighetens skyld. Har jo ikke bruk for denne kvinnen, så jeg ba henne om å gå. Hun responderer på det, men ingenting skjer. Hvordan får jeg kjerringa ut fra huset mitt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 4. januar 2014 #904 Del Skrevet 4. januar 2014 Drep henne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anoia Skrevet 4. januar 2014 #905 Del Skrevet 4. januar 2014 Lord of the Rings Online Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Munchlax Skrevet 4. januar 2014 #906 Del Skrevet 4. januar 2014 Gode gamle Commander Keen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 4. januar 2014 #907 Del Skrevet 4. januar 2014 Drep henne? Ingen andre muligheter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anciol Skrevet 4. januar 2014 #908 Del Skrevet 4. januar 2014 Left 4 dead 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 5. januar 2014 #909 Del Skrevet 5. januar 2014 Noen som kan hjelpe meg med Skyrim her? Jeg har hearthfire, og har hatt et hus ganske lenge nå. Tenkte jeg skulle ansette en Bard, bare for nysgjerrighetens skyld. Har jo ikke bruk for denne kvinnen, så jeg ba henne om å gå. Hun responderer på det, men ingenting skjer. Hvordan får jeg kjerringa ut fra huset mitt? Det er kanskje en glitch. Da jeg i sin tid ansatte en bard, så forsvant han bare etter noen dager. Ha`kke sett`n siden. Enkelte ganger blir det krøll, og jeg er egentlig litt imponert over at det er så lite av det, spillets størrelse tatt i betraktning. Men barder som forsvinner, eller nekter å gå, drager som bare sitter og ser flegmatisk på deg mens du dæljer løs på dem, og som ikke dør når health-bar når null, etc, får man bare ta med seg, muligens. Det er merkelig nok aldri de samme tingene hver gang man spiller. Jeg har spilt Skyrim flere ganger, og det er stadig noe nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 5. januar 2014 #910 Del Skrevet 5. januar 2014 Jeg har fått Cicero til å drepe folk jeg ikke kan drepe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lygekryss Skrevet 13. januar 2014 #911 Del Skrevet 13. januar 2014 DAYZ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 13. januar 2014 #912 Del Skrevet 13. januar 2014 Sleeping Dogs, det var gratis for oss med Xbox Live Gold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 13. januar 2014 #913 Del Skrevet 13. januar 2014 Defiance Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 13. januar 2014 #914 Del Skrevet 13. januar 2014 Det er kanskje en glitch. Da jeg i sin tid ansatte en bard, så forsvant han bare etter noen dager. Ha`kke sett`n siden. Enkelte ganger blir det krøll, og jeg er egentlig litt imponert over at det er så lite av det, spillets størrelse tatt i betraktning. Men barder som forsvinner, eller nekter å gå, drager som bare sitter og ser flegmatisk på deg mens du dæljer løs på dem, og som ikke dør når health-bar når null, etc, får man bare ta med seg, muligens. Det er merkelig nok aldri de samme tingene hver gang man spiller. Jeg har spilt Skyrim flere ganger, og det er stadig noe nytt. Det som er enda rarere, er at man ikke blir lei. Man spiller det om og om igjen, og det er like gøy hver gang. Har aldri gjort hovedkvesten, eller noen av DLCene, så jeg har fortsatt hele spillet igjen... løper rundt å får folk til å gifte seg med hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 13. januar 2014 #915 Del Skrevet 13. januar 2014 Det som er enda rarere, er at man ikke blir lei. Man spiller det om og om igjen, og det er like gøy hver gang. Har aldri gjort hovedkvesten, eller noen av DLCene, så jeg har fortsatt hele spillet igjen... løper rundt å får folk til å gifte seg med hverandre Du får andre til å gifte seg med hverandre? How? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 13. januar 2014 #916 Del Skrevet 13. januar 2014 Far Cry 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 13. januar 2014 #917 Del Skrevet 13. januar 2014 Du får andre til å gifte seg med hverandre? How? Det er et tempel i riften. Hvis du tar oppdrag der, reiser du rundt og får folk til å bli sammen, så foreldre dems blir sinte på deg. Spennende greier ;P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 14. januar 2014 #918 Del Skrevet 14. januar 2014 Det som er enda rarere, er at man ikke blir lei. Man spiller det om og om igjen, og det er like gøy hver gang. Har aldri gjort hovedkvesten, eller noen av DLCene, så jeg har fortsatt hele spillet igjen... løper rundt å får folk til å gifte seg med hverandre Ganske typisk for sånne sandkassespill. Det er så mange greier knytta til konversasjoner mellom folk, og det dukker opp småquester veldig ofte når man forfølger mulighetene til en utvida samtale med en eller annen figur. Jeg gjorde det også stort som en disippel av Mara og lekte Kirsten giftekniv over hele Skyrim. Artig. Delte ut pamfletter og greier. Nå spiller jeg Elder Scrolls IV og denne gangen gjør jeg ALT som gjøres kan, og hovedquesten får bare vente. Jeg gir meg ikke før jeg er guildmaster og makset på alle atributter. Så langt er jeg Archmage, Listener i Dark Brotherhood, og halvveis til å overta Fighters guild. Så enda venter både Thieves Guild og Shivering Isles. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 14. januar 2014 #919 Del Skrevet 14. januar 2014 Jeg har fått Cicero til å drepe folk jeg ikke kan drepe. Hvem som helst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 14. januar 2014 #920 Del Skrevet 14. januar 2014 Hvem som helst? Han dreper alle som ikke er essential. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå