Vitch Skrevet 8. juli 2013 #761 Del Skrevet 8. juli 2013 Spiller for tiden DoTA 2 og RIFT! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 9. juli 2013 #762 Del Skrevet 9. juli 2013 Prøvde meg på Spec Ops: The Line, som har fått så mange anbefalinger, men så langt ser det bare ut som enda et korridorskytespill. Får holde ut litt til, kanskje det hjelper seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 9. juli 2013 #763 Del Skrevet 9. juli 2013 Prøvde meg på Spec Ops: The Line, som har fått så mange anbefalinger, men så langt ser det bare ut som enda et korridorskytespill. Får holde ut litt til, kanskje det hjelper seg. De fleste skytespill, er vel korridorskytespill? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 11. juli 2013 #764 Del Skrevet 11. juli 2013 De fleste skytespill, er vel korridorskytespill? Ja, de er kanskje det. Ikke helt min sjanger, må innrømme det, og jeg sammenligner vel kanskje litt mye med kvasirollespill som BioShock, og eldre titler som Quake, Half-Life og Unreal. I Spec Ops trasker jeg fra kamp til kamp, og når jeg er der sitter jeg bak en mur og peker på alle fiendene til de er døde, rinse repeat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 11. juli 2013 #765 Del Skrevet 11. juli 2013 The Last of Us. Riktig bra. Jeg kjøpte en PS3 for å kunne spille det. Det eneste skåret i gleden er at kontrollene er lagt opp litt anderledes på PS3, eller iallfall for dette spillet. Jeg har Xbox i fingrene, og det har resultert i mange unødvendige dødsfall, for å si det sånn. Men spillet i seg selv er utrolig bra, og fortjener alt skrytet det har fått. Mest pga historien og troverdigheten til personene. Motion capture teknologien i dette spillet er meget bra, og man tror på ansiktsuttrykk og mimikk. Tilogmed munnbevegelsene når de snakker, er fullstendig realistisk. Det er på grensen til filmatiske kvaliteter her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medlem Skrevet 12. juli 2013 #766 Del Skrevet 12. juli 2013 Angry Birds. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jita Skrevet 12. juli 2013 #767 Del Skrevet 12. juli 2013 Skummelt med salg på steam. Jeg endte opp å kjøpe litt for mye nye spill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kubrak Skrevet 12. juli 2013 #768 Del Skrevet 12. juli 2013 fifa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 12. juli 2013 #769 Del Skrevet 12. juli 2013 Det er sommertilbud inne på Steam disse dager... Masse kule spill til lave priser, og noen er helt nede i 30 kroner. Bare så det er sagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 13. juli 2013 #770 Del Skrevet 13. juli 2013 Er det noen her som spiller sjakk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 15. juli 2013 #771 Del Skrevet 15. juli 2013 Skummelt med salg på steam. Jeg endte opp å kjøpe litt for mye nye spill Ja, det er helt skrekkelig, ryggstokken bare eser ut. Ikke sjanse i havet for at jeg rekker å spille alt, men heldigvis har jeg ikke brukt mer enn et par hundrelapper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jita Skrevet 15. juli 2013 #772 Del Skrevet 15. juli 2013 haha ja det er det som er så fint med sommersalg. Jeg skulle ønske jeg ventet litt med å kjøpe det jeg hadde lyst på . Nå har jo nesten alle vært innom 75% rabatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fro Skrevet 16. juli 2013 #773 Del Skrevet 16. juli 2013 (endret) Elsker Steam sommersalg, skaffet meg Mass Effect, Mass Effect 2, Dragon Age: Origins og Awakening igår - hvor skal man begynne?? Endret 16. juli 2013 av fro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 16. juli 2013 #774 Del Skrevet 16. juli 2013 Intet! Besøker foreldre, og sitter her med en atomdrevet ionemaskin. Helt ubrukelig er den ikke, men den kjører ikke Crysis, for å si det sånn. Forslag til noen ålreite lettdrevne spill? Installerte Half-Life, men tror jeg har spilt det ihjel for lenge siden, og Proteus ble for svevende for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #775 Del Skrevet 16. juli 2013 http://www.youtube.com/watch?v=YJ7iU5fy7aU Thief spillene? De er på salg på steam nå og. Gamle men veldig bra spill. Anonymous poster hash: b3050...844 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 29. august 2013 #776 Del Skrevet 29. august 2013 Det er to spill jeg pusler med for tiden. Det ene er indie-spillet "Papers, Please", som ble utgitt for rundt to uker siden. Har spilt gjennom et par ganger, og er fremdeles hekta. Hvem skulle tro at det var så gøy å sjekke folks papirer? Ellers har jeg kommet godt i gang med Saints Row IV. Galskapen lenge leve, sier jeg bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Crazycatlady Skrevet 29. august 2013 #777 Del Skrevet 29. august 2013 Saints row IV 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ms_kwang Skrevet 30. august 2013 #778 Del Skrevet 30. august 2013 Perfect World International (PWI) x) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 1. september 2013 #779 Del Skrevet 1. september 2013 Bioshock 1, 2 og 3. Det er en bra serie spill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 1. september 2013 #780 Del Skrevet 1. september 2013 Spiller fortsatt Morrowind med graphic overhaul og ultra high specs. Ser utrolig vakkert ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå