LoneWolf Skrevet 24. mai 2012 #321 Del Skrevet 24. mai 2012 Jeg tror nok at jeg skal teste det, i hvertfall i en måned. Har blitt litt hekta under beta weekends Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giant Robot Skrevet 24. mai 2012 #322 Del Skrevet 24. mai 2012 En ny runde med Skyrim, BF3 når jeg trenger litt skyte-action. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 24. mai 2012 #323 Del Skrevet 24. mai 2012 Har superlyst til å kjøpe The Secret World, er Funcomfan så det holder, men er generelt ikke særlig glad i MMO, da jeg er en skapautist og vil helst runne spill 100%... Blir nok en trial, så får vi se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 25. mai 2012 #324 Del Skrevet 25. mai 2012 Er det noen som skal spille The Secret World når det kommer ut? Jepp, det skal jeg, tenkte å forhåndsbestille det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sardintroll Skrevet 25. mai 2012 #325 Del Skrevet 25. mai 2012 Ble ferdig med Max Payne 3 forleden, nå har jeg akkurat kommet i gang med Heavy Rain. Blir man ikke i godt humør av det spillet, blir man det aldri! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 25. mai 2012 #326 Del Skrevet 25. mai 2012 Lurer litt på å besøke The Capital Wasteland igjen. Fallout 3 er stadig et av de beste spillene jeg har vært borti. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 25. mai 2012 #327 Del Skrevet 25. mai 2012 Lurer litt på å besøke The Capital Wasteland igjen. Fallout 3 er stadig et av de beste spillene jeg har vært borti. Det er lite som slår stemningen av å besøke ruinene av en barneskole med forkullende barneskjelett mens man hører på naiv og lystig 50-talls jazz. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kim Skrevet 25. mai 2012 #328 Del Skrevet 25. mai 2012 BF3, får se om jeg kjøper det nye ghost recon imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 25. mai 2012 #329 Del Skrevet 25. mai 2012 Fisket ut SNESen og begynte på Super Mario Allstars. Er på sjette verden i Super Mario Bros. 3, vurderer å gå løs på 1, 2 og The Lost Levels etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ibanez Skrevet 25. mai 2012 #330 Del Skrevet 25. mai 2012 Heavy rain var et kult spill, likte at man kunne velge hva som skulle skje hele tiden og derav utfallet til slutt. Jeg spilte "Journey" denne uken som man må laste ned gjennom playstation network/playstore og jeg elsket spillet! Man kan ikke dø, ingen snakker i spillet. Man bare "flyter" rundt i en slags "filosofisk" boble med fantastisk musikk hele veien. Herlig. Vurdert å laste ned fullversjonen av "I am alive". Har spilt trial'en gjennom ps3 playstore. Men det var et skikkelig stressespill Blir stresset av alt man kan tape i egentlig.. Men gøy var det. Noen som har spilt dette spillet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 25. mai 2012 #331 Del Skrevet 25. mai 2012 (endret) Det er lite som slår stemningen av å besøke ruinene av en barneskole med forkullende barneskjelett mens man hører på naiv og lystig 50-talls jazz. Musikken var faktisk noe av det beste med hele spillet. Men skolen var ille. Kanskje særlig fordi det liksom er touch and go første gang man kommer dit. Man kommer seg ut i live med nød og neppe. Og raidere SUGER. Mean motherfuckers! "I am as corny as Kansas in August, high as a flag on the fourth of July, dum, dum, dum, dum, I`m in love, I`m in love, I`m in love with a wonderful guy...", blam, blam, blam. NOW, who`s the BITCH? Gladvold er alltid bedre med 50-talls jazz. For ikke å snakke om Three Dog. Værmelding? Excessively violent with a chance of dismemberment. Stay tuned for the five day forecast. Radioen i Fallout 3 er genial. Synd de ikke kunne komme opp med noe like bra for Fallout New Vegas. Endret 6. juli 2012 av Mann 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 25. mai 2012 #332 Del Skrevet 25. mai 2012 hm, fallout 3 ja, jeg lovte meg selv å spille bad guy. kanskje på tide å finne frem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 26. mai 2012 #333 Del Skrevet 26. mai 2012 Heavy rain var et kult spill, likte at man kunne velge hva som skulle skje hele tiden og derav utfallet til slutt. Jeg spilte "Journey" denne uken som man må laste ned gjennom playstation network/playstore og jeg elsket spillet! Man kan ikke dø, ingen snakker i spillet. Man bare "flyter" rundt i en slags "filosofisk" boble med fantastisk musikk hele veien. Herlig. Vurdert å laste ned fullversjonen av "I am alive". Har spilt trial'en gjennom ps3 playstore. Men det var et skikkelig stressespill Blir stresset av alt man kan tape i egentlig.. Men gøy var det. Noen som har spilt dette spillet? Jeg har spilt det. Det er veldig kult, og akkurat når du føler at du har begynt å komme et stykke inn i spillet, og når du føler at det begynner å bygge seg opp til et dritkult høydepunkt så slutter det.... Som sagt, det er kjempekult, men det kunne for all del vært lenger, og det kunne vært et skikkelig høydepunkt i spillet, for det var det aldri synes jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ibanez Skrevet 26. mai 2012 #334 Del Skrevet 26. mai 2012 Jeg har spilt det. Det er veldig kult, og akkurat når du føler at du har begynt å komme et stykke inn i spillet, og når du føler at det begynner å bygge seg opp til et dritkult høydepunkt så slutter det.... Som sagt, det er kjempekult, men det kunne for all del vært lenger, og det kunne vært et skikkelig høydepunkt i spillet, for det var det aldri synes jeg.. Æsj, det var jo kjipt .Hvor lang tid ca. gikk det å runde det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 27. mai 2012 #335 Del Skrevet 27. mai 2012 Æsj, det var jo kjipt .Hvor lang tid ca. gikk det å runde det? Det tar en liten stund, jeg kan ikke gi deg noe særlig tidspunkt, da spillinga mi ofte blir avbrutt av amming, gulping og andre babyting, men jeg skal høre med mannen min om han har noe særlig tanker om det, han har også spilt det, og han ammer jo ikke . ____ Vi lastet ned, og begynte å spille multiplayer på Minecraft igår. Jeg tror det var noe av det dummeste vi gjorde, for vi ble fullstendig hektet begge to, og satt til langt på natt Idag er jeg trøtt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natural Skrevet 4. juli 2012 #336 Del Skrevet 4. juli 2012 zombie panic source og l4d2 ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Braindead Skrevet 4. juli 2012 #337 Del Skrevet 4. juli 2012 Rift atm , venter på gw2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meh Skrevet 5. juli 2012 #338 Del Skrevet 5. juli 2012 Varierer veldig, men veksler atm mellom Fallout: New vegas, Skyrim og MTA: San Andreas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 6. juli 2012 #339 Del Skrevet 6. juli 2012 Hvor er alle dere som gamer Secret World? Er sååå spent på å høre om det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 6. juli 2012 #340 Del Skrevet 6. juli 2012 hm, fallout 3 ja, jeg lovte meg selv å spille bad guy. kanskje på tide å finne frem? Jeg får det ikke TIL! Jeg får dårlig samvittighet når jeg spiller som bad guy. Fikser det ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå