AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #2981 Del Skrevet 9. juni 2023 GTA2 multiplayer Beste spillet ever! Anonymkode: 02675...a56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. juni 2023 #2982 Del Skrevet 9. juni 2023 Tabris skrev (3 minutter siden): Ja, likte det godt. Fallout 3 en av mine absolutte favorittspill. Men den verden, så kul og interessant som den er, er så depressiv at det er begrenset hvor lenge jeg klarer å være i den om gangen. Jeg liker Fallout 3 veldig men New Vegas enda mer 4 er også bra men det føles mer som en oppfølger til 3, synd ikke det andre studioet også kunne lagd 4. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 9. juni 2023 #2983 Del Skrevet 9. juni 2023 Just now, Cid said: Jeg liker Fallout 3 veldig men New Vegas enda mer 4 er også bra men det føles mer som en oppfølger til 3, synd ikke det andre studioet også kunne lagd 4. Jeg klarte aldri å komme inn i New Vegas og 4 på samme måte som 3, men håper å kunne gjøre det etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. juni 2023 #2984 Del Skrevet 9. juni 2023 Tabris skrev (Akkurat nå): Jeg klarte aldri å komme inn i New Vegas og 4 på samme måte som 3, men håper å kunne gjøre det etterhvert. Bethesda har jammen mye på gang nå da 😅 5 kommer vel innen 2030 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 9. juni 2023 #2985 Del Skrevet 9. juni 2023 8 minutter siden, Cid said: Bethesda har jammen mye på gang nå da 😅 5 kommer vel innen 2030 🤪 Jeg gleder meg mest til TES VI, men det er vel fortsatt mange år til. 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 13. juni 2023 #2986 Del Skrevet 13. juni 2023 Prøver meg litt på "Witcher 3" igjen. Er stor Cyberpunk fan,og har spillet gjennom det flere ganger,og er veldig hypet for utvidelsen/overhalingen som kommer i høst. Føler The Witcher vanskeligere for meg å holde meg engasjert i. Men ser jo at dette er bra greier. Ellers går det i PES 2021 (med heftige modder) Eneste fotballspillet som er bra pr 2023. Noe som er helt sinsykt etter min mening. Fifa er ishockey og alt for arkade.. eFootball er både dårlig og lite engasjerende uten karriere del. Merker jeg ekstremt hypet for Starfield nå,etter nyeste presentasjonen. Føler dog at Bethesda kommer til å ødelegge det på en måte. Ønsker poleringen og innlevelsen til Red dead 2 etc. Bethesda spill er alltid alt for "janky" til det. Mulig jeg tar feil denne gangen. Men kjenner igjen mye i animasjonene og ansiktsutrykkene fra tidligere spill. Synes heller ikke de er de beste på storytelling. Noe jeg verdsetter svært høyt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 13. juni 2023 #2987 Del Skrevet 13. juni 2023 Bethesda har aldri vært store på storytelling, det er ikke det som er deres ting. De er store på å lage en åpen verden med en åpen karakter. Hvor du kan lage og bygge din karakter som du vil og gjøre hva du vil. Jeg vet om folk som har brukt hundrevis av timer i et Bethesda-spill og ikke en gang rørt main quest. Jeg har selv spilt Oblivion i over 200 timer, men bare spilt main quest to ganger. Skyrim main quest har jeg bare gjort èn gang, men spilt haugevis av timer utenom det. Jeg elsker hvordan Bethesda lager en verden som jeg ønsker å leve i, hvor jeg ønsker å utforske en haug av ulike karakterer. BioWare er gode på storytelling. Bethesda er noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. juni 2023 #2988 Del Skrevet 13. juni 2023 Tabris skrev (4 minutter siden): Bethesda har aldri vært store på storytelling, det er ikke det som er deres ting. De er store på å lage en åpen verden med en åpen karakter. Hvor du kan lage og bygge din karakter som du vil og gjøre hva du vil. Jeg vet om folk som har brukt hundrevis av timer i et Bethesda-spill og ikke en gang rørt main quest. Jeg har selv spilt Oblivion i over 200 timer, men bare spilt main quest to ganger. Skyrim main quest har jeg bare gjort èn gang, men spilt haugevis av timer utenom det. Jeg elsker hvordan Bethesda lager en verden som jeg ønsker å leve i, hvor jeg ønsker å utforske en haug av ulike karakterer. BioWare er gode på storytelling. Bethesda er noe annet. Det er sant, spiller igjennom Star Wars: Knights of the Old Republic for andre gang nå 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #2989 Del Skrevet 15. juni 2023 Disney dreamlight valley 😄 er det flere her som spiller det? Holder på med potetoppdragene. For noe dritt. Mye surr Anonymkode: 2f0c6...434 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 15. juni 2023 #2990 Del Skrevet 15. juni 2023 Zelda Tears of the Kingdom. Eller, dvs, spiller ikke akkurat NÅ, fordi jeg er en uke på hytta - og lot bevisst Switch-en stå igjen hjemme. Og det er jeg glad for. Har spilt 2 timer hver dag siden spillet kom 12/5, så en uke fri har latt meg savne spillet litt ekstra, samt få min "jeg må jo ut å nyte været"-obsession ut av systemet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anciol Skrevet 15. juni 2023 #2991 Del Skrevet 15. juni 2023 Sims 4 med mange festlige mods, akkurat nå dukket Jason Vorhees opp og lager kaos i Simuniverset:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 16. juni 2023 #2992 Del Skrevet 16. juni 2023 RDR2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2023 #2993 Del Skrevet 16. juni 2023 Astro's playroom! Akkurat fått PS5 og det følger med for å vise hva konsollen og kontrolleren kan gjøre. Og det er et skikkelig kult spill! Anonymkode: 58730...da2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkedykker Skrevet 16. juni 2023 #2994 Del Skrevet 16. juni 2023 hopper inn i WoW verden igjen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 21. juni 2023 #2995 Del Skrevet 21. juni 2023 (endret) On 6/13/2023 at 10:07 PM, Tabris said: Bethesda har aldri vært store på storytelling, det er ikke det som er deres ting. De er store på å lage en åpen verden med en åpen karakter. Hvor du kan lage og bygge din karakter som du vil og gjøre hva du vil. Jeg vet om folk som har brukt hundrevis av timer i et Bethesda-spill og ikke en gang rørt main quest. Jeg har selv spilt Oblivion i over 200 timer, men bare spilt main quest to ganger. Skyrim main quest har jeg bare gjort èn gang, men spilt haugevis av timer utenom det. Jeg elsker hvordan Bethesda lager en verden som jeg ønsker å leve i, hvor jeg ønsker å utforske en haug av ulike karakterer. BioWare er gode på storytelling. Bethesda er noe annet. Men hva gjør dere da i disse Bethesda spillene? Husker da jeg spillet gjennom Fallout 3. Tenkte "Is that it?" Synes ikke det var sykt spennende story der. Altså jeg liker å spille de,være i verdenene som de har laget osv. Men har ikke fantasi til å finne på noe gøy å gjøre på egenhånd,ei heller finner jeg glede i det.. Er vel heller ingen hemmelighet at story drevne spill er det som driver meg som gamer. Bare "å henge" i en spillverden gir meg ingenting. Men ser jo at det er veldig populært. Håper likevel Starfield bidrar med en god story,selv om gjerne du har rett. Ellers gleder jeg meg til Forza Motorsport som kommer i oktober. Ser helt sykt ut. Endret 21. juni 2023 av Fant80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. juni 2023 #2996 Del Skrevet 21. juni 2023 Fant80 skrev (21 minutter siden): Men hva gjør dere da i disse Bethesda spillene? Husker da jeg spillet gjennom Fallout 3. Tenkte "Is that it?" Synes ikke det var sykt spennende story der. Altså jeg liker å spille de,være i verdenene som de har laget osv. Men har ikke fantasi til å finne på noe gøy å gjøre på egenhånd,ei heller finner jeg glede i det.. Er vel heller ingen hemmelighet at story drevne spill er det som driver meg som gamer. Bare "å henge" i en spillverden gir meg ingenting. Men ser jo at det er veldig populært. Håper likevel Starfield bidrar med en god story,selv om gjerne du har rett. Ellers gleder jeg meg til Forza Motorsport som kommer i oktober. Ser helt sykt ut. Er masse side oppdrag i Fallout spillene som gir spillverdenen mye liv, noen av de beste spillene jeg har spilt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 21. juni 2023 #2997 Del Skrevet 21. juni 2023 1 hour ago, Fant80 said: Men hva gjør dere da i disse Bethesda spillene? Husker da jeg spillet gjennom Fallout 3. Tenkte "Is that it?" Synes ikke det var sykt spennende story der. Altså jeg liker å spille de,være i verdenene som de har laget osv. Men har ikke fantasi til å finne på noe gøy å gjøre på egenhånd,ei heller finner jeg glede i det.. Er vel heller ingen hemmelighet at story drevne spill er det som driver meg som gamer. Bare "å henge" i en spillverden gir meg ingenting. Men ser jo at det er veldig populært. Håper likevel Starfield bidrar med en god story,selv om gjerne du har rett. Ellers gleder jeg meg til Forza Motorsport som kommer i oktober. Ser helt sykt ut. Fallout 3 er fantastisk, men litt mer begrenset enn TES-spillene. I TES-spillene så er du mye mer fri til å forme din egen karakter. Det er også en verden som det er kjekkere å tilbringe mer tid i, fordi det ikke er en postapokalyptisk wasteland. Du har ørten muligheter for hvordan du ønsker å bygge din karakter (mage, sverd & skjold, 2-handed, battlemage osv), du har mange flere guilds du kan bli med og gjøre quest for, du har haugevis med sidequests, du kan rollespille som en merchant, du kan utforske og bo i skogen osv osv. Men hvis det ikke er din spillestil så hjelper det jo ikke å svare deg hva vi gjør, for det er ikke hva du er ute etter i et spill uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 21. juni 2023 #2998 Del Skrevet 21. juni 2023 4 hours ago, Tabris said: Fallout 3 er fantastisk, men litt mer begrenset enn TES-spillene. I TES-spillene så er du mye mer fri til å forme din egen karakter. Det er også en verden som det er kjekkere å tilbringe mer tid i, fordi det ikke er en postapokalyptisk wasteland. Du har ørten muligheter for hvordan du ønsker å bygge din karakter (mage, sverd & skjold, 2-handed, battlemage osv), du har mange flere guilds du kan bli med og gjøre quest for, du har haugevis med sidequests, du kan rollespille som en merchant, du kan utforske og bo i skogen osv osv. Men hvis det ikke er din spillestil så hjelper det jo ikke å svare deg hva vi gjør, for det er ikke hva du er ute etter i et spill uansett. Var ikke ute etter å bli overtalt til å like spillet pga det dere sa. Ville bare høre hva dere egentlig synes er så gøy med de. Å fikk jo svar på det. Ser ikke noe i veien med det. Det er bare ikke for meg. Det nærmeste jeg har kommet rollespilling er vel i GTA 5. Var gøy en liten stund. Men etter storyen er fortalt,og diverse (gode) side missions er gjort,så er jeg ferdig med spillet. Kan godt spille det i gjennom på nytt etter hvert da.. Enkelte vil nok ikke kalle meg for en "ekte gamer" av den grunn. Det får nå så være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 21. juni 2023 #2999 Del Skrevet 21. juni 2023 50 minutter siden, Fant80 said: Var ikke ute etter å bli overtalt til å like spillet pga det dere sa. Ville bare høre hva dere egentlig synes er så gøy med de. Å fikk jo svar på det. Ser ikke noe i veien med det. Det er bare ikke for meg. Det nærmeste jeg har kommet rollespilling er vel i GTA 5. Var gøy en liten stund. Men etter storyen er fortalt,og diverse (gode) side missions er gjort,så er jeg ferdig med spillet. Kan godt spille det i gjennom på nytt etter hvert da.. Enkelte vil nok ikke kalle meg for en "ekte gamer" av den grunn. Det får nå så være. Jeg bryr meg ikke om "ekte gamer". Det er jo nettopp det jeg liker med spill - de er så varierte at alle kan finne noe de liker å gjøre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. juni 2023 #3000 Del Skrevet 21. juni 2023 Fant80 skrev (53 minutter siden): Var ikke ute etter å bli overtalt til å like spillet pga det dere sa. Ville bare høre hva dere egentlig synes er så gøy med de. Å fikk jo svar på det. Ser ikke noe i veien med det. Det er bare ikke for meg. Det nærmeste jeg har kommet rollespilling er vel i GTA 5. Var gøy en liten stund. Men etter storyen er fortalt,og diverse (gode) side missions er gjort,så er jeg ferdig med spillet. Kan godt spille det i gjennom på nytt etter hvert da.. Enkelte vil nok ikke kalle meg for en "ekte gamer" av den grunn. Det får nå så være. Gta 5 var underveldende for meg, jeg likte 4 veldig godt og spilte det i lang tid etter men 5 synes jeg ikke var like spesielt. Men kan også være fordi jeg ikke var tenåringer lenger, gta spill og lignende var alltid skikkelig artig å spille før jeg var gammel nok til dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå