Gå til innhold

Hva spiller du NÅ?


Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

For meg så går det mest i Gta og Battlefield spillene men jeg spiller også Rpg spill som Witcher og New World innimellom samt noen horror spill som Spillene i Scp universet, og jeg vurdere og kjøpe meg to av backrooms spilla samt nye Outlast 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Assassin's Creed Valhalla.

Det er helt greit. Men blir fort kjedelig. Det er problemet med Ubisoft-spill. Når man har spilt noen timer, så har man liksom spilt resten av spillet. Ja, det er en historie der å følge med på, men den er veldig oppdelt, det er mye fram og tilbake, og føler jeg ikke helt klarer å henge med nok til at jeg blir skikkelig involvert i den.

Er også veldig skuffet over at hovedkarakteren liksom skal være norsk, men så har de danske stemmeskuespillere, med sterk dansk aksent. Til og med lydene når karakteren hopper og faller høres danske ut. Grøss! (Iallefall den kvinnelige versjonen.)

Anonymkode: ff583...9a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk bananas på Steam Summer sale,og kjøpte alle "Harvester Games" spillene.

BurnHouse Lane

Lorelai

The Cat Lady

Downfall (Redux)

Veldig bra så langt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant80 skrev (Akkurat nå):

Gikk bananas på Steam Summer sale,og kjøpte alle "Harvester Games" spillene.

BurnHouse Lane

Lorelai

The Cat Lady

Downfall (Redux)

Veldig bra så langt. 

Indier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Cid said:

Liker du best skrekk?

Sån generelt så skiller vel ikke skrekk seg spesielt ut når man ser på favorittspillene mine. 

GTA serien (3-5 inkl 4 DLC)

Red Dead Redemption 1 og 2 med Undead DLC

Uncharted serien (hele med 2 og 4 som favoritt) 

God of War både nye og gamle.

Killzone (hele serien)

Resident Evil (ALT av remakes) Ikke så mye orginalene.

Monkey Island 1,2,3 og nyeste.

Assassins Creed Black Flag og Syndicate

Forza Horizon serien

+++

Er liksom all over the place. Der jeg ikke finner min plass er i store RPGer osv. Men synes FF16 var bra. Dog er jo det nok mer i min "action" gate en tidligere. Spiller og mye retro fra min barndom (NES,SNES,Mega Drive,Gameboy etc) 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

000VF000 skrev (På 23.6.2023 den 13.58):

Spiller System Shock remaken

 

 

Hvordan er det? Fikk lyst til å spille noe lignende Bioshock og Prey og har trodd at System Shock var litt i samme gate, men ut fra trailere virker det litt hurtifere og mer ‘stress’. Mulig jeg har feil inntrykk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 1700 timer på Red Dead Redemption Online ble det litt kjedelig, så gjengen jeg spiller med prøver nå ut en server på RedM. Så langt så hyggelig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

51 minutter siden, herzeleid said:

Hvordan er det? Fikk lyst til å spille noe lignende Bioshock og Prey og har trodd at System Shock var litt i samme gate, men ut fra trailere virker det litt hurtifere og mer ‘stress’. Mulig jeg har feil inntrykk?

Bioshock og Prey er basert på SystemShock. Det er store likheter men SystemShock er kanskje mer dystert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå spillet gjennom alle "Harvester Games" spillene. Blandt topp 3 beste spill opplevelser hittil i år,og topp 1 beste kjøp på Steam. Samtlige spill (The Cat Lady,Lorelai,Downfall og Burnhouse Lane) Fantastiske spill. GLEDER meg til det neste Harvester Games måtte finne på å lage.

Leter nå etter noe nytt. Det neste kjøpet blir vel Starfield. Så Forza. blir en kjempe spill-høst.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fant80 skrev (På 16.7.2023 den 16.51):

Har nå spillet gjennom alle "Harvester Games" spillene. Blandt topp 3 beste spill opplevelser hittil i år,og topp 1 beste kjøp på Steam. Samtlige spill (The Cat Lady,Lorelai,Downfall og Burnhouse Lane) Fantastiske spill. GLEDER meg til det neste Harvester Games måtte finne på å lage.

Leter nå etter noe nytt. Det neste kjøpet blir vel Starfield. Så Forza. blir en kjempe spill-høst.

 

Storgamer?

Anonymkode: 6d848...d32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...