Gå til innhold

Hva spiller du NÅ?


Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Nå for tiden går det i MTG Arena med LotR-utgivelsen. Var på pre-release event så kjente til noen av kortene og mekanikkene. Det gjorde at jeg gruste alle med LotR-deck første dagen i MTG Arena. 

De tok meg fort igjen, da. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tabris skrev (2 timer siden):

Nå for tiden går det i MTG Arena med LotR-utgivelsen. Var på pre-release event så kjente til noen av kortene og mekanikkene. Det gjorde at jeg gruste alle med LotR-deck første dagen i MTG Arena. 

De tok meg fort igjen, da. 😅

Skal du spille Final Fantasy 16?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Cid said:

Skal du spille Final Fantasy 16?

Jeg har ikke PS5, så det blir ikke før det kommer ut på PC. Ellers hadde jeg nok spilt det. 

Men har bevisst ikke fulgt det spillet siden jeg ikke kan spille det, så vet ingenting om det og om jeg egentlig hadde vært interessert. Ikke alle nyere FF-spill jeg liker så godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linny111

Fikk Platinum i Ghost of Tsushima i går, så nå står jeg mellom Horizon Forbidden West og Watch Dogs Legion. Eller Spiderman Miles Morales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tabris skrev (Akkurat nå):

Jeg har ikke PS5, så det blir ikke før det kommer ut på PC. Ellers hadde jeg nok spilt det. 

Men har bevisst ikke fulgt det spillet siden jeg ikke kan spille det, så vet ingenting om det og om jeg egentlig hadde vært interessert. Ikke alle nyere FF-spill jeg liker så godt. 

Jeg synes 15 var skuffende egentlig, mislikte spesielt når vi forlot åpen verdenen og resten av spillet var 100% lineært. Men jeg synes dette virker mye bedre, jeg liker når spillene tar plass i gamle dager fremfor nåtiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Cid said:

Jeg synes 15 var skuffende egentlig, mislikte spesielt når vi forlot åpen verdenen og resten av spillet var 100% lineært. Men jeg synes dette virker mye bedre, jeg liker når spillene tar plass i gamle dager fremfor nåtiden. 

FFX og FFXII likte jeg svært godt. Spesielt FFX anser jeg som et av de beste spillene jeg vet om. FOR en historie! 

FFXIII spilte jeg aldri, men så på da samboer gjorde det. Ekstremt lineært og ingen landsbyer med butikker osv. For meg helt uinteressant.

Jeg spilte FFXIII-2 og det likte jeg. Minnet meg litt om "gamle" FF. 

FFXIV har jeg spilt en del av og liker det veldig godt, men det er jo annerledes siden det er et MMO. Veldig god kvalitet!

FFXV spilte jeg noen timer, men gikk lei. Traff ikke helt for meg med den moderne settingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tabris skrev (2 minutter siden):

FFX og FFXII likte jeg svært godt. Spesielt FFX anser jeg som et av de beste spillene jeg vet om. FOR en historie! 

FFXIII spilte jeg aldri, men så på da samboer gjorde det. Ekstremt lineært og ingen landsbyer med butikker osv. For meg helt uinteressant.

Jeg spilte FFXIII-2 og det likte jeg. Minnet meg litt om "gamle" FF. 

FFXIV har jeg spilt en del av og liker det veldig godt, men det er jo annerledes siden det er et MMO. Veldig god kvalitet!

FFXV spilte jeg noen timer, men gikk lei. Traff ikke helt for meg med den moderne settingen.

Av alle ff spillene så må 9 være favoritten min, skikkelig fin historie med :rodmer: Men 12 vil alltid ha en spesiell plass i gaming hjertet mitt siden det var det aller første rollespillet jeg spilte, husker når jeg spilte det i 2007 at jeg syntes spillet var så enormt, med så mange plasser å utforske. 13 spilte jeg litt av når det kom ut, nå venter jeg på at trilogien skal få en remaster en gang og så spiller jeg dem da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Cid said:

Av alle ff spillene så må 9 være favoritten min, skikkelig fin historie med :rodmer: Men 12 vil alltid ha en spesiell plass i gaming hjertet mitt siden det var det aller første rollespillet jeg spilte, husker når jeg spilte det i 2007 at jeg syntes spillet var så enormt, med så mange plasser å utforske. 13 spilte jeg litt av når det kom ut, nå venter jeg på at trilogien skal få en remaster en gang og så spiller jeg dem da. 

9 er faktisk en av dem jeg aldri har spilt. Er rykter om at de skal gi ut den på ny slik de gjorde med VII, da vil jeg nok spille den.

Jeg har spilt mye FF. Spilt gjennom I, III, X, X-2, XII og XIII-2.

Har spilt noen timer av IV, VI, VII, VIII og VX. 

Jeg har samme erfaring som du har, bare med X. Mitt første rollespill, før det hadde jeg bare spilt arcadespill ported til PC. Det gjorde et uslettelig inntrykk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tabris skrev (14 minutter siden):

9 er faktisk en av dem jeg aldri har spilt. Er rykter om at de skal gi ut den på ny slik de gjorde med VII, da vil jeg nok spille den.

Jeg har spilt mye FF. Spilt gjennom I, III, X, X-2, XII og XIII-2.

Har spilt noen timer av IV, VI, VII, VIII og VX. 

Jeg har samme erfaring som du har, bare med X. Mitt første rollespill, før det hadde jeg bare spilt arcadespill ported til PC. Det gjorde et uslettelig inntrykk. 

12 har noe sykt episk musikk da 😃 og det har min favoritt versjon av Cid 😁

Har du spilt Kingdom Hearts?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Cid said:

 

2 har noe sykt episk musikk da 😃 og det har min favoritt versjon av Cid 😁

Har du spilt Kingdom Hearts?

Mye bra musikk i XII. Samme har X. jeg kjøpte soundtracket på CD i sin tid - var 4 CDer. Har hørt mye på det :D 

Cid i XII er kul. Liker ham også i XIV.

Nei, jeg liker ikke crossovers så har aldri rørt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tabris skrev (2 minutter siden):

Mye bra musikk i XII. Samme har X. jeg kjøpte soundtracket på CD i sin tid - var 4 CDer. Har hørt mye på det :D 

Cid i XII er kul. Liker ham også i XIV.

Nei, jeg liker ikke crossovers så har aldri rørt det.

Anbefaler Kingdom Hearts på det sterkeste, jeg spilte spillene for noen år siden og det er noen av de beste spillene jeg har spilt noensinne 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Tabris said:

FFX og FFXII likte jeg svært godt. Spesielt FFX anser jeg som et av de beste spillene jeg vet om. FOR en historie! 

FFXIII spilte jeg aldri, men så på da samboer gjorde det. Ekstremt lineært og ingen landsbyer med butikker osv. For meg helt uinteressant.

Jeg spilte FFXIII-2 og det likte jeg. Minnet meg litt om "gamle" FF. 

FFXIV har jeg spilt en del av og liker det veldig godt, men det er jo annerledes siden det er et MMO. Veldig god kvalitet!

FFXV spilte jeg noen timer, men gikk lei. Traff ikke helt for meg med den moderne settingen.

Veldig enig. FFXII er det siste virkelige gode hovedserie FF-spill.

Spilte aldri XIII, spilte litt FFXIV men gikk fort lei. FFXV har jeg ikke rørt siden jeg pinte meg gjennom main story.

Er spent på XVI, men klarer ikke helt bli fornøyd med action combat. Jeg vil helst tilbake til turbasert.

Anonymkode: e06fa...ad8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 minutter siden, AnonymBruker said:

Veldig enig. FFXII er det siste virkelige gode hovedserie FF-spill.

Spilte aldri XIII, spilte litt FFXIV men gikk fort lei. FFXV har jeg ikke rørt siden jeg pinte meg gjennom main story.

Er spent på XVI, men klarer ikke helt bli fornøyd med action combat. Jeg vil helst tilbake til turbasert.

Anonymkode: e06fa...ad8

Jeg foretrekker også turbasert, det var jo en del av kjennetegnene til FF-serien. 

Men de må vel utvikle seg som alle andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tabris skrev (På 23.6.2023 den 14.40):

Jeg foretrekker også turbasert, det var jo en del av kjennetegnene til FF-serien. 

Men de må vel utvikle seg som alle andre.

Jeg liker en blanding, begge deler er kjekke :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fyr jeg kjenner gir Elden Ring en ny sjanse etter å ha kjøpt det pga. anmeldelsene og gitt opp før han kom seg ut av Limgrave. :P Han insisterer på å spille solo, men får oppdateringer underveis, så tenkte jeg kunne spille litt parallelt. Har ikke helt troa på at han kommer seg forbi Godrick, men vi får se. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...