Gå til innhold

Hva spiller du NÅ?


Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Like a Dragon: Ishin.

Liker det.....

STOR Yakuza fan. Dog ikke etter at det ble turbasert...  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fant80 skrev (3 minutter siden):

Like a Dragon: Ishin.

Liker det.....

STOR Yakuza fan. Dog ikke etter at det ble turbasert...  

Var da jeg ble fan 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Cid said:

Var da jeg ble fan 😄

Haha,jaja så forskjellig kan man være 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant80 skrev (Akkurat nå):

Haha,jaja så forskjellig kan man være 😅

Jeg likte heller aldri at de bare snakket japansk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått i Hogwarts Legacy for min del. Men fullførte akkurat main story forrige helg. Og med Sims Infant update den 14 og ny pakke den 16 så tror jeg kanskje det blir sims i helgen og litt fremover 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Plukket opp Metroid Prime Remastered, siden anmeldelsene var så gode. Spilte sånn halvveis gjennom det på GameCube i steinalderen, men datt etterhvert av da de rare kontrollene drev meg til vanvidd. :P Får satse på at det går bedre denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okapi skrev (8 minutter siden):

Plukket opp Metroid Prime Remastered, siden anmeldelsene var så gode. Spilte sånn halvveis gjennom det på GameCube i steinalderen, men datt etterhvert av da de rare kontrollene drev meg til vanvidd. :P Får satse på at det går bedre denne gangen.

Rare kontrollene? Hadde du noen spesielle typer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Okapi said:

Plukket opp Metroid Prime Remastered, siden anmeldelsene var så gode. Spilte sånn halvveis gjennom det på GameCube i steinalderen, men datt etterhvert av da de rare kontrollene drev meg til vanvidd. :P Får satse på at det går bedre denne gangen.

Rare kontroller? GameCube hadde vel vanlige kontroller. Syntes Wii var verre. 

Anonymkode: e8c44...dcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Cid said:

Rare kontrollene? Hadde du noen spesielle typer?

Haha, der spurte du det samme som meg rett før meg. :P

Anonymkode: e8c44...dcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Haha, der spurte du det samme som meg rett før meg. :P

Anonymkode: e8c44...dcd

Gamecube har alltid vært mine favoritt kontrollere 😄 spesielt wavebird

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Rare kontroller? GameCube hadde vel vanlige kontroller. Syntes Wii var verre. 

Anonymkode: e8c44...dcd

Spilte ikke Metroid på Wii, men generelt synes jeg ikke sånne spill var så gale med pekeren. RE4 var egentlig ganske moro, likte det bedre på Wii enn på PS2.

Nå snakker jeg ikke om GC-kontrolleren da, men spesifikt om kontrollen i Metroid Prime. De insisterte på gammeldags GoldenEye/Perfect Dark-stil, med rotering på venstrestikke, lock on a la Zelda, og strafing med skulderknapper. Alle andre FPS på konsoll (også f.eks. TimeSplitters 2 på GC) brukte dual analog, som har blitt standarden i dag. Den gangen mente dette rare systemet var bedre for utforsking, men det er vel neppe mange som mener man burde gå tilbake dit nå. Spill som Gone Home, Dear Esther, The Vanishing of Ethan Carter, Layers of Fear og ørten andre tilsvarende spill som omtrent bare har utforskning, har jo lånt kontrollerene fra Halo, og ikke fra Metroid Prime.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Okapi said:

Spilte ikke Metroid på Wii, men generelt synes jeg ikke sånne spill var så gale med pekeren. RE4 var egentlig ganske moro, likte det bedre på Wii enn på PS2.

Nå snakker jeg ikke om GC-kontrolleren da, men spesifikt om kontrollen i Metroid Prime. De insisterte på gammeldags GoldenEye/Perfect Dark-stil, med rotering på venstrestikke, lock on a la Zelda, og strafing med skulderknapper. Alle andre FPS på konsoll (også f.eks. TimeSplitters 2 på GC) brukte dual analog, som har blitt standarden i dag. Den gangen mente dette rare systemet var bedre for utforsking, men det er vel neppe mange som mener man burde gå tilbake dit nå. Spill som Gone Home, Dear Esther, The Vanishing of Ethan Carter, Layers of Fear og ørten andre tilsvarende spill som omtrent bare har utforskning, har jo lånt kontrollerene fra Halo, og ikke fra Metroid Prime.

Skjønner.  Trodde de hadde beholdt samme kontrollsystemet på Remastered, men jeg har ikke spilt det selv så mulig jeg misforstod. 

Anonymkode: e8c44...dcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, AnonymBruker said:

Skjønner.  Trodde de hadde beholdt samme kontrollsystemet på Remastered, men jeg har ikke spilt det selv så mulig jeg misforstod. 

Anonymkode: e8c44...dcd

Du kan velge, men er det var fire alternativer. Standard er moderne dual analog, men du kan spille som på GC, med motion controls eller med en slags blanding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okapi skrev (Akkurat nå):

Du kan velge, men er det var fire alternativer. Standard er moderne dual analog, men du kan spille som på GC, med motion controls eller med en slags blanding.

Hva er best?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Begynner nærmer meg slutten på Hogwart's Legacy, litt usikker på hva neste spill skal bli, har ikke fullført Cyberpunk 2077 enda så kanskje jeg fortsetter på det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magika_fra_Fyll skrev (10 minutter siden):

Begynner nærmer meg slutten på Hogwart's Legacy, litt usikker på hva neste spill skal bli, har ikke fullført Cyberpunk 2077 enda så kanskje jeg fortsetter på det

Tipper cyberpunk vil føles som en skuffelse etter å ha spilt Hogwarts Legacy 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...