Gå til innhold

Hva spiller du NÅ?

Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cid skrev (35 minutter siden):

Gleder meg, glad jeg har Xbox series så jeg kan spille det da

Jepp, har ikke kjøpt ennå, men blir en X med all access på avbetaling. Koster jo det samme om en kjøper den kontant, men litt lettere å svelge 354 i mnd enn 8000:-)

Anonymkode: 90d73...c62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jepp, har ikke kjøpt ennå, men blir en X med all access på avbetaling. Koster jo det samme om en kjøper den kontant, men litt lettere å svelge 354 i mnd enn 8000:-)

Jeg kjøpte en s siden jeg har 0 fysiske Xbox spill :P jeg hadde 360 i noen år men jeg solgte alt flere år siden. Kjøpte series s for å kunne kjøpe og laste ned diverse eldre spill, også kjekt å ha alle konsoller i tilfelle et spill bare kommer til Xbox :) Får håpe det kommer er nytt banjo kazooie spill før neste generasjons Xbox

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (12 timer siden):

Jeg kjøpte en s siden jeg har 0 fysiske Xbox spill :P jeg hadde 360 i noen år men jeg solgte alt flere år siden. Kjøpte series s for å kunne kjøpe og laste ned diverse eldre spill, også kjekt å ha alle konsoller i tilfelle et spill bare kommer til Xbox :) Får håpe det kommer er nytt banjo kazooie spill før neste generasjons Xbox

Det er et poeng....jeg har heller ingen fysiske spill, men X er jo råere på grafikk og HD.

Mulig det er et like godt valg å gå for den minste...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er et poeng....jeg har heller ingen fysiske spill, men X er jo råere på grafikk og HD.

Mulig det er et like godt valg å gå for den minste...?

Jeg synes s er bra nok for meg i hvert fall :) Jeg syntes den var billig også, derfor jeg skaffet meg en. Hadde aldri betalt 7000 for en Xbox som jeg gjorde med ps5 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullførte Mass Effect 2 i dag, gøy!! 😄

Nå er det på tide å fullføre sidequestene og utforske resten av planetene. 

Så tror jeg nok jeg vil lage en ny karakter og prøve og spille som Renegade og date noen andre enn Garrus. :)

Gleder meg til å starte på Mass Effect 3! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Star ocean 5, gud så irriterende! Er en dum bug på siste kjempen som gjør at jeg måtte restarte spillet. Kan ikke vente til jeg er ferdig med dette spillet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rowan skrev (8 minutter siden):

Fullførte Mass Effect 2 i dag, gøy!! 😄

Nå er det på tide å fullføre sidequestene og utforske resten av planetene. 

Så tror jeg nok jeg vil lage en ny karakter og prøve og spille som Renegade og date noen andre enn Garrus. :)

Gleder meg til å starte på Mass Effect 3! 

Drit gode spill :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 time siden):

Drit gode spill :) 

Enig! Liker du Mass Effect 3 også? Har hørt litt forskjellig om det. Og ingen spoilere vær så snill. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rowan skrev (18 minutter siden):

Enig! Liker du Mass Effect 3 også? Har hørt litt forskjellig om det. Og ingen spoilere vær så snill. :)

Greit spill men synes 2 var toppen av serien. Spent på det neste spillet. Der er et som heter Andromeda som kom etter 3 men med nye karakterer. Spillet fikk slakt av mange men jeg likte det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Miles Morales på PS5. Kjøpte det på salg forrige uke. Elsket Spider-Man til PS4, og dette er en finjustering av det. For en grafikk det har på PS5, og haptic feedback i DualSense kontrolleren er bare nydelig. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
Cid skrev (På 29.11.2021 den 22.18):

Tales of Vesperia

Dæven er det så lenge siden jeg startet på det O: Spiller det fortsatt :P Ble så lei spillet at jeg begynte å spille igjennom de 3 første Paper Mario spillene pluss Bug Fables :P Gleder meg til å endelig bli ferdig med Tales of Vesperia, håper de andre tales spillene er bedre 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spilte gjennom Bloodborne og Sekiro i påvente av Elden Ring, men ble ferdig litt for fort. 😮 Demon's Souls står i hylla, men har fremdeles ingen PS5, så må kanskje spille Mortal Shell eller Lords of the Fallen da.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...