Pantoten Skrevet 16. november 2021 #2321 Del Skrevet 16. november 2021 Spiller Rimworld for tiden. For et fantastisk spill😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pantoten Skrevet 16. november 2021 #2322 Del Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (På 22.10.2021 den 21.04): Spiritfarer, sammen med 10-åringen. Både veldig koselig spill å spille sammen - og veldig trist…! På en god måte da, men følelsene får kjørt seg når karakterene en har blitt glad i skal følges over til den andre siden. Anonymkode: c796d...365 Dette har jeg kjøpt men ikke prøvd ennå. Spent på det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. november 2021 #2323 Del Skrevet 16. november 2021 Tabris skrev (3 timer siden): Svaret på det er vel ja - og nei. Spillet er unektelig bra. Og spillet har unektelig bugs og svakheter. Jeg synes witcher 3 var mye bedre egentlig Tuppeluri skrev (1 time siden): Ser at denne er skrevet i 2011! Herregud så gøy, skal svare for akkurat det årstallet Hmm.. hvis ikke jeg tar feil så spilte jeg mye Call of Duty Black ops 1, vanlig minecraft (Uten mods), og Portal 1 og 2. Spilte også mye slenderman og Amnesia på den tiden. Trur også jeg spilte Mist of Pandaria Spilte også masse på Wii'en, Mario kart, Twilight princess og Wii Sports 😆 Husker ikke alle spilla jeg hadde til Wii'en, kjøpte en del mario spill til Wii U'en når den kom ut, den kom vel i 2012? Da kjøpte jeg også Ocarina of Time og Majoras mask. I dag 2021 spiller jeg Animal crossing, breath of the wild, Mario 64 på switch og Mario Party superstars. Spiller også modda minecraft (Engimatica 6), Overwatch, WoW innemellom, også Dead By Daylight. Ønsker å spille mer, men har en sønn på halvannet år nå, så spillinga skjer etter kl 8 på kvelden når guttungen er lagt og rødding og vasking er unnagjort 😜 Spilte mye mario spill selv på den tiden 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 16. november 2021 #2324 Del Skrevet 16. november 2021 Begynte på Resident Evil 8 igjen, i påvente av DLC. Synes det har vært en rimelig kjedelig spillhøst, og titlene jeg egentlig har lyst på (Tormented Souls, Returnal) er på PS5, som fortsatt er umulig å få tak i. Drøyer med Cyberpunk og, synes ytselsen var helt håpløs på PS4. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 16. november 2021 #2325 Del Skrevet 16. november 2021 11 minutter siden, Cid said: Jeg synes witcher 3 var mye bedre egentlig Det er flere spill jeg synes var bedre - og vel antagelig flere spill jeg synes var verre. Nå liker jeg fantasy bedre enn cyberpunk-stil, så det vil jo sånn sett alltid vinne for min del uansett. I 2011 spilte jeg Skyrim. 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. november 2021 #2326 Del Skrevet 16. november 2021 Tabris skrev (6 minutter siden): Det er flere spill jeg synes var bedre - og vel antagelig flere spill jeg synes var verre. Nå liker jeg fantasy bedre enn cyberpunk-stil, så det vil jo sånn sett alltid vinne for min del uansett. I 2011 spilte jeg Skyrim. 😁 Samme her, spiller for tiden Star Ocean serien, jeg digger rpg spill 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rowan Skrevet 22. november 2021 #2327 Del Skrevet 22. november 2021 Tabris skrev (På 5.7.2021 den 16.22): Nå spiller jeg gjennom Mass Effect-trilogien på ny. Legendary Edition. Blir igjen slått av hvor fantastisk denne serien er! Så artig! Jeg begynte nylig å spille Mass Effect for første gang, etter tips fra en venn. 😄 Elsker det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 22. november 2021 #2328 Del Skrevet 22. november 2021 The Sims 4, da jeg nylig skaffet meg den siste tilleggspakken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faux Skrevet 23. november 2021 #2329 Del Skrevet 23. november 2021 Et øyeblikks svakhet og jeg endte opp med å kjøpe anniversary-oppgraderingen til Skyrim, så da ble det sånn 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 23. november 2021 #2330 Del Skrevet 23. november 2021 Faux skrev (Akkurat nå): Et øyeblikks svakhet og jeg endte opp med å kjøpe anniversary-oppgraderingen til Skyrim, så da ble det sånn 😅 er den fremdeles kul? vegret meg litt for å handle fordi jeg har tenkt at dette er ikke moro mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 23. november 2021 #2331 Del Skrevet 23. november 2021 Star Ocean: Integrity and Faithlessness Etter å ha spilt Last Hope så føles dette ut som en nedtur, skulle nesten trodd at det var Last Hope som kom i 2016 mens Integrity and Faithlessness kom i 2009. Håper virkelig at Divine Force blir mye bedre. Etter dette så skal jeg starte på Tales serien, de ser bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faux Skrevet 23. november 2021 #2332 Del Skrevet 23. november 2021 SidFernwilter skrev (1 minutt siden): er den fremdeles kul? vegret meg litt for å handle fordi jeg har tenkt at dette er ikke moro mer. Jeg er litt usikker, de to foregående versjonene på Steam fikk jeg 100% achievements på, og hadde håpet at oppgraderingen kanskje tilførte et par til (det er noe tilfredsstillende med å gjøre absolutt alt), men nei, ingen gulrot der. Likevel så var det såpass lenge siden jeg lekte meg i den verdenen at det var fort glemt. De har lagt til alle DLCene som de på uvettug vis hadde som betalt dlc. Har bare prøvd meg på litt fisking og skrudd på survival sånn at jeg må kle meg varmt, og spise mat uten å få debuff. Men egentlig så kan man like gjerne laste ned andre mods som gjør akkurat det samme, så er 170-200 kr spart 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 23. november 2021 #2333 Del Skrevet 23. november 2021 Faux skrev (Akkurat nå): Jeg er litt usikker, de to foregående versjonene på Steam fikk jeg 100% achievements på, og hadde håpet at oppgraderingen kanskje tilførte et par til (det er noe tilfredsstillende med å gjøre absolutt alt), men nei, ingen gulrot der. Likevel så var det såpass lenge siden jeg lekte meg i den verdenen at det var fort glemt. De har lagt til alle DLCene som de på uvettug vis hadde som betalt dlc. Har bare prøvd meg på litt fisking og skrudd på survival sånn at jeg må kle meg varmt, og spise mat uten å få debuff. Men egentlig så kan man like gjerne laste ned andre mods som gjør akkurat det samme, så er 170-200 kr spart 😅 motatt, takk for svar likte skyrim da det kom, men ga opp på et punkt hvor jeg følte det ble mye logistikk. men har savnet det litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 23. november 2021 #2334 Del Skrevet 23. november 2021 SidFernwilter skrev (Akkurat nå): motatt, takk for svar likte skyrim da det kom, men ga opp på et punkt hvor jeg følte det ble mye logistikk. men har savnet det litt... Tenk at det er 10 år siden allerede, og ingen oppfølger. Og jeg har ikke spilt det enda Men elsker fallout spillene så tenker dette må ha noen likheter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 23. november 2021 #2335 Del Skrevet 23. november 2021 Cid skrev (Akkurat nå): Tenk at det er 10 år siden allerede, og ingen oppfølger. Og jeg har ikke spilt det enda Men elsker fallout spillene så tenker dette må ha noen likheter? det hadde absolutte likheter med fallout, men fallout 4 ble rett og slett for mye dill for meg - uten at det tilførte noe nytt annet enn utfordringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 23. november 2021 #2336 Del Skrevet 23. november 2021 SidFernwilter skrev (5 minutter siden): det hadde absolutte likheter med fallout, men fallout 4 ble rett og slett for mye dill for meg - uten at det tilførte noe nytt annet enn utfordringer. Jeg likte new vegas bedre enn 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #2337 Del Skrevet 23. november 2021 Cid skrev (1 minutt siden): Jeg likte new vegas bedre enn 4 Starfield kommer til å bli fantastisk. Og svææææært. Anonymkode: 90d73...c62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 23. november 2021 #2338 Del Skrevet 23. november 2021 Cid skrev (2 minutter siden): Jeg likte new vegas bedre enn 4 ditto Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 23. november 2021 #2339 Del Skrevet 23. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Starfield kommer til å bli fantastisk. Og svææææært. Anonymkode: 90d73...c62 Gleder meg, glad jeg har Xbox series så jeg kan spille det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 23. november 2021 #2340 Del Skrevet 23. november 2021 SidFernwilter skrev (26 minutter siden): ditto Og jeg likte at de brukte Zachary Levi som stemmeskuespillet til Arcade Gannon, digger Chuck 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå