Olaf Skrevet 10. oktober 2015 #1701 Del Skrevet 10. oktober 2015 Er dessverre fort gjort å bli lei demoer. Jeg husker da jeg spilte ihjel demoen til "Stranglehold" (spillet hvor du kontrollerer selveste Chow Yun-Fat), da jeg omsider fikk tak i spillet var jeg så drittlei den delen. Jeg husker da jeg var liten hadde jeg en cd med age of emipres demo på som jeg kunne spille i mange dager uten å gå lei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Sax Skrevet 10. oktober 2015 #1702 Del Skrevet 10. oktober 2015 Jeg husker da jeg var liten hadde jeg en cd med age of emipres demo på som jeg kunne spille i mange dager uten å gå lei Hehe, det blir litt annerledes da, der kan det bli forskjellig hver gang, mens her var det det samme hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 10. oktober 2015 #1703 Del Skrevet 10. oktober 2015 Jeg vil spille Mad Max men den forbanna touchpaden på ps4-en min virker ikke ingame Og jeg som var så godt i gang med spillet og hadde kommet veldig langt, nå må jeg ta meg en pause til de utgir en ny patch og innen da så vil jeg måtte venne meg til hvordan jeg gjør alt igjen Så da får det bli The Nathan Drake Collection imens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 10. oktober 2015 #1704 Del Skrevet 10. oktober 2015 Likte demoen jeg og, men gikk dessverre litt fort lei :/ kommer til å kjøpe det da Jeg ga opp etter vi kom til den første leiren, da vi ble spurt om vi ville bli med eller være igje. Jeg skjønte ikke hva jeg skulle gjøre Så jeg testa heller ut Peggle 2 og jeg liker det :biggrin. Jeg elsker Peggle serien Men jeg liker ikke hvor nymoderne ff15 er, smarttelefoner, biler osv... Jeg likte ff12 mye mer, men dæven. ff15 har episk slåss musikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olaf Skrevet 10. oktober 2015 #1705 Del Skrevet 10. oktober 2015 (endret) Jeg ga opp etter vi kom til den første leiren, da vi ble spurt om vi ville bli med eller være igje. Jeg skjønte ikke hva jeg skulle gjøre Så jeg testa heller ut Peggle 2 og jeg liker det :biggrin. Jeg elsker Peggle serien Men jeg liker ikke hvor nymoderne ff15 er, smarttelefoner, biler osv... Jeg likte ff12 mye mer, men dæven. ff15 har episk slåss musikk Våpensystemet i 15 var kult da, personlig syntes jeg 10ern er det aller beste FF spillet. Syntes storyen i 13 er veldig bra og Endret 10. oktober 2015 av Olaf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 10. oktober 2015 #1706 Del Skrevet 10. oktober 2015 Våpensystemet i 15 var kult da, personlig syntes jeg 10ern er det aller beste FF spillet, også syntes jeg storyen i 13 er veldig bra Uff 13-eren skuffet meg, jeg spilte bare en time eller to -_- Men jeg har fortsatt kjøpt igjen de 2 første slik jeg kan gi det en sjanse en gang i framtiden Jeg liker best det kampsystemet hvor man går inn i en kamp scene hver gang man slås slik som de hadde helt opp til ff12 Har du prøvd det? Har du prøvd 12-eren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olaf Skrevet 10. oktober 2015 #1707 Del Skrevet 10. oktober 2015 Ja jeg har 12ern og, skal spille det igjen når HD remaster kommer ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 10. oktober 2015 #1708 Del Skrevet 10. oktober 2015 Ja jeg har 12ern og, skal spille det igjen når HD remaster kommer ut http://www.eurogamer.net/articles/2015-08-03-looks-like-final-fantasy-12-hd-remaster-is-real Det var visst bare en misfortåelse og det blir ikke noe av, enda i hvert fall Jeg vil ha en Alundra 1 og 2 remaster! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 10. oktober 2015 #1709 Del Skrevet 10. oktober 2015 Jeg vil ha en Alundra 1 og 2 remaster! Neppe noen sjanse for det. Såpass gamle spill må bygges opp fra bunnen av, og med mindre de heter Final Fantasy er det ingen som gidder det. Merkenavnet Alundra er heller ikke verdt stort lenger. Beste er vel å se til Kickstarter for noe som ligner litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #1710 Del Skrevet 10. oktober 2015 Blir vel å spille Peggle 2 eller The Nathan Drake Collection snart Neppe noen sjanse for det. Såpass gamle spill må bygges opp fra bunnen av, og med mindre de heter Final Fantasy er det ingen som gidder det. Merkenavnet Alundra er heller ikke verdt stort lenger. Beste er vel å se til Kickstarter for noe som ligner litt. Det er synd at 2eren ikke ble så populær :/ Jeg elsket det spillet virkelig, jeg husker tilbake i 2002/2003 at kompisen min drev og spilte det mens jeg så på og spilte litt selv innimellom, barndomsminner Måtte spille igjennom det på nytt og det var ikke noe mindre hyggeligere å spille det, av alle spill jeg har spilt så er dette et av de med de beste utfordringene og pusslespillene Anonymous poster hash: de7d8...5e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Sax Skrevet 7. november 2015 #1711 Del Skrevet 7. november 2015 Scribblenauts Unlimited. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 11. november 2015 #1712 Del Skrevet 11. november 2015 World of warships, League og må innom skyrim iblant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #1713 Del Skrevet 18. november 2015 Fallout 4 Anonymkode: 6c448...aa5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helhvete Skrevet 18. november 2015 #1714 Del Skrevet 18. november 2015 Fallout 4Anonymkode: 6c448...aa5Og den skulle ikke være anonym. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 18. november 2015 #1715 Del Skrevet 18. november 2015 Akk, endte opp med å kjøpe det selv. Blir vel et par måneder med rundtreking uten mål og mening. :\ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 18. november 2015 #1716 Del Skrevet 18. november 2015 Fallout 4.Selv om det ikke er perfekt så er det et veldig underholdene og jeg storkoser meg. Alltid noe å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helhvete Skrevet 18. november 2015 #1717 Del Skrevet 18. november 2015 Akk, endte opp med å kjøpe det selv. Blir vel et par måneder med rundtreking uten mål og mening. :\ Fallout 4.Selv om det ikke er perfekt så er det et veldig underholdene og jeg storkoser meg. Alltid noe å gjøre Samme her, det er et ganske knall spill så langt. Alltid noe å gjøre ja Jeg må dog begrense spillingen litt (sob) pga. kommende eksamener. Kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utenegenart Skrevet 19. november 2015 #1718 Del Skrevet 19. november 2015 Off-topic:Burde jeg prøve New Vegas eller 3 som startpunkt i Fallout-serien? Nåværende PC kan ikke kjøre 4ern og jeg er lite fristet av skjermbildene fra 1 og 2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 19. november 2015 #1719 Del Skrevet 19. november 2015 Off-topic:Burde jeg prøve New Vegas eller 3 som startpunkt i Fallout-serien? Nåværende PC kan ikke kjøre 4ern og jeg er lite fristet av skjermbildene fra 1 og 2.Det er ikke noe historie ifra F3 som forsetter i F4. Så hvis du ikke har god nok pc til Fallout 4 så vil du nok kose deg med Vegas eller 3'eren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 19. november 2015 #1720 Del Skrevet 19. november 2015 Tror jeg vil våge å påstå New Vegas er et bedre spill med en bedre historie, men på godt og vondt er det også en del mer tullete enn hovedserien. Spørs vel hvor mye humor du liker i postapokalypsen din. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå