Gå til innhold

Hva spiller du NÅ?

Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Haha! Det spilte vi her hjemme også for noen uker siden. Det var...grafisk til å være så pixlete xD

Ja, merkelig nok så gjør det nesten mer inntrykk enn "moderne" grafikk. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte å se om jeg ikke får RetroPie på beina. Har et par NES30-kontrollere liggende, og fikk nettopp en bluetooth-dongle i posten. Kanskje spille gjennom Secret of Mana for ørtende gang, eller se om jeg klarer Super Mario Bros. uten warp zones.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, merkelig nok så gjør det nesten mer inntrykk enn "moderne" grafikk. :P

Ser du på Day9? Bare lurer, siden vi begynte å spille det etter å ha sett han spille det :) han er så sykt underholdende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du på Day9? Bare lurer, siden vi begynte å spille det etter å ha sett han spille det :) han er så sykt underholdende!

Nei, men takk for tipset!  :biggrin: Må sjekke ut kanalen hans. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Er egentlig veldig glad i å spille, men sliter litt med å komme meg inn i noe nå.

Har nylig startet: Ocarina of Time, Bayonetta, The Witcher 1, Resident Evil: Revelations, Dead Space, Dragon Age Origins og flere. Har også pågående playthroughs i to pokemonspill og uferdige runder i Civ 5 og Age of Mythology. Og en tenkt gjennomspilling av Mass Effect-serien som er på vent. Og så er jeg vel ikke helt ferdig med Monster Hunter 4 selv om jeg har tatt en pause.

Har en haug spill liggende som antageligvis er gode også (lastet ned gratis gjennom konsollenes fordelsprogrammer osv). Er f.eks. nysgjerrig på Tomb Raider, men ivil ikke starte med det før jeg har fullført litt annet.

OG nå har jeg kanskje lyst til å sette meg med et skikkelig FPS litt. Kanskje Halo Reach.

Bruker egentlig ikke så mange timene i uka på gaming heller.

Kan vi starte en tråd på "Hva spiller du ikke?"

Endret av Utenegenart
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...