Tabris Skrevet 18. mai 2012 #301 Del Skrevet 18. mai 2012 Har nettopp spilt gjennom ME3, så nå går det i ME3 multiplayer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jane F. Skrevet 18. mai 2012 #302 Del Skrevet 18. mai 2012 Jeg og kjæresten har spilt mye Minecraft de siste dagene. Vi holder på å lage oss et lite homested. I dag tok jeg på meg den store oppgaven å bygge en fontene. Brukte to timer og storkoste meg:D men så digger jeg slike spill da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoneWolf Skrevet 18. mai 2012 #303 Del Skrevet 18. mai 2012 I dag har jeg spillt en del mer av "the secret world" og jeg må si at jeg liker det mer jo mer jeg spiller det. Jeg har kommet meg over den vanskelige interfacen og begynner å få kontroll på hva man gjør hvordan. Det ligger foreløpig ann til å bli et spill jeg skal kjøpe og teste når den fulle verisjonen slippes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sardintroll Skrevet 18. mai 2012 #304 Del Skrevet 18. mai 2012 Det kom ut i dag, gjorde det ikke? Til pc, eller? Skulle gjerne prøvd det! Det er helt riktig. Jeg har det riktignok på Xbox 360. Skulle gjerne hatt det på PC, men denne skurtreskeren er ikke helt pålitelig om dagen. xD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linaria Skrevet 19. mai 2012 #305 Del Skrevet 19. mai 2012 Nå sitter jeg og spiller World of Warcraft. Når typen kommer hjem blir det Diablo 3. Dessverre har han ganske dårlig skjermkort så det går fryktelig sakte av og til. Men vi får spilt litt. Må kjøpe ny pc ganske snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 19. mai 2012 #306 Del Skrevet 19. mai 2012 Jeg spilte wow frem til ca et år siden, og leker av og til med tanken på å begynne igjen. Men hvordan var egentlig prisen på det, i mnd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest X-1 Skrevet 19. mai 2012 #307 Del Skrevet 19. mai 2012 Eg spiller Kingdoms of Amalur; Reckoning. Løvh it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eld Skrevet 19. mai 2012 #308 Del Skrevet 19. mai 2012 Jeg spilte wow frem til ca et år siden, og leker av og til med tanken på å begynne igjen. Men hvordan var egentlig prisen på det, i mnd? 12.99 EUR One-Month Subscription 35.97 EUR Three-Month Subscription 65.94 EUR Six-Month Subscription Tror kanskje det går an å få litt gratis spilltid. Nå som det er kommet ut så mange spill så mister de nok en del spillere. Ser reklame og får mail fra dem fra tid til annen, men gidder nok ikke spille wow igjen før mists of pandaria kommer ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 19. mai 2012 #309 Del Skrevet 19. mai 2012 (endret) Jeg spilte wow frem til ca et år siden, og leker av og til med tanken på å begynne igjen. Men hvordan var egentlig prisen på det, i mnd? Hvis du sender meg navn og e-postadresse kan du få en Scroll of Ressurection. Da får du 10 dager fri spilletid samt en karakter levlet til 80 med en gang Altså, det navnet som står på battle.net kontoen og adressen du logger inn der med. Endret 19. mai 2012 av Tekola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 21. mai 2012 #310 Del Skrevet 21. mai 2012 12.99 EUR One-Month Subscription 35.97 EUR Three-Month Subscription 65.94 EUR Six-Month Subscription Tror kanskje det går an å få litt gratis spilltid. Nå som det er kommet ut så mange spill så mister de nok en del spillere. Ser reklame og får mail fra dem fra tid til annen, men gidder nok ikke spille wow igjen før mists of pandaria kommer ut. Jeez! Det er jo like dyrt som internettporr i HD-kvalitet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoneWolf Skrevet 22. mai 2012 #311 Del Skrevet 22. mai 2012 Jeez! Det er jo like dyrt som internettporr i HD-kvalitet! Hva snakker du om? Det ER internettporr i (nesten) HD-kvalitet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ryvre Skrevet 22. mai 2012 #312 Del Skrevet 22. mai 2012 Spiller Diablo 3 akkurat nå Er innom WoW nå og da, men mest for å ta noen achievements når jeg gidder. Har spilt spillet siden 2004 på den amerikanske serveren hvorav noen av årene var hardcore spilling, men klarer ikke legge det helt fra meg selv om jeg begynner å bli litt lei Har rundet 10.000 achi points nå og har det beste av det beste gearet så slette kontoen er uaktuelt iallefall. Gleder meg til MoP slippes og den verste hypen roer seg, da kommer jeg til å spille en del igjen (for en stund iallefall) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aeternitas Skrevet 22. mai 2012 #313 Del Skrevet 22. mai 2012 Spiller fortsatt MW3 jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludella Skrevet 23. mai 2012 #314 Del Skrevet 23. mai 2012 Diablo 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøya90 Skrevet 23. mai 2012 #315 Del Skrevet 23. mai 2012 Pacman! Er altfor avhengig. Går utover eksamenen som jeg holder på med nå. Er til og med så gale at jeg sleit med å sove skikkelig i går fordi jeg så for meg de fargerike spøkelsene hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 23. mai 2012 #316 Del Skrevet 23. mai 2012 Max Payne 3!!!!! skaff det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sardintroll Skrevet 23. mai 2012 #317 Del Skrevet 23. mai 2012 Max Payne 3!!!!! skaff det!!! Støttes! Det er mye herlig, go'deprimerende action for penga! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 24. mai 2012 #318 Del Skrevet 24. mai 2012 Går mye i Diablo 3, og litt Anno 2070. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mas Skrevet 24. mai 2012 #319 Del Skrevet 24. mai 2012 Diablo 3 (og fortsatt Castleville på FB), spiller sammen med mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applecore Skrevet 24. mai 2012 #320 Del Skrevet 24. mai 2012 Er det noen som skal spille The Secret World når det kommer ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå