PRT Skrevet 21. november 2011 #121 Del Skrevet 21. november 2011 (endret) Nettopp ferdig med Trine. Endret 21. november 2011 av PRT Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sardintroll Skrevet 9. desember 2011 #122 Del Skrevet 9. desember 2011 Koser meg fortsatt med Skyrim, det ble et lengre opphold pga reising og mye annet, men nå er man tilbake igjen. Har akkurat kjøpt meg hus i Whiterun, og har kommet inn i varmen til det mørke brorskap. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 11. desember 2011 #123 Del Skrevet 11. desember 2011 Har nettopp gjort meg ferdig med Fallout New Vegas på hardcore mode. Jeg ville bare se om hardcore virkelig VAR hardcore. Det var det ikke. Spillet blir ikke vesentlig vanskeligere, selv om ammunisjonen veier noe (ganske bra tilpasset kalibre, forøvrig) og man kan bli "syk" hvis man ikke spiser, sover og drikker tilstrekkelig. Å raide Caesars leir sammen med Boone var fortsatt laseggjørlig. Det er nesten verdt det bare for replikken til Boones. "No matter what happens, we just killed that prick in the middle of his own camp. That ought to give the rest of them something to think about." Indeed. Skyrim neste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 15. desember 2011 #124 Del Skrevet 15. desember 2011 LoL, Terraria og en del eldgamle spill jeg plutselig fikk for meg at jeg skulle spille igjen. Fikk Lighthouse til å fungere på dosbox og da frydet det gamle gamerhjertet mitt seg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HeadsVsTails Skrevet 15. desember 2011 #125 Del Skrevet 15. desember 2011 Veeeldig mye forskjellige spill. Selvfølgelig Modern Warfare 3 samt MW2 og Black Ops. Råkjører litt i Need For Speed The Run. "Råkjører" også litt i NFS Porsche 2000 (!). Gode minner. Samt jeg skal til og begynne på Titanic: Adventure Out of Time. De to siste er gamle spill som jeg husker jeg likte veldig godt. Har enda til gode å klare meg helskinnet gjennom Titanic. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SemperFi Skrevet 16. desember 2011 #126 Del Skrevet 16. desember 2011 Skal få opp den nye riggen, da blir det MW3, BF3, SC2 og Scyrim. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sardintroll Skrevet 22. desember 2011 #127 Del Skrevet 22. desember 2011 Har gitt Skyrim en bitteliten pause mens jeg har begynt å pusle med The Old Republic. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Apophis Skrevet 22. desember 2011 #128 Del Skrevet 22. desember 2011 Skyrim for øyeblikket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Namine Skrevet 22. desember 2011 #129 Del Skrevet 22. desember 2011 akkurat nå spiller jeg The Legend of Zelda : Skyward Sword. desverre straks ferdig da. :-/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *dragoon* Skrevet 22. desember 2011 #130 Del Skrevet 22. desember 2011 (endret) Samboeren har okkupert x-boxen med Forza 4, så Skyrim står på en litt ufrivillig pause. Men skaffet meg minecraft for å se hva det egentlig gikk ut på og ble ganske hekta, så det er det det går i om dagen. Endret 22. desember 2011 av *dragoon* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HopelessFear Skrevet 22. desember 2011 #131 Del Skrevet 22. desember 2011 Heavy Rain (de få gangene jeg gidder å koble HDMI kabelen til tven, bruker den på PCen, så får sett film og serier på storskjerm. For mye stress å bytte fram og tilbake, spesielt når jeg knapt nok kommer bak sofaen til å ta ut derfra.) På PCen går det mest i Skyrim, Orcs Must Die, Global Agenda, Dragon Age og sims 3 når jeg gidder å vente på det. Tar veldig lang tid til å slå det på, lagre og slå av spillet, så det har blitt mye utsettelse på det. I tillegg liker jeg 2eren bedre, men jeg kan ikke spille det siden CDen til den siste utvidelsespakken ligger hjemme hos foreldrene mine. Er mer glad i å designe hus og slikt enn å spille selve spillet. Det er ikke så mye valg en kan gjøre på 3eren i forhånd til toeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 22. desember 2011 #132 Del Skrevet 22. desember 2011 SKYRIM! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoneWolf Skrevet 23. desember 2011 #133 Del Skrevet 23. desember 2011 Det blandes mellom Skyrim, Heroes of Newearth og Ceasar III Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 26. desember 2011 #134 Del Skrevet 26. desember 2011 Skyrim =) Fikk spillet til jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 26. desember 2011 #135 Del Skrevet 26. desember 2011 F1 2012, vroooooom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 26. desember 2011 #136 Del Skrevet 26. desember 2011 Vurderte å kjøpe det da det var på tilbud på Steam, men ble til at jeg ikke kjøpte det etter å ha lest noen par tråder på Steam-forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 26. desember 2011 #137 Del Skrevet 26. desember 2011 Dragon Age II, Legacy DLC-pack. Jeg er vel en av de få som elsker dette spillet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HopelessFear Skrevet 26. desember 2011 #138 Del Skrevet 26. desember 2011 Kjøpte Aliens VS, Predator når det var på tilbud på steam. Dessverre så er bærbare PCen min for dårlig til å kunne kjøre programmet. Jeg savner stasjonærpcen min... :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maya86 Skrevet 26. desember 2011 #139 Del Skrevet 26. desember 2011 det var rift, helt til guilden bytta til SWTOR, så nå går det i SWTOR, og innimellom portal 2 og Buzz me samboern evt. heroes VI. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hard Ride Skrevet 26. desember 2011 #140 Del Skrevet 26. desember 2011 Fallout New Vegas på PC nå. Har lyst til å skaffe anniversary edition av Halo: Combat evolved for å spille gjennom campaign der en gang til med ny grafikk. Det hadde faktisk blitt litt nostalgi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå