Gå til innhold

Hvilke type menn/kvinner faller du for?

Fremhevede innlegg

Gjest .-L-.
Skrevet

BI har et ufortjent dårlig rykte, som du bygger opp om i innlegget ditt.

Dårlig og dårlig :gjeiper: Mange tenker no først og fremst at det er der de som ikke gadd å jobbe på vgs går, siden de ikke kommer inn på NHH.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope, men dersom noen skriver her inne at alle som går på UiO ser ut som de har blitt gravd opp i en plen, så blir det litt ramaskrik, gitt.... :ler:

Haha! :ler: Jeg skjønner godt hva du mener, selv om jeg ikke føler meg spesielt truffet.

Jeg har tidligere gått ingeniør på HiO, og vi var i samme bygg som SAM(samfunnsfag) hvor det er sinnsykt mange deilige jenter. Nå har jeg nylig begynt på UiO, og det var en viss overgang. Det er lettere å holde øynene i bøkene av en eller annen merkelig grunn :fnise:

Jeg liker å generalisere på følgende måte:

BI - Det som er mest overfladiske.

MH - BI-light

HiO - Gjennomsnittlig sunn norsk ungdom

UiO - Hipsters med bagasjebrett og alpelue

Dette er selvfølgelig en grov generalisering med MANGE unntak som KUN er ment humoristisk.

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Jeg har egentlig ikke noen sånn fasitperson som jeg faller for. Men jeg tiltrekkes av god humor(gjerne litt svart og drøy, men uten at det blir ondsinnet), omtanke og kreativitet.

Utseendemessing så spiller det liten rolle, men skulle jeg bygget drømmemannen så ville han ha hatt mørkt hår, sterke trekk, pene tenner, hår på kroppene og litt sånn skjeggstubber, han må være sunn i kroppen, lukte mann men samtidig være hygienisk. Og han må ha en varm, myk side, være hjelpsom og ikke stenge følelser inne, ikke være kverulerende eller oppfarende.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil vel ha en mann med bra personlighet. At han er litt intelligent og så må han kunne få meg til å le (noe som ikke er veldig vanskelig). Ellers er det jo et pluss at han har en noen lunde greit utseende. Bra klesstil er og et stort pluss! Har egentlig ikke en oppskrift på hvordan han skal være :)

Anonym poster: 6714769af956c58919d7f2254b2463e6

Skrevet

Jeg liker å generalisere på følgende måte:

BI - Det som er mest overfladiske.

MH - BI-light

HiO - Gjennomsnittlig sunn norsk ungdom

UiO - Hipsters med bagasjebrett og alpelue

Dette er selvfølgelig en grov generalisering med MANGE unntak som KUN er ment humoristisk.

Jeg gjør det ennå enklere:

BI - MH - HiO - UiO = :sexy: , og hvor frontallappen ennå ikke er helt ferdig utviklet = lettere å forføre. I tillegg fortsatt frigjorte og letthåndterlige.

:flekke:

Skrevet

Jaha? Som en særs blankpolert kvinne, faller jeg ofte for det motsatte. Når jeg snakker ytterst. Manne-menn, kontra metroseksuelle menn. Hva var rart? :klo:

Vel, jeg er blankpolert jeg også (dog langt fra metroseksuell), og jeg faller definitivt IKKE for det motsatte. Altså er både preferansen din og begrunnelsen for den merkelig i mine øyne, men whatever makes you happy.

Lurvete er bare uflidd og dermed frastøtende, uansett kjønn. Det vitner om at folk ikke tar vare på seg selv. Boms skal ha samme respekt som andre, men sexy er de ikke.

Hva i huleste er en manne-mann? Alt jeg ser er menn, som meg selv. Har du noensinne hørt uttrykket kvinne-kvinne? Nei? Akkurat. Det gir ikke mening, i likhet med manne-mann.

Gjest KateW
Skrevet

Du er så sinna, det er så morsomt. :ler:

Jeg omtales som kvinne-kvinne, ja. Og legger tydeligvis noe annet i lurvete enn deg. Som jeg har nevnt i noen tråder om "sexy kjendiser" så kan man nevne Jørgen Langhelle, Sean Bean og Mads mikkelsen. De har noe lurvete over seg, som jeg liker veldig godt. Det betyr ikke at de er ustelt eller skitne, langt der i fra.

• Liker 1
Gjest Janus
Skrevet

...Som jeg har nevnt i noen tråder om "sexy kjendiser" så kan man nevne Jørgen Langhelle, Sean Bean og Mads mikkelsen.

Hvor er Leo?

:tristbla:

Gjest KateW
Skrevet

Og hva mener du er fellestrekket mellom ham og Jørgen Langhelle, eller Sean Bean, utover yrke?

AnonymBruker
Skrevet

Menn som er snille og ordentlige som er mer intelektuelle enn seksuelle, ihvertfall til å begynne med. Veldig turn off om mannen er "over-sexed", merker det ganske fort og holder meg langt unna de! Alstå ingen bad boys for meg;) Virker som jeg har en tendens til å falle for utenlandske gutter, fra andre europeiske land så langt. Foretrekker at de er rundt 1.80, er selv rundt 1.60. Ingen spesielle preferanser for hår og öyenfarge, men har en tendens til å ende opp med blonde, sikkert fordi jeg selv er mörk håret. Vil ikke ha en super religiös type, men heller ikke helt ateist som tenker at livet har ingen mening. En jeg kan ha dype meningsfulle samtaler med, og det er vanskelig å finne... Foretrekker at han har en bra utdanning (ikke must), men fordi jeg selv tar en höy utdanning, eller at han har en grei jobb som han trives med og kan utvikle seg i. Det må väre en bra kjemi og jeg må väre tiltrukket av ham såklart, og sånt kan jo ikke alltid beskrives.

Anonym poster: 714d46c261159104e0c431d3b711f205

Gjest Janus
Skrevet

Og hva mener du er fellestrekket mellom ham og Jørgen Langhelle, eller Sean Bean, utover yrke?

Den hårete brystkassen?

Nei, seriøst. Jeg trodde du var Kate Winslet. Beklager.

:)

AnonymBruker
Skrevet

Svein Holden :rodmer: Sexy :rodmer:

Anonym poster: 54662fee9723ee4b20e71ca7f4e3a06b

Gjest KateW
Skrevet

Den hårete brystkassen?

Nei, seriøst. Jeg trodde du var Kate Winslet. Beklager.

:)

Og Kate Winslet har vel gjentatte ganger sagt at hun syns Leo ser ut og oppfører seg som en liten guttunge....

Gjest Bandit
Skrevet

Er så gøy og erte deg, tror det er barten... :fnise:

Du får bare innrømme det. Du liker både meg og barten... :lur:

Gjest IngvildSF
Skrevet

Syns det er vanskelig å definere hvilken type menn jeg faller for. God (som i godsnill), glad i aktivitet og smart står høyt hos meg. Etter det blir ting plutselig mye mer usikkert. Har et godt øye til musikere, men det er slett ikke regelen.

Skrevet

Hva skal til for at du ser to ganger på en person?

Et smil, flott kropp, glimt i øyet.

Hvem fanger blikket ditt på gata/på byen?

Kjekkasen som ser litt mannemann ut eller jenta som oser selvtillit.

Er du bevist på hvem akkurat dintype er?

Har nok en type jeg faller for ja.

Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg faller for alle som ligner på Aleksander Skarsgård! :fnise:

Skrevet

Jeg faller for alle som ligner på Aleksander Skarsgård! :fnise:

Du er med andre ord like kjendis-hysterisk som de fleste av dine medsøstre? :smoke:

Rimelig psyko oppførsel faktisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...