Gå til innhold

Hvilke type menn/kvinner faller du for?

Fremhevede innlegg

Gjest "gjest"
Skrevet

Jeg falt for henne jeg møtte forrige helg.

Jeg falt for henne jeg møtte i går kveld.

Og jeg kommer sannsynligvis til å falle enda hardere i kveld.

Hvordan kan en mann bli tvunget til å velge blant så mange vakre og ulike kvinner?

Jeg har noen ufravikelige krav når det gjelder personlighet og karaktertrekk, men når det gjelder utseende har jeg en ganske bred smak.

:)

Rettet.

Videoannonse
Annonse
Gjest norah
Skrevet

Hjelp, for ei liste. Har du noen gang vært i nærheten av noen som fylle alle kravene dine?

Var det så kravstort? :klo:

Jeg tolker bare;

- Ikke typisk bimbo, normalt aktiv av typen være med på en skautur og ikke fintelle karbohydrater

- Ei som kan gi litt rom men samtidig sette fornuftige grenser

- Ei han oppfatter det er behagelig å være med, samtidig som man kan ha en litt fyrig diskusjon.

Er ikke de fleste oppegående kvinner sånn da?

• Liker 2
Skrevet

Ojojoj, og hvis du oppfyller disse kravene kan vi muligens falle for hverandre gitt:

Midje/hofte ratio 0,7

Fettprosent 12-15

Gaselleben

Dådyrøyne

Bringebærlepper

Ferskenhud

Videre, kåt som en kanin og spennende som en fornøyelsespark, og har du i tillegg et deilig avslappende vesen, da snakker vi!

Hehe, det var ikke mine krav det der. Var nok bare en definisjon på den perfekte mann.

Men noen av mine krav er mørkt hår, rundt 180 høy, snill, en god blanding av en badboy og en fløtepus, sjarmerende, liker å trene i ny og ne, selvsikker og avslappet.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg faller lett for jenter som ofte er litt i bakgrunnen og ikke gjør så mye ut av seg, men som man kan slå seg ned med og ta en rolig prat, kanskje over en øl, men ikke for mye alkohol.

Liker det enda mer om de har noen nerdeinteresser, er snille og gode personer, og har beina plantet på jorda.

Det eneste strenge kravet jeg setter er at de ikke kan være overvektige. Er greit med noen ekstra kilo og om man er litt lubben, men ikke overvektig. Liker slanke jenter.

Anonym poster: 353c5f142d637bbf9a2df979e8a37cf4

• Liker 1
Gjest Bandit
Skrevet

De har gjerne masse sjarm, et eller annet som får meg til å kikke den ekstra gangen på dem, vakre øyne, herlig smil, gir et falsk bilde av det å være oppegående og snill, for så etterhvert endrer de væremåte og blir plutselig egoistiske, kravstore, masete, misfornøyde, bedriver sexnekt ovenfor meg (mens det virker som om alle ellers får innpass), kontrollerende, beregnende, trengende og sjalu. Jeg vet å finne dem, ja!

Gjest virveldyr
Skrevet

Menn som ikke tar seg selv så fryktelig høytidelig.

Gjest Janus
Skrevet

Menn som ikke tar seg selv så fryktelig høytidelig.

Av en eller annen mystisk grunn er dette attraktivt hos dere kvinner også.

:)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg faller lett for jenter som ofte er litt i bakgrunnen og ikke gjør så mye ut av seg, men som man kan slå seg ned med og ta en rolig prat, kanskje over en øl, men ikke for mye alkohol.

Liker det enda mer om de har noen nerdeinteresser, er snille og gode personer, og har beina plantet på jorda.

Det eneste strenge kravet jeg setter er at de ikke kan være overvektige. Er greit med noen ekstra kilo og om man er litt lubben, men ikke overvektig. Liker slanke jenter.

..så fint å lese at noen ser "oss" også :) Håper du snakker eller hilser på sånne jenter, det tror jeg de setter stor pris på!

Anonym poster: f8668db797eae23b0087661ad7d3c580

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

..så fint å lese at noen ser "oss" også :) Håper du snakker eller hilser på sånne jenter, det tror jeg de setter stor pris på!

Anonym poster: f8668db797eae23b0087661ad7d3c580

Ja, pleier alltid å hilse, og prøver å slå an en prat med de om de er åpne for det. Har liksom hatt best kjemi med sånne jenter.

AnonymBruker
Skrevet

Min type gutt på utseendet: Det kan variere veldig, tror jeg. Men det er altså gutter som har et glimt i øyet, noe sjarmerende ved blikket eller smilet. Måten han beveger seg på... Og hvordan han er når han snakker, det forteller meg egentlig mye.

Hvis han for eksempel sier mye rart som jg ikke helt identifiserer meg selv med, så kan jg lett miste interessen. Jeg blir derimot fort interessert eller nysgjerrig hvis vi ofte er enige om ting og det virker som han tenker likt som meg.

Personlighet: Jeg har bare hatt et ordentlig forhold som varte i nesten 4 år og i fra det forholdet så har jeg lært at kommunikasjon og tillit er noe av det viktigste i et forhold. Derfor er det veldig viktig for meg at kommunikasjonen er på plass fra starten av og at han viser lett at han er til å stole på, for jeg kan bli veldig paranoid så fort jeg syns noe skurrer. Han må også være litt spontan noen ganger, men også veldig hjemmekjær og rolig. Og så ikke minst hadde det vært et stort bonus om vi har samme type humor. Mye latter og spøk betyr mye for meg i et forhold =)

Anonym poster: 3b96f5da2368c3ae518fed3ffed22734

Skrevet (endret)

Jeg har vel alltid likt gutter som er høy og mørkt hår, og "badboy" oppførsel.

Kjæresten min gjennom snart 3 år er mørk, like høy som meg- og en typisk badboy, trodde jeg.

Ble advart litt her og der om han, men han er faktisk den mest omsorgsfulle og koseglade gutten jeg har møtt! Han er utrolig morsom, sjarmerende, og jeg har aldri opplevd å møte en person som er så klin lik meg på mange områder.. :)

Endret av Muffesk
Skrevet

Først og fremts har han jeg faller for noe ubeskrevekig som sjarmerer meg...

Fysisk er jeg tiltrukket av det motsatte av meg. Jeg har mørkt hår, så han kan ha alle slags hår bortsett fra det, har brune øyner så alt bortsett fra det, han ere gjerne minst 175m, ikke tynn, så fra rimelig slank til litt overvektig.

Jeg liker ikke spesielt dem som har musklert magen (vil heslt ha en koselig pute når vi koser sammen)

Veldig viktig at han er ærlig, kan si hva han mener uansett om det er positivt eller negativt, og kan lære meg å klare igjen å uttrykke følelsene mine.

Ellers skal han være litt mannlig, i og med det at han tar initiativer, ikke gjør alt jeg sier eller påstår at han er enig i alt jeg sier, at han har interesse for det som skjer i samfunnet og verden, kan ha interessante og alvorlige samtaler og er morsom, har sine egner aktiviteter alene eller med kompiser, og en som ikke er redd for å uttrykke hans følelser, uten å være altfor romantisk. Jeg vil kunne beholde min rolle som kvinne og at han tar sin rolle som mann.

En som liker å sjarmere, som kan ta tid i forholdet, og som ønsker å ha noen istedenfor å trenge det.

Ja, det har skjedd at bare med å se eller veksle to ord på chat viste jeg at det ville jeg finne ut av, og jeg ble sjeldent skuffet, så jeg har sannsynligvis god intuisjon på det.

Disse er ikke kravene mine, de er ting som får meg til å falle. Men jeg synes at noen ganger kan man bli svært positivt overrasket av dem som ikke vanligvis er ens type.

Hele livet mitt inntil for et år siden, var min type det strikte motsatte av de jeg nettopp beskrev (fysisk sett), så man kan forandre seg, og smaken også :)

Men det ville være litt dum å utelukke noen fordi han eller hun ikke er den typen man vanligvis faller for.

AnonymBruker
Skrevet

Ubevisst faller jeg for "mystiske" menn. Menn som det egentlig ikke er så lett å forstå seg på. Desverre... :rodmer:

Anonym poster: a311d6db34ab4ed693be285176e224e8

Skrevet

Ubevisst faller jeg for "mystiske" menn. Menn som det egentlig ikke er så lett å forstå seg på. Desverre... :rodmer:

Så du faller for alle da? :ler:

AnonymBruker
Skrevet

Så du faller for alle da? :ler:

:lur:

Gjest KateW
Skrevet

Hjelp, for ei liste. Har du noen gang vært i nærheten av noen som fylle alle kravene dine?

Jupp, det er så fantastisk når folk sier, ja jeg har ingen krav jeg, jeg er åpen for det meste, også har de en kravsspesifikasjonsliste på ei drøy side.... :ler:

Gjest KateW
Skrevet

De har gjerne masse sjarm, et eller annet som får meg til å kikke den ekstra gangen på dem, vakre øyne, herlig smil, gir et falsk bilde av det å være oppegående og snill, for så etterhvert endrer de væremåte og blir plutselig egoistiske, kravstore, masete, misfornøyde, bedriver sexnekt ovenfor meg (mens det virker som om alle ellers får innpass), kontrollerende, beregnende, trengende og sjalu. Jeg vet å finne dem, ja!

Menn som ikke syns synd på seg selv fordi de har valgt feil før.... :nigo:

• Liker 2
Gjest KateW
Skrevet

Når vi kun snakker ytterst?

Store, gjerne muskuløse, men kan godt ha litt fett ytterst, maskuline, lurvete, gjerne tatoverte og rogalendinger. (ikke Karmøy)

Skrevet

Når vi kun snakker ytterst?

Store, gjerne muskuløse, men kan godt ha litt fett ytterst, maskuline, lurvete, gjerne tatoverte og rogalendinger. (ikke Karmøy)

Du godeste, KateW. :sjokkert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...