Gå til innhold

Hvilke type menn/kvinner faller du for?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

TS her..

Interessante svar :jepp:

Er det slik at alle deres kjærester har hatt samme hår/øyefarge eller hatt en eller annen likhet med hverandre?

Mine (de få) har vært helt forskjellige av både utseende og væremåte..felles for dem er at jeg ikke "så" dem slik jeg leser andre gjør her..jeg følte heller ikke den store forelskelsen da vi var sammen, men at det bare "føltes riktig"

Forholdene varte i mange år, så kanskje jeg er er en sånn som ikke ser etter spesielle typer, men faller for kjemien....eller nå sånt?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jenter med langt mørkt hår. Det er helt vilt hvor mye mer jeg snur meg og blir interessert når hun er mørkhåra enn når hun er blond. (Kanskje fordi jeg er en blond jente selv, og vil ha noe motsatt?) Har jenta kort hår liker jeg henne nesten aldri. Veldig opphengt i hår, tydeligvis.

Ellers liker jeg feminine jenter. Sminke, feminine topper, skjørt, kjoler... dette tror jeg er fordi jeg er sånn selv, altså overhodet ikke som det er med hårfargen. Digger det feminine i både meg selv og andre jenter.

Et søtt smil. Falt veldig for kjæresten min sitt smil. Og vakre øyne, helst mørke øyne. En jente med langt mørkt hår, mørke øyne, et pent smil, sminke og feminine klær...Da er jeg solgt!

Med mindre hun røyker, da. Er så allergisk at det hadde trumfa alt på en negativ måte.

Men det om man faller for ulike typer...jeg har aldri vært forelska/betatt i en jente med lyst hår. Likte en jente med langt rødt og bølgete hår, men aldri blondt. Så for some strange reason er håret tydeligvis veldig viktig for meg. Der begynte jeg å prate om det igjen, ja...hehe!

Hmmm..hår ja..tenke,tenke.. kanskje har jeg ikke vært helt der med blonde menn før..godt tips :fnise:

TS

Skrevet

Jenter med nydelig øyne, faller jeg raskt for. Synes ærlig talt det ikke har så utrolig mye si hvordan resten ser ut. Puppene bør heller ikke være svære, heller små enn for stor.

Alt større enn en håndfull er undøvendig ;P

En jente som ikke har noe imot å drite seg ut og en litt sarkastisk humor.

En jordnær og oppegående jente.

Mørke rødt hår er rrawwwrrrr men overhode ikke en nødvendighet.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Menn med mørkt, kort hår og mørke øyne. Jo mørkere øyne, jo bedre. Og så må han være sikker på seg selv, uten å bli arrogant eller selvhøytidelig, med glimt i øyet. Sjenerte typer tiltrekker meg ikke noe særlig.

Han trenger ikke å være så veldig kjekk eller modellpen, men han må være MANN! Tiltrekkes ikke av de med feminine trekk eller gester.

Endret av Sheherasade
  • Liker 2
Skrevet

I don't care how many women you've dated

you ain't lived til you've had your tires rotated

by a red headed woman.

-'The Boss' Bruce Springsteen-

Skrevet

Jenter med nydelig øyne, faller jeg raskt for. Synes ærlig talt det ikke har så utrolig mye si hvordan resten ser ut. Puppene bør heller ikke være svære, heller små enn for stor.

Alt større enn en håndfull er undøvendig ;P

En jente som ikke har noe imot å drite seg ut og en litt sarkastisk humor.

En jordnær og oppegående jente.

Mørke rødt hår er rrawwwrrrr men overhode ikke en nødvendighet.

:goodbye::fnise:

TS: Det har vel helst vært menn med blondt/mørk blondt/lys brunt hår med blå øyne, men det tror jeg er mer tilfeldig enn et krav. Eller kanskje bare det faktum at det er flest med de fargene i landet vårt? Jeg synes alle hårfarger og øyenfarger på menn kan være fine, men veldig lyse isblå eller knallgrønne øyne hos menn gives me the creeps. Det siste henger litt igjen fra en tidligere opplevelse jeg hadde på en flyplass sør i Europa. Jeg ble stalket av en (i utgangspunktet kjekk) mann fra Israel og det ble så intenst til slutt at jeg fremdeles får frysninger av å tenke på det grønne, superintense blikket hans. Jeg ble faktisk oppriktig redd, alene som jeg var. :sukk:

Gjest Heloise
Skrevet

TS her..

Interessante svar :jepp:

Er det slik at alle deres kjærester har hatt samme hår/øyefarge eller hatt en eller annen likhet med hverandre?

De jeg har vært sammen med lengst har egentlig ikke hatt så mye til felles. Hatt alt fra blond og blåøyd til svarthåret og mørk brunøyd, høy, kort, tykk, tynn.

Men kjæresten min er egentlig veldig lik i væremåte og litt i utseendet som en av mine ekser fra tenårene som jeg angret i mange år på at jeg dumpet. Disse likhetene merket jeg riktig nok ikke før etter en god stund, så det var absolutt ikke derfor jeg ble sammen med kjæresten min :) Men morsomme sammentreff heller.

Skrevet

Jeg liker gutter som er høyere enn meg, litt eldre og som er snille, at de har en godhet i seg. Gjerne noen som ikke er blant de aller peneste, men helt gjennomsnittlige, bare at jeg ser noe spesielt med dem. Det kan være smilet, et blikk eller et ansiktsuttrykk som fanger meg.

Eksen hadde et supersøtt smil selv om han var litt overvektig og ikke superpen, men for meg var han nydelig. Han jeg er forelsket i nå har litt bedre utseende, men er vel for de fleste "vennemateriale", mens jeg syns han er perfekt for meg. Har så pene øyne, og hender av alle ting. :rodmer:

Kanskje det er det jeg liker ved dem, at ikke andre liker dem, så jeg kan ha dem for meg selv? :fnise:

Av de jeg har vært sammen med har de vært blonde, mørke, tynne og slappe, men alle har vært minst 10 cm høyere enn meg :)

Skrevet

Det jeg falt for med samboer? Han var snill og grei, virket omsorgsfull og litt sjenert. Og jo, jeg elsker øynene hans, og han var jo såklart ganske kjekk også, hehe. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker slanke hipster-gutter med rutede skjorter, trange jeans, sær musikksmak og nerdebriller.

• Liker 2
Skrevet

Ser du på spesielle typer mennesker?

Hva skal til for at du ser to ganger på en person?

Hvem fanger blikket ditt på gata/på byen?

Er du bevist på hvem akkurat dintype er?

Kan/har du, bare ved å se på en person, vite/vist at dette vil jeg finne utav?

Vet alltid om jeg synes en mann ser interessant ut. Det må være blikket. Og helheten. Og utstrålingen.

Se 2 ganger? Det samme som over.

Bevisst? Ja.

Hva slags typer? Veldig forskjellige. Men felles for alle er at de er veltrent, har sans for kultur og kunst, vin, reiser, verdsetter god mat, har gode stillinger/trives med sine valg. De har fritidssysler de er engasjert i, og har venner.

:)

Så nå er jeg veldig spent på en date, og hvordan det utvikler seg. Hvis det ikke blir noe, må jeg seriøst vurdere å få meg en couch.

Skrevet

Vet alltid om jeg synes en mann ser interessant ut. Det må være blikket. Og helheten. Og utstrålingen.

Se 2 ganger? Det samme som over.

Bevisst? Ja.

Hva slags typer? Veldig forskjellige. Men felles for alle er at de er veltrent, har sans for kultur og kunst, vin, reiser, verdsetter god mat, har gode stillinger/trives med sine valg. De har fritidssysler de er engasjert i, og har venner.

:)

Så nå er jeg veldig spent på en date, og hvordan det utvikler seg. Hvis det ikke blir noe, må jeg seriøst vurdere å få meg en couch.

Sikker på at det er en sofa du trenger dersom du er keen på å få en mann? Sorry, bare måtte. :gjeiper:

• Liker 2
Skrevet (endret)

Min drømme jente.

Mine behov forandrer seg etter hver som forholdet utvikler seg.

Jeg har sett sånne damer før, men de er alltid opptatt. Uheldigvis.

En jente jeg hadde blitt gal etter er

Utseende messig kan variere sååå utrolig mye.

I mine tanker så er brunetter en alvorlig langtids partnerskap, mens blondiner er ofte en have fun jente, hvor det kan gå 3-4 måneder før neste skifte, selv om den jenten jeg snakket om tidligere er en blondine..

Egentlig er det irrelevant hva slags hårfarge de har.

De skal ikke være høyere enn meg, 183cm maks, og ikke under 160cm.

Øyner: Jeg ser alltid på øyene når jeg er på sjekkern, fordi jeg er veldig opptatt av hvordan de ser på meg tilbake. Er veldig flink til å lese hva folk mener, og tenker.

Og min fremtidlige kone skal ha de øyene som er snille, bestemt, vet hva de vil, og de øyene som jeg kan lese hva de mener, tenker og føler.

Nese: ja de skal ha en nese, og ikke en som er piercet, vil date en dame, ikke en okse.

Ører: ja, de skal ha et par med ører, liker ikke masse piercinger og sånne ringer som folk har for å utvide dem.

Munn: Liker ikke piercinger der heller, skal ha fine tenner også. ellers er det ikke stort å skrive.

Kinnbein: Har alltid syntes kinnbein på jenter er utrolig sexy, det viser liksom ansiktet i et helt annet perspektiv.

Vekten kan ikke overstige 5+ i vanlig BMI skala for overvekt. hvorav 20-25 er normal vekt, og 26+ er overvekt. ikke missforstå, jeg liker også jenter med litt vekt, men ikke så mye at det er upassende.

Humøret MÅ være på topp, for humør smitter meg veldig, har hun en dårlig dag så får jeg en dårlig dag. Og dere vet selv hvordan dårlig humør i et forhold kan utarte seg.

Dersom begge er humør spredere så vil det påvirke forholdet i lengre periode.

Drømme dama vil alltid være klar for å snakke ut om ting, OOOOOOG!!! VITE når man ikke skal spørre om ting.

Det er alltid ting gutter vil holde for seg selv, og dersom man graver i sånne ting så vil gutten få irritasjons utløp.

Drømme dama skal være flink til å lage mat, ikke det at hun skal alltid lage mat, men en jente som ikke kan lage mat forteller mye om det kvinnemennesket, at hun er lat, gidder ikke å lære noe nyttig, osv.

Dama skal også være en av de man kan være bestevenn med, hadde det ikke vært for at man er sammen. Har selv vært sammen med en jente hvor jeg bare var med henne fordi hun var deilig, men ikke kunne hun lage mat, og ikke var hun interessert i de samme tingene som meg, bare feste, sitte å chatte med folk på msn var i hennes prioritets liste.

Sånne forhold varer ikke lenge.

Drømme dama skal også være uavhengig, altså ikke trenge å være med kjæresten hele tiden, selv om det er hyggelig i begynnelsen av forholdet betyr ikke at det alltid skal være sånn.

Endret av twang
Skrevet

Sikker på at det er en sofa du trenger dersom du er keen på å få en mann? Sorry, bare måtte. :gjeiper:

Absolutt :ler:

Ja takk begge deler.

AnonymBruker
Skrevet

Høye jenter (over 175cm) med blondt hår, blå øyne og godt humør.

• 1 år senere...
Skrevet

Gutter som er høye, gjerne rundt 190. Jeg er 164 selv.

Slank/vanlig kroppsbygning.

Fint smil, og fine øyne.

Og så har jeg det med å falle for gutter med annen dialekt (men ikke alle!) :)

• Liker 1
Gjest foremma
Skrevet

Sett How I met your Mother? :)

Marshall er AKKURAT min type, hihi

AnonymBruker
Skrevet

Humor og intelligens ruver øverst på min liste.

Utseendemessig kan jeg godt like veldig mye forskjellig, men en fyr jeg ikke kan le sammen med er helt uaktuelt.

Han kan være utadvendt eller innadvendt, men han skal være oppegående i hodet og gjerne utfordre intellektet mitt.

Og så må han være stabil og stødig, som en motvekt til meg selv.

Og så liker jeg det lure glimtet i øyet :rodmer:

Anonym poster: 3423d40ac32222fd65dda5f4f13cc726

AnonymBruker
Skrevet

- Brunt hår

- Blå øyne

- Rundt 1.80

- Fint smil og fine tenner

- En som skiller seg ut

- Liker å kle seg bra

- Litt bad, men samtidig en fløtepus

- Ikke være redd for å vise at han liker meg

;)

Anonym poster: ef92bb92caa0fe051a13744407fd4c8e

Skrevet

Jeg er egentlig "åpen for det meste", men jeg har vel noen ting som får meg til å snu hodet minst to ganger.

- Høyde er faktisk viktig for meg. 160-165, jeg liker lave kvinner.

- Vekt har egentlig aldri hatt noe stort fokus hos meg, så lenge hun er aktiv og ikke sliter seg ihjel med en fjelltur med meg, så er alt ok. Skal jeg velge noe, så vil jeg heller at hun har noen kilo ekstra enn at hun er alt for tynn.

- Redheads og mørkhårede jenter kommer lengre enn blondiner hos meg. Langt hår = stort pluss. Jeg liker å ha noe å leke med/stryke på.

- Store bryster er ikke noe must. Silikon er no go. Jeg blir ikke imponert over stramme muskler og bimbofakter.

Ut over alt dette, så kan hun se ut på mange forskjellige vis, det er mer vesenet jeg ser på. "Varme" kvinner som søker fysisk kontakt og setter pris på det samme tilbake, som er feminin - men samtidig setter klare grenser og egne mål. Jeg liker de som sier ifra hvordan de vil ha det, og som også krever og hører på det jeg vil. Kvinner som faktisk lar "oss" være et par, og ikke to personer i stadig konflikt eller egne løp.

Et av mine absolutte krav er at man har evne til samtale. Det må være noe tema i det vi sirkler rundt, det må være et ønske om å lære mer og å oppleve. Jeg elsker de som virkelig kan få timene til å fly med bare samtale sammen. Temaet må gjerne være alt fra musikk til vitenskap. Fra nyheter til oss. Fra kos til alvor.

Selv er jeg en rastløs person. Av og til rømmer jeg litt, og det kan jeg ikke stoppe med. Det kan være noen timer, og kanskje av og til en uke. Men jeg kommer tilbake, og det er litt viktig at den jeg skal dele tid med faktisk kan takle og forstå dette - uten at det blir så mye mas om hvorfor og hva.

Samtidig. Det er veldig greit om kvinnen er i stand til å sette grenser og si at "nei, idag passer det ikke - jeg trenger deg her, dette må du ta en annen dag".

Jeg tror det jeg prøver å si, hvis vi koker det ned - jeg trenger en kvinne som kan stille krav, men også lar meg være litt meg selv også. Sånt ser jeg automatisk etter.

Stille kvinner som aldri krever eller sier hva de mener har ingen sjans hos meg. Silen treatment funker også dårlig, sånt driter jeg i. Ben i nesen, og myke hender. Stort hjerte, men en klar tanke. En engel og et helvete. Sånt blir jeg glad i.

Og.. snakker hun "pent", altså nordnorsk, så er jeg som smør ^^

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...