Gå til innhold

Hvilke type menn/kvinner faller du for?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Slanke pene jenter med fin rompe (pupper er ikke så viktig). Er hun i tilegg intelligent og har god humor er det bra materiale...

Ironien at i at du er på jakt etter en intelligent jente, når du selv presterer å plassere slank og bra rumpe foran humor og intellekt.

Anonym poster: efb1fec8ceafaa7b519bc9b1fa7add59

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jupp, det er så fantastisk når folk sier, ja jeg har ingen krav jeg, jeg er åpen for det meste, også har de en kravsspesifikasjonsliste på ei drøy side.... :ler:

Ja, men de fleste har jo mye ting de faller for. Så om man vil svare på spørsmålet, må jo man beskrive det man mener. Det betyr ikke nødvendigvis at det er krav.

Man kan falle på den først nevnte fordelen i lista, eller den andre osv...

Kanskje kunne vi også ha spørsmålet : hva er det du krever fra en du kunne falle for. Da vil sikker listene ikke være like lange (i hvertfall ikke for meg)

Skrevet

Når vi kun snakker ytterst?

Store, gjerne muskuløse, men kan godt ha litt fett ytterst, maskuline, lurvete, gjerne tatoverte og rogalendinger. (ikke Karmøy)

:skratte: :skratte: :skratte:

:tommelsmil:

Skrevet

Hum nå være:

172,37cm høy

Ha gule stiletthæler

Karpedam i Arendal

Snakke mandarin

Like oralsex på torsdager

Synes at lengden på strikk er uvesentlig

Ellers så har jeg ingen krav per se. Men renslighet og hjerne er to ting som trekker! Hygiensiske, intelligente og søte damer pirrer.

• Liker 1
Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Tror jeg faller for feminine damer som er/virker vokse.

Endret av .-L-.
AnonymBruker
Skrevet

Jeg faller for høye, kraftige menn :rodmer: Han må selvsagt ha et pent utseende, gjerne lukte godt, og vise at han liker meg. Da er jeg solgt :hjerte:

Men hvis jeg skal være i et forhold med denne mannen er det veldig mange flere ting som må være på plass. Og på det området har jeg nok funnet drømmemannen min (er gift). Men han mangler dessverre de fleste overnevnte kvaliteter....

Anonym poster: bec807d78fc26c80aefa415ba790fed0

Gjest Bandit
Skrevet

Menn som ikke syns synd på seg selv fordi de har valgt feil før.... :nigo:

Synd på meg er det ikke. Det er bare en humoristisk observasjon. Jeg lærer, jeg lærer.

Skrevet

Ironien at i at du er på jakt etter en intelligent jente, når du selv presterer å plassere slank og bra rumpe foran humor og intellekt.

Anonym poster: efb1fec8ceafaa7b519bc9b1fa7add59

Her skal det jo pules da, og da holder det ikke med intelligens og humor. :fnise:

Gjest KateW
Skrevet

Ja, men de fleste har jo mye ting de faller for. Så om man vil svare på spørsmålet, må jo man beskrive det man mener. Det betyr ikke nødvendigvis at det er krav.

Man kan falle på den først nevnte fordelen i lista, eller den andre osv...

Kanskje kunne vi også ha spørsmålet : hva er det du krever fra en du kunne falle for. Da vil sikker listene ikke være like lange (i hvertfall ikke for meg)

jeg skjønner det. Men svært ofte faller man for noe udefinerbart, og uansett hvor mange lister man har så kan det være veldig ulikt fra gang til gang hva man faktisk faller for.

Gjest KateW
Skrevet

Du godeste, KateW. :sjokkert:

Jaha? Som en særs blankpolert kvinne, faller jeg ofte for det motsatte. Når jeg snakker ytterst. Manne-menn, kontra metroseksuelle menn. Hva var rart? :klo:

Gjest KateW
Skrevet

Synd på meg er det ikke. Det er bare en humoristisk observasjon. Jeg lærer, jeg lærer.

Er så gøy og erte deg, tror det er barten... :fnise:

Skrevet (endret)

Jeg finner dette veldig interessant fordi jeg ser på det som vanskelig og selvmotsigende. Jeg utdyper mer i neste avsnitt for spesielt interesserte.

Utgangspunktet for uttalelsen min er egne og venners erfaringer.

Jeg har en stor og vid vennekrets jeg vil si representerer norsk ungdom i alderen 18-25 år. Og jeg spurt nesten alle vennene mine (gutter og jenter) om hvilke jenter/gutter de tiltrekkes av, senere sammenlignet med hvem de har datet/dater. Og jeg vil nesten gå så langt som å si at det er unntaksvis det er samsvar.

For å belyse det kan jeg ta et eksempel: jeg spurte en av mine nærmeste venninner fra barndommen om hvem hun var tiltrukket av. Hun svarte: "Jeg liker gutter som er smarte, morsomme og målbevviste".

Hun har kun datet det jeg velger å kalle "paradise hotell gutter", altså gutter som er kjekke, med utstråling, men med et tomt hode. Mål beviste? De har mål som å få fullført vgs så de kan betale seg inn på BI, kanskje eventuelt en bartender jobb på Grabbarne Grus.

Jeg mener på ingen måte å henge ut denne jenta for at hun bommer fullstendig i beskrivelsen av drømmepartner, men jeg bruker henne bare som et eksempel for å belyse hvor vanskelig det faktisk er. Budskapet mitt er at vi ikke kan styre hvem vi blir tiltrukket av, rett og slett!

Hadde noen spurt meg ville jeg nok bommet like grovt. Når jeg ser på hvilke jenter jeg har vært med/blitt tiltrukket av så ser jeg på ingen måte noe system.

For å prøve som best jeg kan og svare på spørsmålet:

Jeg er nok hakket mer glad i brunetter, men det betyr på ingen måte at jeg ikke kan falle pladask for en blondine.

Hun må være min 5cm lavere enn meg, så 165-170 er ganske perfekt.

Hun må ha humor og en sprudlende personlighet.

Indre verdier:

Hun må være normalt oppegående.

Gjerne en ganske casual stil. Trenger ikke på liv og død måtte stå i speilet et kvarter for å gå på Rimi for å kjøpe en liter melk.

Endret av Fysikeren
Gjest KateW
Skrevet

Du vet at man må ha B-snitt for å komme inn på Master på BI?

Skrevet

Du vet at man må ha B-snitt for å komme inn på Master på BI?

Du vet at jeg skrev fra vgs? Der har de tallkarakterer.

Gjest Janus
Skrevet

Navnet hennes må begynne på M og slutte på E.

Resten er valgfritt.

:gjeiper:

Gjest KateW
Skrevet

Du vet at jeg skrev fra vgs? Der har de tallkarakterer.

BI har et ufortjent dårlig rykte, som du bygger opp om i innlegget ditt.

Gjest Janus
Skrevet

Ømt punkt?

:)

Skrevet

Det er nå en helt annen diskusjon, som jeg er litt usikker om vi skal gå videre inn på her og nå?

Jeg fult klar over at det finnes mange ålreite og oppegående mennesker der. Har selv noen av bestevennene mine der. Men saken er den at de drukner litt blant pappagutter og pappajenter med markeringsbehov.

Også var det jo faktisk pappaguttene jeg tenkte på i mitt innlegg, og de eksisterer.

De som er ålreite og oppegående gjør ikke så mye ut av seg, og blir ikke lagt merke til. Det er kun de breiale pappaguttene som blir lagt merke til. Det er noen som ødelegger for alle de andre, kall det gjerne en kollektiv straff om du vil.

Gjest KateW
Skrevet

Ømt punkt?

:)

Nope, men dersom noen skriver her inne at alle som går på UiO ser ut som de har blitt gravd opp i en plen, så blir det litt ramaskrik, gitt.... :ler:

(Og ja, Fysiker jeg vet det, og jeg er enig i mye av det du skriver, og nå presiserte du på en annen måte)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...