Elizia Skrevet 14. juni 2012 #41 Skrevet 14. juni 2012 Har 3 lange forhold ba meg og de mennene er totalt ulike både utseendemessig og av personlighet. Kommer kanskje av at man liker forskjellige menn/egenskaper/utseende utifra den alder og livssituasjon man selv befinner seg i. Utseende er viktig, men ikke hårfarge, lengde, kroppstype e.l. Det må være en som tenner meg! Det berømte glimtet i øyet, selvironi og humor, omsorgsfull, kunne vise ømhet, glad i barn, samtidlig være sterk og kunne ta styringen når jeg er rådvill. En med egne meninger men som også kan ta mine meninger på alvor. Må ha sin økonomi på stell, ikke ha alkohol/rusproblemer og ha en viss plan over fremtiden. Og selvsagt: en som liker meg for akkurat den jeg er
caro90 Skrevet 14. juni 2012 #42 Skrevet 14. juni 2012 høyde 165+ slank/normal kropp pene øyner,ansikt og smil personlighet messig, god, ærlig, holder på det han lover, at han ikke er så forferdelig glad i fylla enn meg, men fest engang i blant er ok bare ikke så mye. har litt humor, samme interesse som meg er ett stort pluss var det jeg kom på farten
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2012 #43 Skrevet 14. juni 2012 Aktive, litt distre jenter som er glad i livet, og som har friske kinn og glødende øyne som bevitner det. Anonym poster: a1b27b1e7785950010caa297f648f3e4
SemperFi Skrevet 14. juni 2012 #44 Skrevet 14. juni 2012 Må innrømme at jeg er svak for mørk-blondiner og brunetter. Ei som liker å snakke med frokostbordet/middagsbordet. Av kroppform kan hun være slank eller ha litt former. At hun er sporty er pluss, og at hun har selvironi, liker å le og er morsom tilbake. Jeg tenner på intelligente kvinner, hun må være ærlig å kunne snakke om problemer. Hun må også tåle min ærlighet tilbake (jeg er litt for direkte uten å mene vondt). Hun må tåle at jeg legger beslag på TV'n under EM, VM, tippeliga kamper, La Liga og når det går Judo på TV. Jeg liker å lage mat, så hun må ikke være super kresen på mat. Ellers ei som er sosial og har sine egne venner, at hun kan være med sine venner på byen, ha jentekvelder når jeg er på byen, og ikke lar slipp på nesten alle vennene sine. Og selvfølgelig at hun også kan gå dassede kledd på noen søndager og bare slappe heeelt av. Det ville vært et stort pluss om hun vil lære noe Farsi, men absolutt ikke et must, det er ikke et krav eller noe jeg skal tvinge på noen. Dette er ihvertfall noen av tingene jeg leter etter.
JC89 Skrevet 14. juni 2012 #45 Skrevet 14. juni 2012 (endret) Faller alltid for de jeg ikke kan få, slik jeg ser det hvert fall. Burde nok trakte etter de som liker Meg for den jeg er. Drømmekvaliteter hos ei dame: -Søt,"pene jenter er bare pene med sminke, søte jenter er alltid søte" -Nerd, eller hvert fall tålerere at jeg er det -Kroppsfasong... foretrekker nok "slanke" jenter, men har sett i andre tråder at folk har veldig forskjellig oppfatning av "slank" -Fysisk aktiv, interessert i friluftsliv -Smart -Selvstendig -MODEN, syns det er mange umodne jenter på min alder Endret 14. juni 2012 av JC89
Envy Skrevet 14. juni 2012 #46 Skrevet 14. juni 2012 (endret) De to lange forholdene jeg har vært i har vært med blonde gutter med blå øyne. Ene var kjempehøy, andre kjempelav. Første er en tøffel uten like, som hoppet når jeg sa hopp. Andre er en dust som psykisk mishandlet meg i nesten 3 år. Etter det ble slutt med meg og eksen har vel egentlig smaken forandret seg litt, og de guttene jeg har datet har vært høye og mørke, og kule. Avslappet, og laidback både stilmessig og personlighetsmessig. Jeg vil ha en høy, mørk og avslappet, men aktiv og godt trent mann neste gang Kan man legge inne bestilling på sånt? Endret 14. juni 2012 av Envy
Gjest "gjest" Skrevet 14. juni 2012 #47 Skrevet 14. juni 2012 Liker dem høye, rundt 42-47 år, at de har lidenskap for hva de holder på med i hverdagen.
Lizbeth Skrevet 14. juni 2012 #48 Skrevet 14. juni 2012 (endret) Om han har tatoveringer er det første jeg legger merke til, hehe. Ellers er han høyere enn meg, mørkt hår, pene øyne, kropp med muskler og et fint smil. Legger også merke til om han lukter godt. Stemmer alt det, blir jeg jo uten tvil interessert Edit: Klesstilen legger jeg også kjapt merke til Endret 14. juni 2012 av Lizbeth
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2012 #49 Skrevet 14. juni 2012 Det er nok litt forskjell på menn jeg snur meg etter og menn jeg ønsker å være sammen med Kan like mye forskjellig utseende, men legger nok fortest merke til menn med mørkt hår og litt "sterke" ansiktstrekk, stort sett slanke, om de er høye eller lave varierer. Ellers et fint smil og god utstråling. Rase varierer. De jeg har hatt forhold med har variert i utseende, fra høye blonde på 1,90, til tettbygde mørke på tja 1,75? Nå er jeg singel og vet ikke helt hva jeg ser etter, utseendet betyr mindre enn det gjorde da jeg var yngre (selv om det varierte hvor "objektivt" pene de var, var det liksom mest fysisk tiltrekning i hvert fall). Men han MÅ ha humor som klaffer med min, helst være rimelig intelligent (om ikke målt i IQ, så framstå som en smart/klok person), være litt eller nokså fysisk aktiv, gjerne like å lage mat og i hvert fall like å tilbringe tid sammen med meg, prate osv. Også må han være åpen og ærlig, avslappet og litt liberal. Kan fint falle for en tvers gjennom snill gutt jeg - men snill betyr ikke tøffel Anonym poster: eff0911632d58dd922e900d6f89081c7
Månestråle** Skrevet 14. juni 2012 #50 Skrevet 14. juni 2012 Jeg er egentlig "åpen for det meste", men jeg har vel noen ting som får meg til å snu hodet minst to ganger. - Høyde er faktisk viktig for meg. 160-165, jeg liker lave kvinner. - Vekt har egentlig aldri hatt noe stort fokus hos meg, så lenge hun er aktiv og ikke sliter seg ihjel med en fjelltur med meg, så er alt ok. Skal jeg velge noe, så vil jeg heller at hun har noen kilo ekstra enn at hun er alt for tynn. - Redheads og mørkhårede jenter kommer lengre enn blondiner hos meg. Langt hår = stort pluss. Jeg liker å ha noe å leke med/stryke på. - Store bryster er ikke noe must. Silikon er no go. Jeg blir ikke imponert over stramme muskler og bimbofakter. Ut over alt dette, så kan hun se ut på mange forskjellige vis, det er mer vesenet jeg ser på. "Varme" kvinner som søker fysisk kontakt og setter pris på det samme tilbake, som er feminin - men samtidig setter klare grenser og egne mål. Jeg liker de som sier ifra hvordan de vil ha det, og som også krever og hører på det jeg vil. Kvinner som faktisk lar "oss" være et par, og ikke to personer i stadig konflikt eller egne løp. Et av mine absolutte krav er at man har evne til samtale. Det må være noe tema i det vi sirkler rundt, det må være et ønske om å lære mer og å oppleve. Jeg elsker de som virkelig kan få timene til å fly med bare samtale sammen. Temaet må gjerne være alt fra musikk til vitenskap. Fra nyheter til oss. Fra kos til alvor. Selv er jeg en rastløs person. Av og til rømmer jeg litt, og det kan jeg ikke stoppe med. Det kan være noen timer, og kanskje av og til en uke. Men jeg kommer tilbake, og det er litt viktig at den jeg skal dele tid med faktisk kan takle og forstå dette - uten at det blir så mye mas om hvorfor og hva. Samtidig. Det er veldig greit om kvinnen er i stand til å sette grenser og si at "nei, idag passer det ikke - jeg trenger deg her, dette må du ta en annen dag". Jeg tror det jeg prøver å si, hvis vi koker det ned - jeg trenger en kvinne som kan stille krav, men også lar meg være litt meg selv også. Sånt ser jeg automatisk etter. Stille kvinner som aldri krever eller sier hva de mener har ingen sjans hos meg. Silen treatment funker også dårlig, sånt driter jeg i. Ben i nesen, og myke hender. Stort hjerte, men en klar tanke. En engel og et helvete. Sånt blir jeg glad i. Og.. snakker hun "pent", altså nordnorsk, så er jeg som smør ^^ Hjelp, for ei liste. Har du noen gang vært i nærheten av noen som fylle alle kravene dine?
Gjest juppsi Skrevet 14. juni 2012 #51 Skrevet 14. juni 2012 Ser du på spesielle typer mennesker? (feks "Bad boys" "snille gutter" "blondie m/store pupper" "nabo-jenta" etc..) Hva skal til for at du ser to ganger på en person? Hvem fanger blikket ditt på gata/på byen? Er du bevist på hvem akkurat dintype er? Kan/har du, bare ved å se på en person, vite/vist at dette vil jeg finne utav? Jeg leser horoskop,mest for artighets skyld Og det jeg har lagt merke til i nesten alle i år, er at jeg skal "kaste blikk etter menn jeg ellers ikke pleier å falle for" Jeg har tenkt litt på dette, og vet vel ikke hvem jeg egentlig pleier å falle for...de få gangene det har skjedd, har de da vært så forskjellige... Jeg liker spennende mennesker. rare mennesker man aldri vet hva kan finne på å si eller gjøre Det er ikke så lett å finne disse personene og ikke kan man se det på dem heller, så jeg legger vel merke til de som har samme trekk som meg i ansiktet og sånne ting.
Leonaen Skrevet 14. juni 2012 #52 Skrevet 14. juni 2012 Mørkt hår, dypblå øyne, rundt 175-185. Maskuline kraftige trekk. Markert nese og litt fyldig munn. Hake og kjevepartiet er en drøm. Og han har en autoritær og bestemt holdning. Trygghet. Sånn seksuelt, er han til å spise opp Og han er selfølgelig uoppnåelig :gjeiper: Faller som regel for de jeg ikke kan få.. Sukk....
Gjest cybergirl Skrevet 14. juni 2012 #53 Skrevet 14. juni 2012 For meg er det viktig at mannen får meg til å le mye, at han er høy og veltrent, intelligent, har god økonomi, og liker å reise og oppleve ting med meg.
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 14. juni 2012 #54 Skrevet 14. juni 2012 Det aller, aller viktigste for meg er at han har snille øyne. :-) Smeltdrukn. Personlighetsmessig: reflektert, omtenksom, avslappet, kontaktsøkende og rolig :-D
Cuddlegirl Skrevet 14. juni 2012 #55 Skrevet 14. juni 2012 Den perfekte mannen for de fleste kvinner er mannen som er omsorgsfull og empatisk, men samtidig sterk. Han kan være småfrekk et øyeblikk og gi henne et kyss ut av det blå neste øyeblikk. Han respekterer kjærestens meninger og vesen, men er ikke redd for å sette ned foten når hun er urimelig. Han er klippen i forholdet, den mest stabile emosjonelt. Han holder hodet kaldt og tar kontrollen når det er nødvendig. Han er oppmerksom på hennes behov (seksuelle, emosjonelle, intellektuelle mm) uten å glemme sine egne behov, interesser, ambisjoner og drømmer. - Adonis 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2012 #56 Skrevet 14. juni 2012 jeg har to typer jeg faller for. de rocka typene! skjegg å motorsykkel og spiller trommer osv. bad boys. jada jeg klarer fint å finne en blanding av disse to og;P Anonym poster: 0adc75da5a39a5ef9c55256eadc70b96
TheHairyToothfairy Skrevet 14. juni 2012 #57 Skrevet 14. juni 2012 Hjelp, for ei liste. Har du noen gang vært i nærheten av noen som fylle alle kravene dine? Yep. Mange ganger. Det er ikke noe ekstreme krav heller. Det er ikke engang krav. 1
Sommee Skrevet 14. juni 2012 #58 Skrevet 14. juni 2012 Den perfekte mannen for de fleste kvinner er mannen som er omsorgsfull og empatisk, men samtidig sterk. Han kan være småfrekk et øyeblikk og gi henne et kyss ut av det blå neste øyeblikk. Han respekterer kjærestens meninger og vesen, men er ikke redd for å sette ned foten når hun er urimelig. Han er klippen i forholdet, den mest stabile emosjonelt. Han holder hodet kaldt og tar kontrollen når det er nødvendig. Han er oppmerksom på hennes behov (seksuelle, emosjonelle, intellektuelle mm) uten å glemme sine egne behov, interesser, ambisjoner og drømmer. Ojojoj, og hvis du oppfyller disse kravene kan vi muligens falle for hverandre gitt: Midje/hofte ratio 0,7 Fettprosent 12-15 Gaselleben Dådyrøyne Bringebærlepper Ferskenhud Videre, kåt som en kanin og spennende som en fornøyelsespark, og har du i tillegg et deilig avslappende vesen, da snakker vi!
Gjest HunterLady Skrevet 15. juni 2012 #59 Skrevet 15. juni 2012 Jeg ser alltid to ganger på de åpenbart kjekke og mandige typene. Typiske alfahanner. De har jo et eller annet ved seg som tiltrekker seg blikk og beundring. MEN jeg faller ikke så ofte, og det skal mer til enn et heldig utseendet. Jeg har derimot oppdaget at jeg veldig ofte faller for lyse gutter, dvs lys eller mørkblond og blå eller grønne øyne. Don't know why. Også er de alltid høy! Personlighetsmessig så er de selvsikre og beskyttende. Gjerne littegranne sjalu.
Gjest Janus Skrevet 15. juni 2012 #60 Skrevet 15. juni 2012 Jeg falt for hun jeg møtte forrige helg. Jeg falt for hun jeg møtte i går kveld. Og jeg kommer sannsynligvis til å falle enda hardere i kveld. Hvordan kan en mann bli tvunget til å velge blant så mange vakre og ulike kvinner? Jeg har noen ufravikelige krav når det gjelder personlighet og karaktertrekk, men når det gjelder utseende har jeg en ganske bred smak.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå