Gå til innhold

Hvilke type menn/kvinner faller du for?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser du på spesielle typer mennesker?

(feks "Bad boys" "snille gutter" "blondie m/store pupper" "nabo-jenta" etc..)

Hva skal til for at du ser to ganger på en person?

Hvem fanger blikket ditt på gata/på byen?

Er du bevist på hvem akkurat dintype er?

Kan/har du, bare ved å se på en person, vite/vist at dette vil jeg finne utav?

Jeg leser horoskop,mest for artighets skyld :jepp:

Og det jeg har lagt merke til i nesten alle i år, er at jeg skal "kaste blikk etter menn jeg ellers ikke pleier å falle for"

Jeg har tenkt litt på dette, og vet vel ikke hvem jeg egentlig pleier å falle for...de få gangene det har skjedd, har de da vært så forskjellige...

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

blid jente som er litt tullete.

AnonymBruker
Skrevet

Slanke pene jenter med fin rompe (pupper er ikke så viktig). Er hun i tilegg intelligent og har god humor er det bra materiale...

• Liker 4
Gjest Heloise
Skrevet

Hyggelig og snill gutt, som ikke er tøffel men aksepterer at jeg vet hvor mitt eget skap skal stå (han må også vite hvor hans eget skap skal stå), men som igjen får meg ned på jorda når jeg eksploderer. Kamerat-typen, den som ikke liker de "vanlige" tingene som helgefyll og liknende. Den behagelige bedagelige. Han som ikke har noe imot å lage mat og rydde, mens jeg slaver på jobb :fnise:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Akkurat en sånn vil jeg også ha, Heloise. :Nikke:

Skrevet

Ofte har vedkommende et ubestemmelig ''noe'' ved seg som

sjarmerer meg,og gjør at jeg legger merke til dem.

Det er vanskelig å forklare,men gjerne da en side ved seg

selv som gjør at de skiller seg ut fra mengden.

Dette er selvfølgelig fullstendig sujektivt fra min side,ofte

kan jeg legge merke til slikt,mens for kompisene mine går det

'hus forbi'.

Utover dette liker jeg godt jenter som er bevisste på sitt eget

kjønn og som ikke er redde for å vise det.Spesielt jenter

som er ''myke'' av seg gjør meg spesielt oppmerksom på mitt

'motstykke' om du vil til dem.

Forklart på en annen måte kan en sammenligne det med

2 puslespillbiter som utgjør et 'helt' bilde.

Skrevet

Ofte har vedkommende et ubestemmelig ''noe'' ved seg som

sjarmerer meg,og gjør at jeg legger merke til dem.

Det er vanskelig å forklare,men gjerne da en side ved seg

selv som gjør at de skiller seg ut fra mengden.

Dette er selvfølgelig fullstendig sujektivt fra min side,ofte

kan jeg legge merke til slikt,mens for kompisene mine går det

'hus forbi'.

Utover dette liker jeg godt jenter som er bevisste på sitt eget

kjønn og som ikke er redde for å vise det.Spesielt jenter

som er ''myke'' av seg gjør meg spesielt oppmerksom på mitt

'motstykke' om du vil til dem.

Forklart på en annen måte kan en sammenligne det med

2 puslespillbiter som utgjør et 'helt' bilde.

Jeg siterer dette, men for meg gjelder det selvsagt motsatt, siden jeg er kvinne. Mannen må være "hard", maskulin og sterk der jeg er myk, feminin og sårbar. Samtidig liker jeg ikke "bad boys", det må være en ordentlig mann med gode verdier og "hederlige" intensjoner.

I tillegg har jeg en tendens til å legge spesielt merke til litt tilbakeholdne menn, og ikke nødvendigvis de som hopper og danser rett foran meg. For eksempel i en utested-setting, så er det som regel ikke danseløven med høy latter og vanvittig energi som fanger oppmerksomheten min (er han en oppriktig glad type og ikke bare full av seg selv, så kan han være interessant likevel), men han som står litt tilbaketrukket ved baren eller sitter alene/med venner og sender meg "blikket" og smiler litt skjevt eller hever glasset til meg, derimot. Han litt mystiske og tilbakeholdne, men likevel selvsikre og reflekterte mannen som viser interesse, men ikke så åpenlyst at jeg føler meg hundre prosent sikker, han trekker meg til seg som en flue mot lyset.

I tillegg legger jeg ofte merke til menn som har ring på fingeren og er i en setting hvor jeg ser at han er en god ektemann/far. Det må være av den maskuline sorten, ikke tøfler med mange feminine trekk. Jeg ville aldri gjort noe som helst for å tiltrekke meg den mannen og hadde han lagt tydelig an på meg utover lett flørting så mister jeg respekten med en gang. Da er han ikke den mannen som fikk meg til å kikke to ganger i utgangspunktet. Men han er absolutt interessant å betrakte fra avstand.

Jeg kan også kikke to ganger på en mann med spesielt flott kropp/ansikt, men det skal mer til enn å se ut som en lekkerbisken før jeg blir oppriktig interessert i å bli kjent med noen.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nok absolutt en spesifikk type mann jeg faller for.. uten at jeg har bevisst satt opp preferanser. Det har bare falt seg selv naturlig at jeg faller for menn som innehar visse kvaliteter og som har en spesifikk type karisma/utstråling/vesen.

Jeg har en spesiell dragning mot menn som har en godhet i seg, en genuin godhet og et mildt, varmt og empatisk vesen. Som utstråler en viss klokhet, refleksjonsevne... som er rolige og harmoniske.

• Liker 1
Skrevet

Ser du på spesielle typer mennesker?

(feks "Bad boys" "snille gutter" "blondie m/store pupper" "nabo-jenta" etc..)

Hva skal til for at du ser to ganger på en person?

Hvem fanger blikket ditt på gata/på byen?

Er du bevist på hvem akkurat dintype er?

Kan/har du, bare ved å se på en person, vite/vist at dette vil jeg finne utav?

Hakke peiling. Du spør mer enn 10 vise kan svare ;)

Men det er helt klart at det visuelle betyr mest når man bare ser på et annet menneske.

Jeg leser horoskop,mest for artighets skyld :jepp:

Og det jeg har lagt merke til i nesten alle i år, er at jeg skal "kaste blikk etter menn jeg ellers ikke pleier å falle for"

Jeg har tenkt litt på dette, og vet vel ikke hvem jeg egentlig pleier å falle for...de få gangene det har skjedd, har de da vært så forskjellige...

Tenker at moralen her er at førsteinntrykket er livsfarlig.

Skrevet

Jeg har hatt en type hele livet. Mørk, eldre og gjerne ser ut som han er vanekriminell.

Skrevet (endret)

.

Endret av -cecilie
AnonymBruker
Skrevet

Lyst hår, lurt blikk med blå øyne. ( Menn )

AnonymBruker
Skrevet

bad boys, bad boys!

Og generelt de jeg ikke kan få, hehe.

Er utrolig kresen av meg..

Contradiction in terms, eh?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt en type hele livet. Mørk, eldre og gjerne ser ut som han er vanekriminell.

Du velger ikke på øverste hylle mao. :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Blondt hår og blåe øyner ;)

AnonymBruker
Skrevet

Blondt hår og blåe øyner ;)

Skrevet

Jenter med langt mørkt hår. Det er helt vilt hvor mye mer jeg snur meg og blir interessert når hun er mørkhåra enn når hun er blond. (Kanskje fordi jeg er en blond jente selv, og vil ha noe motsatt?) Har jenta kort hår liker jeg henne nesten aldri. Veldig opphengt i hår, tydeligvis.

Ellers liker jeg feminine jenter. Sminke, feminine topper, skjørt, kjoler... dette tror jeg er fordi jeg er sånn selv, altså overhodet ikke som det er med hårfargen. Digger det feminine i både meg selv og andre jenter.

Et søtt smil. Falt veldig for kjæresten min sitt smil. Og vakre øyne, helst mørke øyne. En jente med langt mørkt hår, mørke øyne, et pent smil, sminke og feminine klær...Da er jeg solgt!

Med mindre hun røyker, da. Er så allergisk at det hadde trumfa alt på en negativ måte.

Men det om man faller for ulike typer...jeg har aldri vært forelska/betatt i en jente med lyst hår. Likte en jente med langt rødt og bølgete hår, men aldri blondt. Så for some strange reason er håret tydeligvis veldig viktig for meg. Der begynte jeg å prate om det igjen, ja...hehe!

Skrevet

Du velger ikke på øverste hylle mao. :fnise:

Nei, akkurat det har jeg aldri gjort. Til min kjære pappas fortvilelse!

AnonymBruker
Skrevet

Nei, akkurat det har jeg aldri gjort. Til min kjære pappas fortvilelse!

Så hva er interessant med en som ser ut som en vanekriminell?

Skrevet

Er nok litt sær, men rødt hår. Har en veldig refleks på å skimte rødt hår i sidesynet, og ser ofte to ganger etter jenter med denne hårfargen(spesielt siden de er så sjeldne :tristbla: ). En hver jente med rødt hår går automatisk opp to nivåer for meg på den "berømte" tierskalaen.

Ser også to ganger hvis en jente har spesielle trekk som lang, smal og elegant hals, eller spesiell stil(ikke alle naturligvis).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...