Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Raindrops
Skrevet

Nå er det jo en srtikkel som heter "Verbal i sengen"...

Menn liker vel generelt sett ikke for mye skravling i sengen kanskje... :)

Det kommer nok helt an på mannen, jeg vet om et par stykker som blir mo i knærne av litt dirtytalk :nigo: Men jeg kan ikke se for meg at innøvde replikker fra KG høres spesielt naturlig ut.

Videoannonse
Annonse
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Som siste artikkel sier:

- En av de beste måtene å gjøre en mann opphisset på er å faktisk vise at man selv er opphisset og nyter stunden, sier Fleming til Cosmopolitan.com.

Hvordan skal man vise at man nyter, og er opphisset, om man må passe på at selvbruningskremen ikke renner, at magen ser markert ut hele tiden og man sier de rette ordene hele tiden? :fnise:

Ja jeg er for dirtytalk. Oh yes. Men det skal være spontant og ekte. Ikke fraser jeg har lest at KG mener man skal si :gjeiper: tamme var de også gitt...

Skrevet

Leste nettopp artikkelen høyt for mannen, og han ble veldig rød i fjeset, snerret og sa "svineguiden"... Tror ikke det, nei!

• Liker 1
Skrevet

Er så lei de artiklene... Normal hygiene og ellers normal "vedlikehold" holder i massevis. Vil han ikke ha meg de dagene jeg har ubarberte legger, ikke har trent på evigheter og ser ut som et fuglereir på hodet så skal jeg selv pakke kofferten hans:)

Skrevet

Jeg lurer på hva hard core-folka på sexforumet hadde sagt om denne dirty talken:"Dette har jeg tenkt på i hele dag." "Så deilig å se deg ligge naken på sofaen min!" :popcorn:

:rulle:

Gjest Nedfall
Skrevet

Hvem er det som gir jenter prestasjonsangst og utseendefiksering?

Kvinner, som legger ut om alt man må gjøre og huske på for å ta seg best mulig ut 24/7.

Kvinneblader, kvinneartikler, kvinneblogger, av og for kvinner.

Møkkakjerringer.

Hilsen bare kjerring..

..men så slutt å kjøp dritten da? La de gå konkurs.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...