Gjest Belle Gunnes Skrevet 30. mai 2011 #41 Skrevet 30. mai 2011 Har det rabla helt for KK nå?? Trodde de skrev for at kvinner skulle føle seg bedre jeg. Denne artikkelen gjør jo bare usikre jentunger ennå mer usikre :gjeiper: Den beste måten å føle seg flott i senga, er å drite i alt slikt og være seg selv. Jeg er sikker på at de gode elskerene av mannfolk der ute foretrekker ekte jenter. Jeg føler meg ihvertfall alltid flott i senga med en god elsker - til tross for halvbarberte legger og kritthvit vinterkropp med sokkemerker og en ikke akkurat deffa mage Så kan de overfladiske usikre gutta ha lizzomsex med sine spraya og nedglitra plastikkjenter. Tjohoo det hørtes moro ut 2
Knitcat Skrevet 30. mai 2011 #42 Skrevet 30. mai 2011 Jeg leser bare artiklene når de linkes til. Takk til deg som linket til denne. Da fikk jeg meg dagens latter. Jeg har ikke dusjet i dag, kunne med fordel gått ned 10 kg innen ferien, har hår både her og der og er blek som en asparges, men likevel vedder jeg på at mannen min hellere vil gå til sengs med en uflidd, men lattermild kone (takk KG-journalist!) i kveld enn med et nek som ikke kan slå seg løs i frykt for å få en ripe i lakken/sparkelen 7
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #43 Skrevet 30. mai 2011 Hvis menn skal ha slike oppdolla jenter i senga så kjøpe de dem vel? Prostituerte som holder på slikt. Vær deg selv og nyt heller. Hvor kan man lese om at vi skal nyte og kose oss i sengen??
Gjest Belle Gunnes Skrevet 30. mai 2011 #44 Skrevet 30. mai 2011 Ser for meg plastikkdokka i senga "neinei forsiktig, du buster til håret mitt" "ånei nå må vi stoppe - jeg begynner å svette og da renner fargen min bort" "åå giiid glitteret detter av" 2
Nymph Skrevet 30. mai 2011 #45 Skrevet 30. mai 2011 Jeg sliter med å skjønne hvorfor noen bruker tid på å skrive slike artikler. Ingen tar vel slikt seriøst, eller? Eller..? De får mange treff fordi de er så latterlige = penger tjent.
loffen Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #46 Skrevet 30. mai 2011 Herregud, har du ikke gjort det enda du a`? Hvor passè er ikke du? Jeg har jo til og med hår på musa, så jeg er skikkelig gammel(dags). :gjeiper: 2
Lady in blue Skrevet 30. mai 2011 #47 Skrevet 30. mai 2011 Ojsann - jeg så på klokka og ser at jeg nok ikke rekker alt jeg bør gjøre hvis jeg skal ha hellet med meg i kveld. Usj Slett planlegging fra din side. Jeg synes du skal merke av i avtaleboka di nå for torsdag kl.22.07. Innen den tid bør du være glitrende klar for litt forsiktig sengekos som ikke buster til håret.
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 30. mai 2011 #48 Skrevet 30. mai 2011 Jeg har jo til og med hår på musa, så jeg er skikkelig gammel(dags). :gjeiper: omg!!!!! Det går jo bare ikke an
loffen Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #49 Skrevet 30. mai 2011 omg!!!!! Det går jo bare ikke an Jo det går helt fint.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #50 Skrevet 30. mai 2011 http://www.kvinneguiden.no/artikler/se_bra_ut_i_sengen/98285 Hva i himmelens navn. Tar det aldri slutt på disse teite artiklene?? Først skal vi trene noen timer før, sånn at musklene kommer bedre frem, så skal vi barbere oss, peele huden og smøre oss med bodylotion, så skal vi spraybrune oss for; 'Slik ser kroppen slankere og mer elegant ut, dessuten kommer musklene mer til syne når du får fremhevet konturene med en brunere farge.' , så skal vi ha sexy undertøy, gjerne strømpeholdere, og så øredobber eller et langt halskjede, og ja, ikke minst; parfyme. Noen som orker? Jeg trener mye. Det gjør at jeg føler meg vel og er super-fornøyd med kroppen min, som nok også medfører at jeg slipper meg mer løs i sengen. Jeg dusjer, peeler og smører meg i bodylotion titt og ofte. Leggene barberes i samme slengen. Jeg har bare sexy undertøy (+ et par tre "mensentruser"). Og igjen; jeg føler meg vel. Og hvem enn som skal rive det av meg, synes heller ikke det er så dumt (ekstra pluss). Parfyme bruker jeg alltid. Jeg er visst en tapt sak. (Skulle hatt en "jeg dåner"-smiley her, men jeg finner den ikke.)
Knitcat Skrevet 30. mai 2011 #51 Skrevet 30. mai 2011 Har det rabla helt for KK nå?? Trodde de skrev for at kvinner skulle føle seg bedre jeg. Denne artikkelen gjør jo bare usikre jentunger ennå mer usikre :gjeiper: Jeg vil gjerne oppfordre ansvarlig redaktør til å svare på kritikken som har kommet i tråden her, selv om den ikke er postet på "Magasinet". 2
missLynch Skrevet 30. mai 2011 #52 Skrevet 30. mai 2011 Jøss, er Fotballfrue blitt skribent for Kvinneguiden? Det var nettopp den tanken som slo undertegnede også. Tenk at man greide å hoppe til køys sammen før i tiden, da! Hvilket mesterstykke- de hadde jo kroppshår! Og ingen spraymaling, hårforlengelse og peeling- eeeekkkk!
Tabris Skrevet 30. mai 2011 #53 Skrevet 30. mai 2011 2; Mitt beste tips er å nyte sex, ikke stresse med hvorvidt du husket å legge potpurri og glitter i høna først.
loffen Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #54 Skrevet 30. mai 2011 (endret) Jeg trener mye. Det gjør at jeg føler meg vel og er super-fornøyd med kroppen min, som nok også medfører at jeg slipper meg mer løs i sengen.Jeg dusjer, peeler og smører meg i bodylotion titt og ofte.Leggene barberes i samme slengen.Jeg har bare sexy undertøy (+ et par tre "mensentruser"). Og igjen; jeg føler meg vel. Og hvem enn som skal rive det av meg, synes heller ikke det er så dumt (ekstra pluss).Parfyme bruker jeg alltid.Jeg er visst en tapt sak. (Skulle hatt en "jeg dåner"-smiley her, men jeg finner den ikke.) Jeg trener, dusjer, barberer, smører med fuktighetskrem etc, men ikke bare når eller fordi jeg skal pule etterpå. Edit, ja hvem dusjer ikke? Endret 30. mai 2011 av loffen 1
loffen Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #55 Skrevet 30. mai 2011 Jeg vil gjerne oppfordre ansvarlig redaktør til å svare på kritikken som har kommet i tråden her, selv om den ikke er postet på "Magasinet". Jeg lurte litt på om jeg skulle poste den der faktisk, men så fant jeg ut at den bare kom til å bli flyttet hvis den lå feil.
Gjest boblebrus Skrevet 30. mai 2011 #56 Skrevet 30. mai 2011 Hehehehe. For en flåsete artikkel! Det hender jeg tar meg tid til barbering og sexy undertøy innimellom. Men jeg hadde aldri gått gjennom slike "ritualer" hver gang jeg skal ha sex. For min del er den beste sengekosen den som gjerne er spontan og lite planlagt, og jeg sier da ikke "åja, nå ser jeg hvor dette bærer. sitt her og vent du, kjære, så går jeg på badet i to timer for å stelle meg først!". Greit å føle seg fresh og slike ting, men å dolle seg opp med sminke og spray-tan før man hopper i høyet blir i overkant, i allefall når vi snakker om hverdagssex. Når akten er over står jo håret til alle kanter, eventuell sminke er smurt utover og man er svett og jævlig uansett. Synes det er viktig å fokusere på kos og trygghet i sengen fremfor hvordan man skal "se bra ut"
Havbris Skrevet 30. mai 2011 #57 Skrevet 30. mai 2011 Jeg tenker at det ikke er så viktig om jeg ser bra ut i sengen - så lenge jeg ser bra i sengen 1
Benedicte22 Skrevet 30. mai 2011 #59 Skrevet 30. mai 2011 Altså. jeg leser ikke artikler for hvordan jeg skal se bra ut naken for å si det sånn. Men etter du postet linken så jeg at jeg gjør mange av de punktene som nevnes rett og slett fordi jeg liker å ta vare på meg selv og føle meg bra. Trene gjør jeg hver dag sammen med et sunt kosthold. Så kroppen er fin. Solarium er jeg avhengig av for å ha en fin farge. Fint undertøy bruker jeg hver dag. Ikke noe hullete utvaska truser i min skuff for å si det sånn. Barbere gjør jeg flere ganger i uken på musa, armhuler og legger epilerer jeg så det slipper jeg å tenke på annet enn en gang i måneden. Noen synes sikkert det er stress å tenke så mye på slike ting, men for meg er det blitt en livsstil, gjør det uten å tenke over det.
missLynch Skrevet 30. mai 2011 #60 Skrevet 30. mai 2011 Må man være brun for å være i besittelse av en såkalt 'fin farge'? 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå