loffen Skrevet 30. mai 2011 #1 Skrevet 30. mai 2011 http://www.kvinneguiden.no/artikler/se_bra_ut_i_sengen/98285 Hva i himmelens navn. Tar det aldri slutt på disse teite artiklene?? Først skal vi trene noen timer før, sånn at musklene kommer bedre frem, så skal vi barbere oss, peele huden og smøre oss med bodylotion, så skal vi spraybrune oss for; 'Slik ser kroppen slankere og mer elegant ut, dessuten kommer musklene mer til syne når du får fremhevet konturene med en brunere farge.' , så skal vi ha sexy undertøy, gjerne strømpeholdere, og så øredobber eller et langt halskjede, og ja, ikke minst; parfyme. Noen som orker? 29
Gjest Raindrops Skrevet 30. mai 2011 #2 Skrevet 30. mai 2011 Næh. Jeg bare kler av meg jeg. Det pleier å gjøre susen. 21
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #5 Skrevet 30. mai 2011 http://www.kvinneguiden.no/artikler/se_bra_ut_i_sengen/98285 Hva i himmelens navn. Tar det aldri slutt på disse teite artiklene?? Først skal vi trene noen timer før, sånn at musklene kommer bedre frem, så skal vi barbere oss, peele huden og smøre oss med bodylotion, så skal vi spraybrune oss for; 'Slik ser kroppen slankere og mer elegant ut, dessuten kommer musklene mer til syne når du får fremhevet konturene med en brunere farge.' , så skal vi ha sexy undertøy, gjerne strømpeholdere, og så øredobber eller et langt halskjede, og ja, ikke minst; parfyme. Noen som orker? Hvem er det som gir jenter prestasjonsangst og utseendefiksering? Kvinner, som legger ut om alt man må gjøre og huske på for å ta seg best mulig ut 24/7. Kvinneblader, kvinneartikler, kvinneblogger, av og for kvinner. Møkkakjerringer. Hilsen bare kjerring.. 7
bukett Skrevet 30. mai 2011 #6 Skrevet 30. mai 2011 http://www.kvinneguiden.no/artikler/se_bra_ut_i_sengen/98285 Hva i himmelens navn. Tar det aldri slutt på disse teite artiklene?? Først skal vi trene noen timer før, sånn at musklene kommer bedre frem, så skal vi barbere oss, peele huden og smøre oss med bodylotion, så skal vi spraybrune oss for; 'Slik ser kroppen slankere og mer elegant ut, dessuten kommer musklene mer til syne når du får fremhevet konturene med en brunere farge.' , så skal vi ha sexy undertøy, gjerne strømpeholdere, og så øredobber eller et langt halskjede, og ja, ikke minst; parfyme. Noen som orker? Det slo meg at det er fint å være ren og pen. 2
Gjest Consensio Skrevet 30. mai 2011 #7 Skrevet 30. mai 2011 Næh. Jeg bare kler av meg jeg. Det pleier å gjøre susen. Pleier jeg å gjøre også. Han har enda ikke snudd i døra for å si det slik, til tross for ubarberte legger, likebleik vinterkropp og ei truse som har sett sine bedre dager. 4
addict Skrevet 30. mai 2011 #8 Skrevet 30. mai 2011 Ikke ukjent at kvinneguidens "artikler" bare er klipp og lim og sjeldent har noe informativt eller seriøst å komme med :fnise: 6
loffen Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #9 Skrevet 30. mai 2011 (endret) Ikke sant? Jeg tror ikke konturene av muskulaturen min er det mannen tenker mest på når han er kåt. Eller om jeg er spraylakkert siden før middag. Normal hygiene må da holde i massevis! Nei, ta meg som jeg er! Endret 30. mai 2011 av loffen 7
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 30. mai 2011 #10 Skrevet 30. mai 2011 Næh. Jeg bare kler av meg jeg. Det pleier å gjøre susen. Samme her, det enkle er ofte det beste Hehe.
Havbris Skrevet 30. mai 2011 #11 Skrevet 30. mai 2011 Kjære vene. Det er flaut at slikt møl serveres på et kvinneforum der det også myldrer av jenter som ennå ikke har blitt trygg på seg selv og sin egen seksualitet. Og som ennå ikke klarer å slappe av under sex sammen med partneren sin. Og så skal man lese om hvordan man skal "se bra ut i sengen". Dette er fordummende lesestoff - og det kan da ikke tas alvorlig. Sex er godt og gøy - og er for meg et "fristed" der vi kan slippe ut av alle de "burde gjøre" tingene som vi sliter med hele tiden. Her pleier det også å holde at jeg får av meg klærne (iallefall noen av de) 16
Gjest Purple Haze Skrevet 30. mai 2011 #12 Skrevet 30. mai 2011 Tror neppe konturene mine kommer bedre til sin rett om jeg spraylakkerer meg aldri så mye. Et lag med fugemasse her og der kunne kanskje gjort susen, og litt silikon. Men hvor deilig er det å dele seng med ei som ser ut som hun har gått amok i hyllene på Byggmakker? Nei, heldigvis liker mannen min meg best i Evas drakt, uten masse klin og kliss. Eventuelt kunne vi strekke oss til litt massasjeolje... 10
Gjest stillness Skrevet 30. mai 2011 #14 Skrevet 30. mai 2011 Ja,høres ut som et voldsomt styr. Nei,jeg er enig i at normal hygiene får holde Har ikke hørt noen klager,heller det motsatte
Envy Skrevet 30. mai 2011 #15 Skrevet 30. mai 2011 Her trenger jeg ikke nødvendigvis rekke å få av meg klærne engang før han er over meg, så den artikkelen der tar jeg ikke fryktelig høytidelig. Rent, pent, og frisert holder
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #16 Skrevet 30. mai 2011 Jøss, er Fotballfrue blitt skribent for Kvinneguiden? 6
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 30. mai 2011 #17 Skrevet 30. mai 2011 Tror neppe konturene mine kommer bedre til sin rett om jeg spraylakkerer meg aldri så mye. Et lag med fugemasse her og der kunne kanskje gjort susen, og litt silikon. Men hvor deilig er det å dele seng med ei som ser ut som hun har gått amok i hyllene på Byggmakker? Nei, heldigvis liker mannen min meg best i Evas drakt, uten masse klin og kliss. Eventuelt kunne vi strekke oss til litt massasjeolje... Fugemasse faktisk Jeg skjønner ikke hvorfor noen vil være sammen med en mann som forventer at man skal style seg opp såpass mye før de vil ha sex med dem. Hadde mannfolket forventet dette så tror jeg at jeg ville ha funnet meg noen andre ganske raskt 1
Gjest Raindrops Skrevet 30. mai 2011 #19 Skrevet 30. mai 2011 Slik jeg ser det så er ordentlig GOD sex ofte veldig grisete og lite pent å se på uansett 1
Lady in blue Skrevet 30. mai 2011 #20 Skrevet 30. mai 2011 Takk for påminnelsen om hvorfor jeg ikke leser artiklene på KG. Sånn i tilfelle jeg skulle la meg lede til å klikke inn på en av dem igjen. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå