Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ikke sant? Jeg tror ikke konturene av muskulaturen min er det mannen tenker mest på når han er kåt. Eller om jeg er spraylakkert siden før middag. :rolleyes:

Normal hygiene må da holde i massevis!

Nettopp! Dessuten har vi da alltid sex i mørket under dyna og da ser man jo uansett ingenting...? :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må man være brun for å være i besittelse av en såkalt 'fin farge'?

Det er opp til hver enkelt å bedømme. For meg er solbrun vakkert, blek hud i mine øyne er grusomt.

Skrevet

Noen (mannen min) gikk nettopp og la seg. Og han sa; 'Kom snart da, men ikke spray deg først, og dropp det lange halskjedet og de store øreringene.'

:hoho:

(Ja han leste artikkelen)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det hender jeg slår på stortromma og ordner meg litt når det blir kveld, bare fordi jeg synes det er morsomt en gang i blant. Men samboeren min har vært ganske klar på at han foretrekker meg ren, uten sminke (han virkelig hater sminke), uten parfyme og kliss naken. Altså så naturlig som mulig. Helt greit for min del! :jepp:

Skrevet (endret)

Noen (mannen min) gikk nettopp og la seg. Og han sa; 'Kom snart da, men ikke spray deg først, og dropp det lange halskjedet og de store øreringene.'

(Ja han leste artikkelen)

...og jeg strever fremdeles med den forbaskede sprayen. Halskjedet fant jeg ikke - og kun den ene øreringen. Kanskje på tide å legge seg og slå av lyset på soverommet :fnise:

Endret av Havbris
  • Liker 1
Skrevet

...og jeg strever fremdeles med den forbaskede sprayen. Halskjedet fant jeg ikke - og kun den ene øreringen. Kanskje på tide å legge seg og slå av lyset på soverommet :fnise:

:tommelsmil:

På tide å legge seg ja.. :fnise:

Skrevet

Syns den første teksten der var herlig mtp resten av artikkelen "For at man skal kunne nyte sex til det fulle, er det aller viktigste at man har det bra med seg selv. Da kan man slappe helt av og kose seg med partneren. Men hvordan få det til? "

Skrevet

Syns den første teksten der var herlig mtp resten av artikkelen "For at man skal kunne nyte sex til det fulle, er det aller viktigste at man har det bra med seg selv. Da kan man slappe helt av og kose seg med partneren. Men hvordan få det til? "

En smule selvmotsigende i forhold til det som står videre ja.

Mao, en typisk KG-artikkel!

:ler:

Skrevet

En smule selvmotsigende i forhold til det som står videre ja.

Mao, en typisk KG-artikkel!

:ler:

Haha sant!

vet ikke om jeg hadde blitt særlig avslappet om samboer hadde hintet til sex og jeg måtte svare "japp to timer så er jeg klar, må bare trene, peele, skrubbe, vokse, spraye og pynte meg, brb!" :fnise:

Tror ikke han hadde syns det var spsielt kos heller :sovne:

Skrevet

Uff jeg blir helt matt av disse talentløse artiklene på KG. :sukk: Hvor dumme tror de den gjengse KG bruker er da? Virker som de har fjortisene som målgruppe men selv ikke fjortiser burde bli utsatt for slike artikler.

• Liker 3
Gjest Purple Haze
Skrevet

:fnise:

Jeg har jo til og med hår på musa, så jeg er skikkelig gammel(dags). :gjeiper:

:daane:

Nemmen, nemmen....altså, nå vet jeg virkelig ikke hva jeg skal si! Du trengte virkelig den artikkelen, du :ler:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Må man være brun for å være i besittelse av en såkalt 'fin farge'?

Neida, det finnes sååååå mange fine farger. Selv er jeg mest glad i blått, men vet ikke helt om mannen tenner på å dele seng med en smurf :filer:

• Liker 3
Skrevet

Men hvis vi kvinner skal gjøre alt det der.hva skal mannfolka gjøre for og ta seg best ut i senga??

:vetikke:

Skrevet

Tror neppe konturene mine kommer bedre til sin rett om jeg spraylakkerer meg aldri så mye. Et lag med fugemasse her og der kunne kanskje gjort susen, og litt silikon. Men hvor deilig er det å dele seng med ei som ser ut som hun har gått amok i hyllene på Byggmakker?

Nei, heldigvis liker mannen min meg best i Evas drakt, uten masse klin og kliss. Eventuelt kunne vi strekke oss til litt massasjeolje...

:skratte::skratte:

Kan du slutte??? Jeg sitter jo på jobb...hahahhaa..... :fnise:

Var det Havbris som sa at den artikkelen er fordummende? Hear! Hear! All respekt for forfatteren journalisten Linn, men det DER var veldig halvhjerta arbeid. <sett inn ko-ko-smiley>

Skrevet

Men hvis vi kvinner skal gjøre alt det der.hva skal mannfolka gjøre for og ta seg best ut i senga??

:vetikke:

De velter seg i senga, ruller over på siden, slepper en fjert, klør seg i rumpa; legger hodet på side og prøver å etterligne "soveromsblikk" og grøtet stemme "Heeeeeey, jenta mi? Lyst på litt....."

Og det UTEN hverken opp-pumpa mage-bryst-lår muskler, spray-tan, bleika tenner og nybarbert ansikt... :plystre:

Skrevet

Hva blir det neste tro, må vi bleke rumpehullet også? :gjeiper:

Ja ikke sant?! Alt for å virke "natuuuurlig" så klart :ler:

"Åh, kjære...vær litt forsiktig med rumpa mi; jeg har nettopp etsa den, just for youuuuuu" :sminkedokke:

• Liker 1
Skrevet

Med fare for å irritere noen rødstrømper syns jeg godt kvinner på generell basis kunne yte litt mer i forhold til hvordan de ser ut og hva det kler PÅ seg før sengekosen i ny og ne - det med dvaske joggebukser og håret i en hestehale kan fort bli litt kjedelig egentlig over tid..

Ikke at man trenger spraytanne FØR man går til sengs, men som et alternativ til solstudioer og andre "kreftfremkallende" aktiviteter er det et godt alternativ for en "fresh" farge året rundt - og ALLE vet at solbrunt flesk ER betraktelig penere enn melkehvitt / lyseblått dvaskt flesk liksom... Sånn er det bare..

Klart - enkelte menn er grabukker nok til ikke å bry seg, tar rått og råte uavhengig liksom - jeg vil han skal tenne på meg fordi han syns jeg er sexy, lekker og HOT HOT HOT - ikke fordi han bare er kåt liksom... Og da gjør jeg meg litt flid med meg selv, ikke bare ren duftende av såpe men litt ekstra :)

• Liker 1
Skrevet

Så tåpelig! Jeg hater sånn artikler som "forteller" oss kvinner hva vi må/bør/skal gjøre i selskap med en mann. Man ser aldri artikler rettet mot menn med tittelen "Se bra ut for dama".

Kjæresten min skal ta meg for det jeg er, og motsatt. Normal hygiene og engasjement er det eneste jeg krever i sengen.

• Liker 1
Gjest norah
Skrevet

Synes å huske det lå en tråd på seksualitet hvor en fyr følte seg skikkelig lurt og ført bak lyset da hans ONS blant annet hadde spraytan - noe som ble fremstilt som helt grusomt.

Kan ikke bli mye frekk sex på disse KG forfatterne. Litt kjedelig om det blir litt......utfoldelse....på den nysparklede kroppen, eller sengetøyet som man nettopp har strykt for anledningen.

:husarbeid:

• Liker 1
Skrevet

Så tåpelig! Jeg hater sånn artikler som "forteller" oss kvinner hva vi må/bør/skal gjøre i selskap med en mann. Man ser aldri artikler rettet mot menn med tittelen "Se bra ut for dama".

http://www.iform.no/pub/art.php?id=1276 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...