Carrot Skrevet 31. mai 2011 #81 Skrevet 31. mai 2011 Kan ikke bli mye frekk sex på disse KG forfatterne. Litt kjedelig om det blir litt......utfoldelse....på den nysparklede kroppen, eller sengetøyet som man nettopp har strykt for anledningen. Sengetøyet kan strykes igjen og "sparkel" tørker *lol*
Gjest Passing by Skrevet 31. mai 2011 #82 Skrevet 31. mai 2011 Jeg tror de fleste her inne ser ganske ok ut til vanlig jeg. Tror ikke at vi er kritthvite burugler med vinterpels, rødstrømper og med hullete, slaskete sloggytruser selv om vi reagerer negativt på artikkelen. Hovedsaken er jo at sex skal være moro og har man alminnelig renslighet så holder det i lange baner for å ha det litt moro oppå lakenet. Og hvis man ikke klarer å slappe av og ha god sex selv om man glemte å ta etterveksten den dagen så lover det dårlig for spontansexen. 2
Riskrem Skrevet 31. mai 2011 #83 Skrevet 31. mai 2011 http://www.iform.no/pub/art.php?id=1276 De nevner ikke hvordan å se bra ut for dama der
Gjest norah Skrevet 31. mai 2011 #84 Skrevet 31. mai 2011 http://www.iform.no/pub/art.php?id=1276 Så utrolig hjernedødt..... Jeg har forslag til ny artikkel; "Hvordan bli mindre selvopptatt, overflatisk og grunn". Den beste sexen er vel når man for anstendighetens skyld må dusje etterpå? 3
Havbris Skrevet 31. mai 2011 #85 Skrevet 31. mai 2011 Og - sånn for sikkerhets skyld - så får vi idag servert en liste med eksempler på ting vi kan si i senga. Så når dere har fått sprayet ferdig, fikset håret, sminket dere og tatt på smykkene - da pugger dere denne lista slik at dere helt spontant kan slippe ut noen av disse erotiske gullkornene underveis: http://www.kvinneguiden.no/artikler/verbal_i_sengen/98413
loffen Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #86 Skrevet 31. mai 2011 :daane:Nemmen, nemmen....altså, nå vet jeg virkelig ikke hva jeg skal si! Du trengte virkelig den artikkelen, du
Gjest stillness Skrevet 31. mai 2011 #87 Skrevet 31. mai 2011 Og - sånn for sikkerhets skyld - så får vi idag servert en liste med eksempler på ting vi kan si i senga. Så når dere har fått sprayet ferdig, fikset håret, sminket dere og tatt på smykkene - da pugger dere denne lista slik at dere helt spontant kan slippe ut noen av disse erotiske gullkornene underveis: http://www.kvinneguiden.no/artikler/verbal_i_sengen/98413
Gjest Raindrops Skrevet 31. mai 2011 #88 Skrevet 31. mai 2011 Og - sånn for sikkerhets skyld - så får vi idag servert en liste med eksempler på ting vi kan si i senga. Så når dere har fått sprayet ferdig, fikset håret, sminket dere og tatt på smykkene - da pugger dere denne lista slik at dere helt spontant kan slippe ut noen av disse erotiske gullkornene underveis: http://www.kvinneguiden.no/artikler/verbal_i_sengen/98413 Jammen det! Hvis jeg begynner å planlegge i nå så kanskje jeg kan gi elskeren en skikkelig overraskelse i morgen kveld
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2011 #89 Skrevet 31. mai 2011 Faenmeg noe av de dummeste artiklene jeg har lest. Fy søren, går det ann!!!
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2011 #90 Skrevet 31. mai 2011 Vet dere hva? Bortsett fra "selvbruning" og "tilbehør" i den lista synes jeg faktisk ikke det er noe galt med den! Skulle bare mangle at man tar vare på kroppen og trener. Selv trener jeg hver dag, og som det står i artikkelen føler man seg mer VEL etterpå (som kan føre til bedre sex) i tillegg til at det selvfølgelig er bra med en times trening i blandt all sofasittingen. Hadde typen min vært lite veltrent og hatt f.eks stor ølmage hadde jeg syntes det var dumt om han ikke hadde trent for å anstrenge seg for å se bra ut for meg. Selvfølgelig - elsker man hverandre så gjør man det uansett, MEN det er også viktig å iallefall prøve å se litt bra ut for hverandre i ny og ne og være attraktiv for hverandre. Peeling og pleie. De skriver ingenting om at dette er noe som skal skje hver kveld før man hopper til sengs, men at en deilig dusjsåpe/olje/peeling i dusjen som man bruker en gang i uka gjør huden din glatt, sunn og frisk. Dette er jo ikke viktig for sexen sin del, men pga de samme årsakene jeg skrev ovenfor, man føler seg rett og slett mer vel med seg selv! Selv barberer jeg leggene annenhver dag jeg, og elsker å smøre inn kroppen med bodylotion både for min egen del og hans del. Undertøy. Fint undertøy en gang i blandt til veksel mot bestemortrusene, skulle bare mangle.... Jeg gidder ikke å si noe her en gang, kommer vel bare til å få kjeft :-) Parfyme. Hallo, skal det virkelig så mye til for å ta en dæsj parfyme på seg? Er det virkelig så mye stress? Jeg sier ikke at dette er noe man må gjøre før man har sex, jeg sier bare at det faktum at det står i artikkelen faktisk ikke er såå dumt for det er jo ikke anstrengende i det hele tatt. Og hva liker vel mannen din bedre enn lukten han forbinder med deg? Nei vet dere hva, når jeg leser kommentarene her så blir jeg nesten litt oppgitt. Har bare lest de første to sidene da, men jeg skjønner faktisk ikke at det er enkelte jenter/damer som bryr seg SÅ lite om å være deilig til kjæresten/mannen. NEI jeg har ikke dårlig selvtillit og NEI kjæresten min synes ikke jeg er stygg uten sminke og med joggebukse, men allikavel så liker jeg å dusje hver dag, barbere legger og skrittet, pleie meg selv med peeling og ansiktsmasker, ta på meg litt ekstra fint undertøy og komme spradene inn til kjæresten i stua etter en lang og god dusj, med masse deilig bodylotion på meg. Ah<3 I tillegg liker jeg å pynte meg litt ekstra til han et par dager i uka, ikke bare hele tiden bruke jobbantrekket eller joggeklær :-) Er vel meg det er noe galt med da.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2011 #91 Skrevet 31. mai 2011 Og hva liker vel mannen din bedre enn lukten han forbinder med deg? Mannen min HATER parfyme. Kan godt hende han er sær. Er ellers forsåvidt enig i innlegget ditt.
Gjest Raindrops Skrevet 31. mai 2011 #92 Skrevet 31. mai 2011 Det er ikke snakk om å ikke bry seg om å ta seg bra ut. Jeg synes selv av jeg har gode vaner når det kommer til både trening og velvære. Det er ikke snakk om å troppe opp i mensentrusa, full av svette fra jobb og bare legge meg ned å forvente at fyren skal bli kåt. Men du må da kunne klare å se på denne tråden og artikkelen med litt humor? 3
loffen Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #94 Skrevet 31. mai 2011 Det er ikke snakk om å ikke bry seg om å ta seg bra ut. Jeg synes selv av jeg har gode vaner når det kommer til både trening og velvære. Det er ikke snakk om å troppe opp i mensentrusa, full av svette fra jobb og bare legge meg ned å forvente at fyren skal bli kåt. Men du må da kunne klare å se på denne tråden og artikkelen med litt humor? Jeg går ikke rundt og stinker svette og har diger bush jeg heller altså. Langt derifra. :gjeiper: Og jeg trener minst fem dager i uka.
Havbris Skrevet 31. mai 2011 #95 Skrevet 31. mai 2011 (endret) Det er ikke snakk om å ikke bry seg om å ta seg bra ut. Jeg synes selv av jeg har gode vaner når det kommer til både trening og velvære. Det er ikke snakk om å troppe opp i mensentrusa, full av svette fra jobb og bare legge meg ned å forvente at fyren skal bli kåt. Men du må da kunne klare å se på denne tråden og artikkelen med litt humor? Jeg tror de fleste av de som skriver i denne tråden gjør det med en stor dæsj humor - annet er vel ikke å vente på bakgrunn av den artikkelen Det betyr ikke nødvendigvis at man er SÅ lite opptatt av hvordan man fremstår for kjæresten. Det betyr bare at man har litt humor Endret 31. mai 2011 av Havbris 3
Gjest norah Skrevet 31. mai 2011 #96 Skrevet 31. mai 2011 Jeg er blant den faste skaren på Elixia(de ansatte kjenner meg ved navn, så er det jo relativt hyppig) - eier en barberhøvel som jeg bruker både her og der og enda et par steder - er fullstendig avhengig av fuktighetskrem(er mykere enn mykest!!) og kjøper halvfrekt undertøy. Likevel finner jeg sånne artikler helt hinsides idiotisk. Må være rimelig kjipt å ha tatt journalistutdannelse(har de det??) og bli satt til å skrive sånt vissvass. 1
Gjest Raindrops Skrevet 31. mai 2011 #97 Skrevet 31. mai 2011 Må være rimelig kjipt å ha tatt journalistutdannelse(har de det??) og bli satt til å skrive sånt vissvass. Nekter jeg å tro at de har. Hvem som helst kan smekke sammen slik svada på 5 minutter.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2011 #98 Skrevet 31. mai 2011 "Knæsj sommer", og "verbal i sengen" (kilde cosmopolitan). Ikke bare er det visvas, de har ikke engang klart å dikte det opp selv. Man må bare gremmes.
bukett Skrevet 31. mai 2011 #99 Skrevet 31. mai 2011 Nå er det jo en srtikkel som heter "Verbal i sengen"... Menn liker vel generelt sett ikke for mye skravling i sengen kanskje...
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2011 #100 Skrevet 31. mai 2011 Nå er det jo en srtikkel som heter "Verbal i sengen"... Menn liker vel generelt sett ikke for mye skravling i sengen kanskje... Jeg lurer på hva hard core-folka på sexforumet hadde sagt om denne dirty talken: "Dette har jeg tenkt på i hele dag." "Så deilig å se deg ligge naken på sofaen min!" 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå