Gjest imli Skrevet 2. juni 2011 #101 Skrevet 2. juni 2011 Kom på ein ting til: Eg likar å høyre på P2! Eg likar å høyre på P1, det har eg inntrykk av at eg er den einaste under 40 som gjer 2
muesli Skrevet 2. juni 2011 #102 Skrevet 2. juni 2011 Eg likar å høyre på P1, det har eg inntrykk av at eg er den einaste under 40 som gjer Eg føler at P1 er meir "godkjent" enn P2, er bare bestemor mi på 70 som eg veit om, utenom meg sjølv, som høyrer på P2 ^^ Men ja, P1 er litt oldiskanal det også Men guuu kor deilig det er med eit avbrekk i frå all rølpinga på P3 og radio Norge :D
mariab Skrevet 2. juni 2011 #103 Skrevet 2. juni 2011 Eg likar å vaske, henge opp og brette saman tøy. Veit ikkje heilt kvifor, men det er noko tilfredsstillande med det Så enig i dette! Det er noe herlig med å vaske klær hele dagen til skittentøyskurven er helt tom og klesskapet er fullt med rene klær. 1
Gjest imli Skrevet 2. juni 2011 #104 Skrevet 2. juni 2011 Eg føler at P1 er meir "godkjent" enn P2, er bare bestemor mi på 70 som eg veit om, utenom meg sjølv, som høyrer på P2 ^^ Men ja, P1 er litt oldiskanal det også Men guuu kor deilig det er med eit avbrekk i frå all rølpinga på P3 og radio Norge :D Orkar ingen av desse "ungdomskanalane" 1
Gjest imli Skrevet 2. juni 2011 #105 Skrevet 2. juni 2011 Så enig i dette! Det er noe herlig med å vaske klær hele dagen til skittentøyskurven er helt tom og klesskapet er fullt med rene klær.
fruBeist Skrevet 2. juni 2011 #107 Skrevet 2. juni 2011 Eg føler at P1 er meir "godkjent" enn P2, er bare bestemor mi på 70 som eg veit om, utenom meg sjølv, som høyrer på P2 ^^ Men ja, P1 er litt oldiskanal det også Men guuu kor deilig det er med eit avbrekk i frå all rølpinga på P3 og radio Norge :D Her går det for min del i P2, Nrk Jazz og Nrk Gull når jeg hører på radio. Har forresten inntrykk av at mange absolutt ikke liker jazz, men jeg er fryktelig glad i det.
Gjest Krizzy Skrevet 2. juni 2011 #108 Skrevet 2. juni 2011 Her går det for min del i P2, Nrk Jazz og Nrk Gull når jeg hører på radio. [Har forresten inntrykk av at mange absolutt ikke liker jazz, men jeg er fryktelig glad i det. Jeg liker også jazz! Visste ikke at NRK hadde en jazzkanal! Må sjekkes ut!
fruBeist Skrevet 2. juni 2011 #109 Skrevet 2. juni 2011 Jeg liker også jazz! Visste ikke at NRK hadde en jazzkanal! Må sjekkes ut! http://nettradio.nrk.no/default.php?kanal=jazz Eventuelt på DAB-radio.
cilipili Skrevet 2. juni 2011 #110 Skrevet 2. juni 2011 Nrk, også lisensen. Det er faktisk verdt pengene P1 Lakrisis Å støvsuge Klemme kviser og hudormer ("dessverre" så har jeg ikke så mye av det) Metal Rødt øl
Anglofil Skrevet 2. juni 2011 #113 Skrevet 2. juni 2011 (endret) * NRK-lisensen * Skatter og avgifter - jeg betaler dem med glede! * Klemme kviser * Norsk helsevesen * Den norske velferdsstaten * Potetgull/popcorn med sjokolade * Musikaler * Frank Sinatra * Film og musikk fra 30-,40-,50- og 60-tallet. pannekaker med bacon, jordbærsyltetøy og sukker på:D Jeg også! Mvh Yvonne Endret 2. juni 2011 av Yvonne
Gjest Nedfall Skrevet 2. juni 2011 #114 Skrevet 2. juni 2011 Jeg liker også å ta sprøyter. Er en av få som foretrekker å se på når sprøyten settes. Syned det er moro. Vel, uansett hvor mye jeg støtter vaksinasjonsprogrammet, så snur jeg hodet vekk, når de setter sprøyte. Sånn er det med den saken! ..jeg tar ikke sprøyter for moro, men for å gjøre min fordømrade plikt!
Gjest Lacus Skrevet 2. juni 2011 #115 Skrevet 2. juni 2011 Kom på en ting til. Jeg liker vann som gjerne har stått en dag. Jeg har alltid en stor flaske med vann stående og synes det er mye bedre dagen etter en når det kommer rett fra springen.
CalidumCor Skrevet 3. juni 2011 #116 Skrevet 3. juni 2011 Hehe, at eg likar lisensen eller NRK generelt? Tykkjer det er fantastisk med ein reklamefri kanal. Mer rart at du liker lisensen enn selve NRK. Det hender jo at en finner et OK program der, selv om jeg personlig syns det hender ca annenhvert jubelår Syns det er så irriterende at de har sånn "dette programmet blir presentert av" også, som de har under noen sportssendinger bl.a. Skal de være reklamefrie, så vil jeg i allefall ikke se noe slikt der!! Syns de lisenspengene er suuuuure! Men det er jo hver sin smak da
Forgetmenot Skrevet 3. juni 2011 #117 Skrevet 3. juni 2011 Jeg liker å klatre i trær. Tror bare det er unger som liker det...
Lunivere Skrevet 3. juni 2011 #118 Skrevet 3. juni 2011 *Høst *Morbide ting *Å være alene *Kald kaffe *Skumle filmer *Knipe hudormer *Nappe øyenbryn *Smerte *Vasking, organisering og planlegging *Metal
Gjest imli Skrevet 3. juni 2011 #119 Skrevet 3. juni 2011 Mer rart at du liker lisensen enn selve NRK. Det hender jo at en finner et OK program der, selv om jeg personlig syns det hender ca annenhvert jubelår Syns det er så irriterende at de har sånn "dette programmet blir presentert av" også, som de har under noen sportssendinger bl.a. Skal de være reklamefrie, så vil jeg i allefall ikke se noe slikt der!! Syns de lisenspengene er suuuuure! Men det er jo hver sin smak da Eg likar jo ikkje lisensen i seg sjølv, men eg tykkjer det er verd pengane når me får ein reklamefri kanal med mange fine program 1
Gjest Pet Skrevet 3. juni 2011 #120 Skrevet 3. juni 2011 Gamle folk. Tror ikke så mange er glad i gamle mennesker, men jeg liker all slags gamle folk. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå