Gjest Applecore Skrevet 30. mai 2011 #61 Skrevet 30. mai 2011 Liker følelsen når jeg kaster pappsøppel i vanlig søppelkasse, føler meg så rampete..
Gjest Emera Skrevet 30. mai 2011 #62 Skrevet 30. mai 2011 (endret) Er det å vaske puppene sine noe "ingen andre liker"? Jepp. Jeg for min del vil mine så skitne som mulig. Men så har ikke jeg silikon heller, da. Og dermed er de vel ikke gode nok å kna på... Endret 30. mai 2011 av Emera
Gjest Spinell Skrevet 30. mai 2011 #63 Skrevet 30. mai 2011 Jepp. Jeg for min del vil mine så skitne som mulig. Men så har ikke jeg silikon heller, da. Og dermed er de vel ikke gode nok å kna på... Når jeg tenker etter, så har jeg det omtrent på samme måte. Heldigvis eeeeelsker mannen min å vaske dem da, for de er så deilige og store
Mri Skrevet 30. mai 2011 #64 Skrevet 30. mai 2011 Jeg liker ostepop som har ligget i en skål uten tildekning, helst i flere dager! :D Og så elsker jeg å dyppe popcorn i nugatti Og så liker jeg å svelge etter å ha gidd kjæresten min en BJ
Gjest Applecore Skrevet 30. mai 2011 #65 Skrevet 30. mai 2011 Enda en ting: Jeg liker godteri som er litt gammelt (smågodt, altså). Synes det er ekkelt når det er helt fersk og mykt og litt fettete utenpå, særlig vingummi. Bedre når det har ligget en stund og blitt litt hardt! :gjeiper: 1
Spoven Skrevet 30. mai 2011 #67 Skrevet 30. mai 2011 Jeg liker HB. (Men langtfra alle som er like flink å lage det da..) Og jeg er ikke trønder, bare så det er sagt. Og så liker jeg å klemme potetene i sausen. :gjeiper: Jeg liker forresten vaffelrøre bedre enn vafler. Og eplekjerner/steiner. Nam.
Gjest Lacus Skrevet 30. mai 2011 #68 Skrevet 30. mai 2011 Jeg elsker å sitte på på laaange bilturer. Jeg kan sitte i mange timer i bil uten å synes at det er det minste kjedelig. Jeg liker rosiner på grøt. Fått mange rare blikk når jeg sier det. Jeg har en ting for å pille skorper. Ikke bare mine egne, men andres også. Noe de fleste jeg kjenner synes er ganske ekkelt
The Kitten Skrevet 30. mai 2011 #69 Skrevet 30. mai 2011 Jeg liker gule epler. Har inntrykk av at det er bare meg, og hester som liker det. 2
Gjest Lacus Skrevet 30. mai 2011 #71 Skrevet 30. mai 2011 Jeg liker å leke i gjørma og hoppe i pytter. Jeg også! 1
Guriane Skrevet 30. mai 2011 #72 Skrevet 30. mai 2011 (endret) Noen ting jeg liker: vinter, snø og kulde doven og gjerne litt lunken cola rydding hytter uten innlagt vann og med utedo Poirot kryssord lange bilturer fisk se på jule -og påskenøtter (med Roald Øyen) å knipe kviser og hudormer (særlig andres ) Endret 30. mai 2011 av Guriane 2
fruBeist Skrevet 30. mai 2011 #73 Skrevet 30. mai 2011 Elvis (....hvorfor liker ingen andre jeg kjenner Elvis? eller sånn ca. all annen musikk jeg liker..) Kona mi har vert Presleyfan i snart 30 år
SmallTalk Skrevet 30. mai 2011 #74 Skrevet 30. mai 2011 Eg likar å vaske, henge opp og brette saman tøy. Veit ikkje heilt kvifor, men det er noko tilfredsstillande med det Du er syk, Imli. Jeg liker kald kaffe, og det kan vel kalles ganske sært.
Gjest imli Skrevet 30. mai 2011 #75 Skrevet 30. mai 2011 Å være avholds! Deilig alltid å ha kontroll Du er syk, Imli.
Kassiopeia Skrevet 31. mai 2011 #76 Skrevet 31. mai 2011 Slenger meg på noen andres forslag: - Reise langt med tog i stedet for fly - Veldig tynn saft - Reality tv - Familieselskap - Være alene - Gjøre "ingenting" en hel dag - Røyklukt
Gjest Nedfall Skrevet 31. mai 2011 #78 Skrevet 31. mai 2011 Paprika. Kan godt gnafse det rett utav plastinnpakningen. Også liker jeg å nyse.. høyt. Det rensker godt opp. 1
Personlig12 Skrevet 31. mai 2011 #79 Skrevet 31. mai 2011 Fotball. Jeg er vel selve definisjonen på fotballidiot og den eneste jenta i vennegjengen som er fotballinteressert. Ja, også har jeg 22 Liverpooldrakter Godt det er flere enn meg da Men liverpool? Fnis
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2011 #80 Skrevet 31. mai 2011 Amerikansk fotball! Knekkebrød med kaviar og banan Smør under "myke pålegg", som f.eks. syltetøy eller nugatti, på brødskiva (Ser mange i den andre tråden misliker smør under "myke pålegg". Mer på meg! ) Komle/raspeball/klubb med brunostsaus Blodklubb, blodpølse og blodpannekaker NRK-lisensen Brus nesten uten kullsyre Pepsi max blandet med solo eller fanta Havregrøt med bringebær Kose/ta på folks blodårer Rødvin med farris Det var det jeg kom på nå. (Og siden hvem som helst som kjenner meg litt skjønner hvem jeg er om de leser den, så krysser jeg av på "Post som anonym" ) 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå