Gjest boblebrus Skrevet 29. mai 2011 #23 Skrevet 29. mai 2011 (endret) Jeg liker også NRK veldig godt, og har ingenting imot NRK-lisensen. Deilig med en skikkelig kanal uten reklame. Jeg liker kjempesterk saft! Hvis andre blander saft til meg (med unntak av sambo) synes jeg saften smaker vann. Jeg liker å gjøre ingenting. Har inntrykk av at mange elsker å være på farten og gjøre noe "fornuftig" hele tiden. Jeg kan være svært ufornuftig edit, kom på noe mer. Liker også veldig godt "tunge" dramastykker og "ordentlig", gammeldags teater. Ibsen, Shakespeare osv. Er veldig glad i historiske dramafilmer. Husker jeg lånte bort "fanny och alexander"-dvden til en venninne på folkehøgskolen, og hun synes den var dørgende kjedelig. Men jeg elsker slike ting! Jeg liker også gårsdagens vafler og tørre seigmenn! Også elsker jeg å være alene. I allefall på dagtid. Endret 30. mai 2011 av boblebrus
Clyro Skrevet 29. mai 2011 #26 Skrevet 29. mai 2011 Fotball. Jeg er vel selve definisjonen på fotballidiot og den eneste jenta i vennegjengen som er fotballinteressert. Ja, også har jeg 22 Liverpooldrakter 2
sophiaM Skrevet 29. mai 2011 #27 Skrevet 29. mai 2011 Høst og regn. Liker å sitte trygt inne og høre at det tordner ute!
Xaphan Skrevet 29. mai 2011 #28 Skrevet 29. mai 2011 Å bæsje Hvem liker ikke det? :gjeiper: Jeg liker: Noen Justin Bieber-sanger Ormer Egg med søt sennep Å gå walk of shame :gjeiper: Moro å få masse rare blikk Pluss en del mer regner jeg med.
Gjest Pzzt Skrevet 29. mai 2011 #29 Skrevet 29. mai 2011 Hvem liker ikke det? :gjeiper: For meg virker det som at ingen liker å bæsje :gjeiper:
Gjest Applecore Skrevet 29. mai 2011 #30 Skrevet 29. mai 2011 For meg virker det som at ingen liker å bæsje :gjeiper: Man liker ikke det faktum at man må bæsje, fordi hele konseptet er nokså ekkelt. Men de fleste føler seg vel ganske lettet og fornøyd når man får lettet på trykket
Gjest Applecore Skrevet 29. mai 2011 #31 Skrevet 29. mai 2011 Ukokt pasta Makaronisuppe (sånn med melk og sukker og kanel) Mandelpudding med rød saus Heroin Chic-stilen Trommiser 1
MilliVanilli Skrevet 29. mai 2011 #32 Skrevet 29. mai 2011 (endret) Høst og regn. Liker å sitte trygt inne og høre at det tordner ute! Mandelpudding med rød saus Endret 29. mai 2011 av MilliVanilli
The Kitten Skrevet 30. mai 2011 #34 Skrevet 30. mai 2011 Gå tynnkledd ute i regnet etter flere dager med varmt vær. Deilig! Liker pepper på det meste av maten min, inkludert på brunostskiver og vafler. Kald kaffe. (Ikke iskaffe, men vanlig kaffe som har blitt kald i koppen) Bestemoren min liker også kald kaffe.
The Kitten Skrevet 30. mai 2011 #35 Skrevet 30. mai 2011 Jeg liker også NRK veldig godt, og har ingenting imot NRK-lisensen. Deilig med en skikkelig kanal uten reklame. Jeg liker kjempesterk saft! Hvis andre blander saft til meg (med unntak av sambo) synes jeg saften smaker vann. Jeg liker å gjøre ingenting. Har inntrykk av at mange elsker å være på farten og gjøre noe "fornuftig" hele tiden. Jeg kan være svært ufornuftig Skal vi drikke saft sammen? Jeg liker den også kjempesterk. Den må jo smake saft.
KaDust Skrevet 30. mai 2011 #36 Skrevet 30. mai 2011 Jeg liker saft best veldig svak. Mange som sier at saften min ikke smaker noe som helst, men det er nå sånn jeg liker den. 2
pøbelsara Skrevet 30. mai 2011 #38 Skrevet 30. mai 2011 Jeg liker NRK og Vinmonopolet og elsker regnvær og lyn og torden. Og rømmegrøt og fisk, men det tror jeg er genetisk.
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 30. mai 2011 #39 Skrevet 30. mai 2011 (endret) Jeg føler at jeg er den eneste som liker sjokade, særlig på nystekte vafler . Folk får når jeg forteller at jeg heller vil spise sjokade enn nugatti, hehe. Endret 30. mai 2011 av Sjokoladebolle 2
KaDust Skrevet 30. mai 2011 #40 Skrevet 30. mai 2011 Sjokade er jo mye bedre enn nugatti, og føler det er mange mange som synes det samme. Men på vafler? Det hørtes kvalmende ut. :gjeiper: 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå