Gå til innhold

Ting du liker

Fremhevede innlegg

Skrevet

NRK-lisensen

:jepp:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest boblebrus
Skrevet (endret)

Jeg liker også NRK veldig godt, og har ingenting imot NRK-lisensen. Deilig med en skikkelig kanal uten reklame.

Jeg liker kjempesterk saft! Hvis andre blander saft til meg (med unntak av sambo) synes jeg saften smaker vann.

Jeg liker å gjøre ingenting. Har inntrykk av at mange elsker å være på farten og gjøre noe "fornuftig" hele tiden. Jeg kan være svært ufornuftig :ler:

edit, kom på noe mer. Liker også veldig godt "tunge" dramastykker og "ordentlig", gammeldags teater. Ibsen, Shakespeare osv. Er veldig glad i historiske dramafilmer. Husker jeg lånte bort "fanny och alexander"-dvden til en venninne på folkehøgskolen, og hun synes den var dørgende kjedelig. Men jeg elsker slike ting!

Jeg liker også gårsdagens vafler og tørre seigmenn!

Også elsker jeg å være alene. I allefall på dagtid.

Endret av boblebrus
Skrevet

X og y-likninger i matten

Skrevet

Fotball. Jeg er vel selve definisjonen på fotballidiot og den eneste jenta i vennegjengen som er fotballinteressert. Ja, også har jeg 22 Liverpooldrakter :sjenert:

• Liker 2
Skrevet

Høst og regn. Liker å sitte trygt inne og høre at det tordner ute!

Skrevet

Å bæsje :fnise:

Hvem liker ikke det? :gjeiper:

Jeg liker:

Noen Justin Bieber-sanger

Ormer

Egg med søt sennep

Å gå walk of shame :gjeiper: Moro å få masse rare blikk

Pluss en del mer regner jeg med.

Skrevet

Hvem liker ikke det? :gjeiper:

For meg virker det som at ingen liker å bæsje :gjeiper:

Gjest Applecore
Skrevet

For meg virker det som at ingen liker å bæsje :gjeiper:

Man liker ikke det faktum at man må bæsje, fordi hele konseptet er nokså ekkelt.

Men de fleste føler seg vel ganske lettet og fornøyd når man får lettet på trykket :fnise:

Gjest Applecore
Skrevet

Ukokt pasta

Makaronisuppe (sånn med melk og sukker og kanel)

Mandelpudding med rød saus

Heroin Chic-stilen

Trommiser

• Liker 1
Skrevet (endret)

Høst og regn. Liker å sitte trygt inne og høre at det tordner ute!

Mandelpudding med rød saus

:Nikke:

Endret av MilliVanilli
Skrevet

Gå tynnkledd ute i regnet etter flere dager med varmt vær. Deilig!

Liker pepper på det meste av maten min, inkludert på brunostskiver og vafler.

Kald kaffe. (Ikke iskaffe, men vanlig kaffe som har blitt kald i koppen)

Bestemoren min liker også kald kaffe. :kaffekopp:

Skrevet

Jeg liker også NRK veldig godt, og har ingenting imot NRK-lisensen. Deilig med en skikkelig kanal uten reklame.

Jeg liker kjempesterk saft! Hvis andre blander saft til meg (med unntak av sambo) synes jeg saften smaker vann.

Jeg liker å gjøre ingenting. Har inntrykk av at mange elsker å være på farten og gjøre noe "fornuftig" hele tiden. Jeg kan være svært ufornuftig :ler:

Skal vi drikke saft sammen? Jeg liker den også kjempesterk. Den må jo smake saft. :jepp:

Skrevet

Jeg liker saft best veldig svak. Mange som sier at saften min ikke smaker noe som helst, men det er nå sånn jeg liker den. :ler:

• Liker 2
Skrevet

Vafler med leverpostei! MM, må prøves :)

Skrevet

Jeg liker NRK og Vinmonopolet og elsker regnvær og lyn og torden. Og rømmegrøt og fisk, men det tror jeg er genetisk. :lur:

Gjest Sjokoladebolle
Skrevet (endret)

Jeg føler at jeg er den eneste som liker sjokade, særlig på nystekte vafler :hjerter:.

Folk får :hakeslepp: når jeg forteller at jeg heller vil spise sjokade enn nugatti, hehe. :P

Endret av Sjokoladebolle
  • Liker 2
Skrevet

Sjokade er jo mye bedre enn nugatti, og føler det er mange mange som synes det samme.

Men på vafler? Det hørtes kvalmende ut. :gjeiper:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...