Gå til innhold

Ting du liker

Fremhevede innlegg

Gjest charella
Skrevet

Jeg elsker å spille spill som wow og minecraft.

Er også utrolig glad i mobilen min (htc desire hd) gjør alt med den. Selv om dataen er rett foran meg.

Jeg liker når samboeren min ikke barberer seg. (I ansiktet)

Elsker puppene mine, bruker alltid god tid på å såpe de inn og massere de i dusjen :rodmer:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg elsker å spille spill som wow og minecraft.

Er også utrolig glad i mobilen min (htc desire hd) gjør alt med den. Selv om dataen er rett foran meg.

Jeg liker når samboeren min ikke barberer seg. (I ansiktet)

Elsker puppene mine, bruker alltid god tid på å såpe de inn og massere de i dusjen :rodmer:

Silikon??? :gjeiper:

Jeg gjør akkurat det samme.

Gjest charella
Skrevet

Silikon??? :gjeiper:

Jeg gjør akkurat det samme.

Ja :D

Skrevet

Jeg vil også ha silikon. :( :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Jeg føler at jeg er den eneste som liker sjokade, særlig på nystekte vafler :hjerter:.

Folk får :hakeslepp: når jeg forteller at jeg heller vil spise sjokade enn nugatti, hehe. :P

Bror min spiste dag-gamle vafler med sjokade på når han var liten...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Liker

- gårdagens vaffler

- veldig tynn saft

- hjernedødt arbeid, feks luke ugress

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker å organisere enkle ting. Som å sette opp avtaler i kalender og fikse avtaler. Eller å legge ting i riktige mapper på pc'en.

• Liker 2
Skrevet

Jeg elsker være alene..

Familiebursdager med hele slekta, liker variasjonen av mennesker i alle aldre og personligheter som alle er linket til meg på et vis..koser seg alltid i lange familiebursdager!

Reality-tv.. virker som "alle" har noe imot det, men jeg elsker det! Hehe får meg til å føle meg smart..:P

Liker følelsen når jeg kaster pappsøppel i vanlig søppelkasse, føler meg så rampete..:P

Når jeg var liten elsket jeg vafler med makrell i tomat på! :P

Liker veldig godt å snyte meg.

Veldig glad i å vaske klær!

• Liker 1
Skrevet

Familiebursdager med hele slekta, liker variasjonen av mennesker i alle aldre og personligheter som alle er linket til meg på et vis..koser seg alltid i lange familiebursdager!

Samme her :) Det er moro å kunne sitte å dulle med en ettåring, for deretter å snakke med bestefar på 70 for så å herje rundt med femåringene. Kooselig! :nigo:

• Liker 1
Skrevet

fantasy

drager

gitarspilling

rødvin

gamle mennesker

litteratur

og selvsagt Nrk - Norges beste kanal!:)

Gjest Sjokoladebolle
Skrevet

Sjokade er jo mye bedre enn nugatti, og føler det er mange mange som synes det samme.

Men på vafler? Det hørtes kvalmende ut. :gjeiper:

Nei da, det er kjempegodt. :jepp:

Du må prøve før du sier at du ikke liker :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Tåke

Min eldgamle Nokia uten internett

Være utilgjengelig for omverdenen

Bo i blokk (lavblokk riktignok, har bodd i høyblokk og trives ikke så godt med det)

"Ungkaren" på tv

Reise med tog i stedet for fly

Skrevet

Eg likar å vaske, henge opp og brette saman tøy. Veit ikkje heilt kvifor, men det er noko tilfredsstillande med det :fnise:

Likar vinteren betre enn sumaren.

Henger meg på denne. Ikkje berre får ein stå i fred og tenke på alt og ingenting(for dei som bur i huset vil ikkje risikere å forstyrre, i frykt for å måtte hjelpe til :P), men det blir fint og ryddig :D Og så lukter nyvaska tøy kjempe godt :D Liker generelt "husmorarbeid"

Eg foretrekker også puslespel foran brettspel.

Min store "karrieredrøm" er rekneskap og anna kontroarbeid som blir sett på som kjedelig.

Regnet (sjølv om eg ser at det ikkje er så uvanleg allikevel).

Å male vegger.

Gjest stillness
Skrevet (endret)

-Jeg også liker å prate om ukoselige temaer som andre gjerne skal tie ihjel.Syns det er interessant å høre om andres meninger og erfaringer rundt disse temaene.

-Bønner og linser.Har et inntrykk av at det er allmennt vedtatt at bønner og linser er ekkelt og garantert smaker vondt,men det gjør det jo ikke :)

-Å være alene.Har alltid vært sånn.Trives godt når jeg kan pusle med mitt eller sitte med nesa i en bok.

-Slanger og edderkopper.Syns de er fasinerende.

-Jeg liker også veldig godt å ta toget istedet for fly.Syns bare det er noe veldig koselig med det :)

-Å betale skatt.Syns så mange syter sånn over det,men de pengene går jo til mye bra også.

Endret av stillness
  • Liker 1
Skrevet

Høst og vinter (så lenge jeg ikke må måke) Liker innekosen fremfor den masete sommeren

Liker meg best alene

Lakris-is

Skrevet

Nei da, det er kjempegodt. :jepp:

Du må prøve før du sier at du ikke liker :gjeiper:

Jeg synes det blir for mektig med vafler med smør på jeg, så tror ikke det er vits i å prøve. :gjeiper:

Skrevet

Er forresten veldig glad i puslespill. Vurderer å kjøpe et puslespill med 32000 biter. :sjenert:

• Liker 2
Gjest Spinell
Skrevet

Er det å vaske puppene sine noe "ingen andre liker"? :klo:

• Liker 3
Skrevet

Er forresten veldig glad i puslespill. Vurderer å kjøpe et puslespill med 32000 biter. :sjenert:

Jeg og! Men jeg tør nok ikke prøve meg på det store puslespillet. Så det på tanum, og det kosta jo flere tusen kroner. Og tenkt å skulle sitter å sortere ut brikkene da.. Nei, det hadde nok blitt for mye for meg.

Skrevet

Tar i allefall utgangspunkt i hva de jeg kjenner "ikke liker" som jeg liker! :)

Oliven

Sprit

Torden/lyn

Å være hjemme

Ostekake

Å sitte bakpå når noen sykler

Se på TV-serier på DVD

Te uten melk og sukker

vanlige truser

skjorter

Elvis (....hvorfor liker ingen andre jeg kjenner Elvis? eller sånn ca. all annen musikk jeg liker..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...