Plutseliten Skrevet 29. mai 2011 #2 Skrevet 29. mai 2011 (endret) Jeg liker regnet (Tror ikke alle liker det..) Og... Hm. Vanskelig å komme på. Jeg liker stort sett ikke så mye andre ikke liker... Endret 29. mai 2011 av Plutseliten
KaDust Skrevet 29. mai 2011 #4 Skrevet 29. mai 2011 Tenker at det er vanskelig å svare på dette, siden de fleste ting er universalt uansett. Men jeg liker: -Regnet -Lyn og torden -Lek -Knut Hamsun (og generelt gammel litteratur) 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2011 #5 Skrevet 29. mai 2011 Å vaske. Jeg har støv på hjernen og jeg liker godt å vaske I gode og onde dager. Har fulgt med på serien siden 1999 og har aldri møtt noen som liker den serien, så jeg har ingen å diskutere den med Regnet. 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2011 #6 Skrevet 29. mai 2011 Å bruke mye tid på studier og å skrive oppgaver (oftest) Å ikke ha barn Mose og lav Insekter og småkryp ... vanskelig å komme på ting, selv om jeg ofte tenker på meg selv som litt sær er det ikke mye kontroversielle ting jeg liker, i hvert fall
fruBeist Skrevet 29. mai 2011 #7 Skrevet 29. mai 2011 Gå tynnkledd ute i regnet etter flere dager med varmt vær. Deilig! Liker pepper på det meste av maten min, inkludert på brunostskiver og vafler. Kald kaffe. (Ikke iskaffe, men vanlig kaffe som har blitt kald i koppen)
Gjest Purple Haze Skrevet 29. mai 2011 #8 Skrevet 29. mai 2011 Det eneste jeg kommer på som er temmelig sært ved meg, er at jeg liker spekepølse med syltetøy på skiva
Gjest imli Skrevet 29. mai 2011 #9 Skrevet 29. mai 2011 Eg likar å vaske, henge opp og brette saman tøy. Veit ikkje heilt kvifor, men det er noko tilfredsstillande med det Likar vinteren betre enn sumaren. 1
YouJewel Skrevet 29. mai 2011 #10 Skrevet 29. mai 2011 Vinter <3 Insekter, fluer osv .. Stress, er avhengig.. Mye alenetid
Gjest HunterLady Skrevet 29. mai 2011 #12 Skrevet 29. mai 2011 - Å prate om ukoselige ting som selvmord, død, depresjoner osv. Har et inntrykk av at de fleste alltid feier slike tema vekk. Jeg synes det er interessant og liker veldig godt å prate om det. - Analsex 1
Gjest HunterLady Skrevet 29. mai 2011 #13 Skrevet 29. mai 2011 Gå tynnkledd ute i regnet etter flere dager med varmt vær. Deilig! Liker pepper på det meste av maten min, inkludert på brunostskiver og vafler. Kald kaffe. (Ikke iskaffe, men vanlig kaffe som har blitt kald i koppen) ÆÆÆÆÆSJ :gjeiper: Ja, jeg tror du er veldig uvanlig.. Drakk kald kaffe idag. Holdt på å kaste opp!
LilleLola Skrevet 29. mai 2011 #14 Skrevet 29. mai 2011 pannekaker med bacon, jordbærsyltetøy og sukker på:D 1
Personlig12 Skrevet 29. mai 2011 #15 Skrevet 29. mai 2011 (endret) Gå med ullsokker midt på sommeren Skive med banan og majones Endret 29. mai 2011 av Personlig12
fruBeist Skrevet 29. mai 2011 #17 Skrevet 29. mai 2011 Det eneste jeg kommer på som er temmelig sært ved meg, er at jeg liker spekepølse med syltetøy på skiva Åh, nå kom jeg på en favoritt jeg hadde da jeg gikk i barnehagen, som jeg testa igjen i en litt oppgradert utgave. I barnehagen var det den store lykken om jeg fikk lyse frøknekkebrød med leverpostei (den gule boksen) med bringebærsyltetøy! Testa igjen for noen måneder siden med hjemmebakt grovbrød, ovnsbakt leverpostei og rørte bringebær. Var faktisk veldig godt
fruBeist Skrevet 29. mai 2011 #18 Skrevet 29. mai 2011 ÆÆÆÆÆSJ :gjeiper: Ja, jeg tror du er veldig uvanlig.. Drakk kald kaffe idag. Holdt på å kaste opp! Vi er litt rar her i hus ja, hehe! Kona drikker og gjerne kaffen kald. Det med pepper, jeg kan og finne på å ha pepper på karamellpudding på desserten julaften
Gjest Spinell Skrevet 29. mai 2011 #19 Skrevet 29. mai 2011 Furuinteriør (gjort på rett måte, vel å merke) Vinter At jeg ikke har barn NRK-lisensen
Gjest imli Skrevet 29. mai 2011 #20 Skrevet 29. mai 2011 Eg "likar" og NRK-lisensen (forstår i alle fall kvifor den er der), diggar generelt NRK 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå