Ekkornet Skrevet 19. juli 2011 Forfatter #81 Del Skrevet 19. juli 2011 Ble yoga og to små trilleturer i går.. men også utskeiing med burger, sjokolade og litt for mye brød.... Jeg har så innmari lett for å blir sånn; "jaja, nå har jeg driti meg ut så da kan jeg likså godt pakke innpå med brød i dag også.. " Litt sånn at jeg spiser fordi jeg er skuffa over at jeg har skeia ut om det gir noe mening.. Men tok meg selv i nakkeskinnet i dag og trente 15 min yoga. Ble litt liten tid da jeg sov litt lenger i dag.. snuppa har nemlig begynt å sove mindre på natta.. trodde det skulle gå andre vei.. but anywho.. klarte å presse inn yoga, også laget jeg meg havregrøt til frokost.. nå skal jeg ut og trille en god tur ned til byen og shoppe litt med pappa og sambo. Det blir koselig Line: Nå er det ikke lenge igjen altså! Åh, det er så spennende! Og så gøy! Gleder meg nesten til vi skal ha en til.. ... selv om jeg hadde mareritt i natt om at jeg plutselig var blitt gravid igjen. To tette er ikke noe for meg. Men dette er absolutt noe jeg vil oppleve igjen.. om noen år ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 19. juli 2011 #82 Del Skrevet 19. juli 2011 Du holder deg iallfall greit aktiv med trilleturer osv? Kanskje du kan investere i en joggevogn? Er det vanlig mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 19. juli 2011 #83 Del Skrevet 19. juli 2011 Jeg synes du er kjempeflink, jeg, du er jo litt aktiv (nesten) hver dag! Husk at hverdagsmosjonen egentlig er like viktig som trening; det hjelper ikke på formen om man sprengtrener to timer hver dag, om man knapt beveger seg resten av døgnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ekkornet Skrevet 19. juli 2011 Forfatter #84 Del Skrevet 19. juli 2011 Jada, er i aktivitet. Blir trilleturer og noen bære turer med vesla i mai tai.. og bare det å komme seg ut døra med en vognbag på 8-9 kg, stelleveske og kanskje en handlepose er god trim når man bor i 4.etasje uten heis :gjeiper: Jogge vognene ser veldig fine ut. Hadde jeg bodd litt mer landlig til hadde jeg kanskje gått for noe sånt. Er ikke så glad i å drive å jogge rundt i byen.. liker meg best i skogen der ingen kan se at jeg løper.. Nei, får komme meg på Elexia igjen snart. Ser frem mot litt meg-tid igjen. Siden vesla ikke tar flaske og spiser hver time er det litt krongrette, men det jobbes med saken Har en deal med svigermor om at hun skal begynne å sitte barnevakt noen timer en gang i uka etter sommerferien, sånn at jeg kan komme igang med litt trening igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 19. juli 2011 #85 Del Skrevet 19. juli 2011 Godt å ha noen som kan stille opp, slik at du får sette av litt tid til trening da Syns du forresten er veldig flink jeg, som får sneket inn yoga når du har sjansen på morgenene, er jo ikke bare bare med en liten i hus! Keep up the good work! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 20. juli 2011 #86 Del Skrevet 20. juli 2011 Jeg tror det nesten krever mer disiplin å få presset inn korte økter enn de dagene man har mer tid og kan trene lenger. Jeg er imponert - for alt er bedre enn ingenting! Håper forøvrig at hun snart vil ta litt flaske så du kan ta deg noen turer på Elixia! Jeg er spent på det der med flaske, for jeg har alltid tenkt at det skal jeg få til så jeg kommer meg ut, men skjønner jo at det ikke alltid er så lett. Ha en fin onsdag Ekkornet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ekkornet Skrevet 21. juli 2011 Forfatter #87 Del Skrevet 21. juli 2011 Vips så var torsdagen også snart over... Tiden flyr når man har det gøy I går ble det hverken yoga eller trilling såvidt jeg kan huske.. men ble litt mamma og baby kos, litt husvask og en tur i butikken.. hvor ble dagen av liksom.. I dag derimot fikk jeg trent mine 30 min med yoga (deilig!) og trilla en times tur i raskt tempo...(til Babyshop for å kjøpe nok en flaske som skal prøves ut. Denne gang; Tommee Teppee) Veldig koselig med besøk her inne forresten, dere er noen goinger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 21. juli 2011 #88 Del Skrevet 21. juli 2011 Tur i raskt tempo regnes som trening! flink du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ekkornet Skrevet 22. juli 2011 Forfatter #89 Del Skrevet 22. juli 2011 Har sittet klistra til tv skjermen i timesvis. Fryktelige greier! Heldigvis var jeg og veslesnupp trygt hjemme når bomben smalt i sentrum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 22. juli 2011 #90 Del Skrevet 22. juli 2011 Helt grusomt! Godt å høre at det står bra til med deg og din lille familie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 31. juli 2011 #91 Del Skrevet 31. juli 2011 Hvordan står det til hos deg? Er du på ferie kanskje? Bare lurte på om du har vært på noen sånne timer med mor-barn-trening? Regner med at Elixia har tilsvarende som Sats med sats baby? Og hva med babysvømming? Håper du har det fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ekkornet Skrevet 31. juli 2011 Forfatter #92 Del Skrevet 31. juli 2011 Så koselig at du titter innom Line Jeg går litt i tåka om dagen. Har vært noen dager i en nyhetsboble etter det tragiske som skjedde 22. Juli. Ble heldigvis ikke personlig berørt, men det er mange intrykk. Også kom jo sommeren, og for noen tempraturer!! 28 grader på soverommet nå... Hot hot hot.... Og ikke et vindpust.. Så jeg føler jeg bare surrer rundt i en amme/hetebølge tåke om dagen. Har ikke vært på noe mor og barn timer.. Men der minnet du meg på at jeg skal sjekke ut det. Hm, var ikke noe...jaja... Men vi har meldt oss på babysvømming Begynner 24. August. Det gleder vi oss veldig til! Nå reiser vi på en liten ferie og besøker litt familie på møre.. Men når vi kommer hjem igjen så er det tid for å tråkke igang med litt trening igjen. Tenkte å starte opp med en fast yoga time i uka med min favoritt intruktør på Elexia. De timene er bare helt rå bra! Så blir det babysvømming en gang i uka.. Også har jeg litt lyst å prøve å få til en spinning time og eller en styrketime i uka.. Men får ta det litt etter litt... Men først; Ferie Foresten fått meg ny IPad av min kjære Passa ypperlig siden pc'n min daua. Bare litt uvant å skrive på.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 2. august 2011 #93 Del Skrevet 2. august 2011 Gratulerer med Ipad Kos dere masse på ferie Spent på å høre hvordan det går med baby-svømmingen etterhvert :fisk: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ekkornet Skrevet 9. august 2011 Forfatter #94 Del Skrevet 9. august 2011 Ferien er over.... Da var ferien over for i år. Har storkosa oss! Men.. treningen og kostholdet har desverre også tatt ferie Sååå.... Nå er det striskjorte og havrelefse fremover. Yoga på morgen prosjeket mitt var helt supert, men jeg orker ikke å følge det opp. Vesle snupp sover ikke like lenge på morgen og det blir bare et evig stress.. For det første skal man helst trene på tom mage før frokost, også må jeg ha 30 min med tid.. noe som ikke er lett... Så proriterer heller å få en dursj og avslappede start på dagen uten å stresse med å få det til å klaffe med trening. Og vesla tar fremdelses ikke flaske.. så barnevakt til trening er litt så som så.. Men frøkna er ikke lenger like hysterisk om hun ikke får mat på minuttet så i dag skal jeg prøve meg på en 40 min time på Elexia med sambo som "barnevakt" Weee... Håper det går toppers og klaffer fint med mating og soving. Ellers så satser jeg på trilling og litt bedre kosthold De siste 5 kg etter fødselen sitter som... Betong? Tror jeg må tilbake til 2-3 treningstimer i uka for å få bukt med de. Men, enn så lenge så får et sunt kosthold og daglig aktivitet være målet, så får jeg jobbe med de kiloene litt over tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 9. august 2011 #95 Del Skrevet 9. august 2011 Ferien er over.... Da var ferien over for i år. Har storkosa oss! Men.. treningen og kostholdet har desverre også tatt ferie Sååå.... Nå er det striskjorte og havrelefse fremover. Yoga på morgen prosjeket mitt var helt supert, men jeg orker ikke å følge det opp. Vesle snupp sover ikke like lenge på morgen og det blir bare et evig stress.. For det første skal man helst trene på tom mage før frokost, også må jeg ha 30 min med tid.. noe som ikke er lett... Så proriterer heller å få en dursj og avslappede start på dagen uten å stresse med å få det til å klaffe med trening. Og vesla tar fremdelses ikke flaske.. så barnevakt til trening er litt så som så.. Men frøkna er ikke lenger like hysterisk om hun ikke får mat på minuttet så i dag skal jeg prøve meg på en 40 min time på Elexia med sambo som "barnevakt" Weee... Håper det går toppers og klaffer fint med mating og soving. Ellers så satser jeg på trilling og litt bedre kosthold De siste 5 kg etter fødselen sitter som... Betong? Tror jeg må tilbake til 2-3 treningstimer i uka for å få bukt med de. Men, enn så lenge så får et sunt kosthold og daglig aktivitet være målet, så får jeg jobbe med de kiloene litt over tid Det er godt at du tar deg tid og prioriterer å kose deg litt også, ikke stresser med eventuelle (egenfølte) overflødige kilo! Jeg tror at en sunn kropp er viktigere enn en kropp hvor hodet på toppen alltid higer mot "bare to kilo mindre", og du høres ut til å ha et sunt forhold til kropp og aktivitet! Det blir nok enklere å få trent litt så snart snuppa blir litt mindre avhengig av bare mamma'n. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ekkornet Skrevet 9. august 2011 Forfatter #96 Del Skrevet 9. august 2011 Tusen takk Smilla Det var utrolig fint skrevet. Har innsett at den tiden her er så dyrebar, så vil både nyte denne tiden og prioritere litt sunnere mat og holde meg litt aktiv sånn at jeg er en sunn og frisk mamma for vesla. Så får dissa love handlene bare være enn så lenge. Når det er sagt.... EKKORNET HAR TRENT PÅ ELEXIA I DAG... Skulle egentlig på 40 min lett yoga, men den timen gikk ut pga sykdom.. så det ble en sykkel intervall time. Det var helt HERLIG! Bare det å ha en hel time for seg selv og kunne koble ut og få svettet litt.. for første gang på en stund jeg har gjort noe bare for meg.. Deilig! Så nå sitter jeg her sliten men veldig fornøyd:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 9. august 2011 #97 Del Skrevet 9. august 2011 Spinning er herlig! Nå har du veldig god grunn til å være fornøyd med deg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 9. august 2011 #98 Del Skrevet 9. august 2011 Jeg syns du er kjempeflink jeg Enig med Smilla, ta vare på tiden med en liten en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 9. august 2011 #99 Del Skrevet 9. august 2011 Du er så flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 10. august 2011 #100 Del Skrevet 10. august 2011 Flinkis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå