Gå til innhold

Hvorfor er dere sånne bitre små hurper?:)


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

HÆ?? Dumpe via sms? Er dette den tråden der en fyr skrev om ei dame som la på seg, og han ikke tente på henne osv? Eller hva? Enlighten me, some one!

Tipper det er denne tråden det er snakk om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fleste er ikke bitre. Det er nok heller du som er svært nærtagende og ikke tåler realiteten.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG HAR JO SAGT JEG SKAL TA DET FACE TO FACE NÅ!! At det går ann å bli så sint, er jo nesten værre enn henne når hun har tante rød på besøk.

Og til kg moderatorer. Dere har mistet en bruker, jeg kommer aldri tilbake til denne kjeftegjengen her! Få styr på deres brukere i framtiden :)

Her er et innlegg fra deg i den SMStråden, trodde du lovet at vi var kvitt deg? :filer:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnea

Ser det gang på gang. Menn som har sine problemer i forholdet og blir møtt med arroganse, intolleranse, anklagelser, spydige og frekke kommentarer av små, ekkle tupper som har som eneste mål å framprovosere lavmål fra de mannelige brukerne.

Hvorfor gidder dere egentlig? redd for at TS faktsik er kjæresten DIN? Dere driver og fyrer hverandre opp hele tiden og kakler og lager drama ut av de enkleste trådene, og mange av dem ender opp med å bli stengt eller slettet? Noen som er litt for nærtagende og får dårlig selvfølelse hver gang en mann ytrer missnøye med sugga si?

Haha hvertfall god underholdning for oss skuelystende

Jeg er enig i noe av det du sier. Husker spesielt en gang jeg lagde en tråd hvor jeg spurte om andres meninger angående kjolen, da ble jeg kalt både løs og hore fordi jeg har kjøpt den. Helt sykt mange negative kjerringer her inne som virkelig ikke er til hjelp når det gjelder noen ting. Skjønner ikke hvorfor folk skal være SÅ negative :S det går an å si at en kjole er mindre pen enn å anglage meg for å være hore :P haha uff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeerligheten da! Vi er bitre fordi vi ikke har noe annet å gjøre enn å henge oss opp i deres problemer.. :ironi: Nei, nå får jeg melde meg opp til "Oss megger imellom"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du stille med navn snart! Feig du er som driver å henger meg ut uten å stå for det med navn! Du ødela tråden min du satt meg i skikkelig dårlig lys og greier

Hvorfor stiller du ikke med navn selv da, gjest?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

For en sjarmklump du er ts :ironi:

Anonym poster: d77edd0b779a183d62ff4987b035c50a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, digger hvordan nesten alle som har skrevet her har bekreftet det TS sier :-p

Anonym poster: 74d85bf3f85ea1e7fee0424783e7f485

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en sjarmklump du er ts :ironi:

Anonym poster: d77edd0b779a183d62ff4987b035c50a

Hvorfor dro du frem denne gamle tråden da? :klo:

Anonym poster: d0ed96b64d5c9b47c00ad8a5ea01dcf3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest To sider

Dumping pr sms og epost er helt ok hvis man ikke har truffet hverandre mer enn en date eller to og har mailet litt og pratet på telefon.

Hvorfor skal man kaste bort mer tid enn det? Jeg er jo høflig som sier klart ifra.

Enig også iTS (minus språkbruk) om at en del damer heller snakker bak ryggen på kjæresten eller mannen de skal dumpe. Og det gjøres i KG uten at vi får høre den andre

sin versjon. Og få i KG tar feil, kan si unnskyld eller tusen takk. Svært mange innlegg er pro kvinne og antimann.

Hva med å se på begge sider og lære litt om hva som er best for begge? Ta med hjem noe som er godt liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cakenommy

Og du tror det bare går ên vei her på KG? Litt vanskelig å ikke komme med frekke kommentarer når man ser tråder slik som dette :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DET ER EN GAMMEL TRÅD!

TS leser sikkert ikke svarene, så det er ingen grunn til å hisse seg opp ;)

Anonym poster: d0ed96b64d5c9b47c00ad8a5ea01dcf3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Du kan dra til helvete!

Oioi... Lært du å banne du da??? :kgbaby:

Ta deg en bolle og slutt å spre så mye galle på dette forumet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Ser det gang på gang. Menn som har sine problemer i forholdet og blir møtt med arroganse, intolleranse, anklagelser, spydige og frekke kommentarer av små, ekkle tupper som har som eneste mål å framprovosere lavmål fra de mannelige brukerne.

Hvorfor gidder dere egentlig? redd for at TS faktsik er kjæresten DIN? Dere driver og fyrer hverandre opp hele tiden og kakler og lager drama ut av de enkleste trådene, og mange av dem ender opp med å bli stengt eller slettet? Noen som er litt for nærtagende og får dårlig selvfølelse hver gang en mann ytrer missnøye med sugga si?

Haha hvertfall god underholdning for oss skuelystende

Men hva med de bitre mennene da? Er det kvinnenes feil da også?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Manntra

Det er jo to sider av en sak. Og naturlig at KG er vinklet av og for kvinner.

Likevel tenker jeg (som mann med kjæreste) at det hadde vært supert om man kunne lære noe som gjør at begge kan få det bedre sammen. Og det gjelder de som velger samme kjønn også.

Egentlig lurer jeg på hvorfor ikke flere tar opp ting direkte med den det gjelder? Men det er kanskje hensikten etter å ha luftet det her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BettyBoop

Ser det gang på gang. Menn som har sine problemer i forholdet og blir møtt med arroganse, intolleranse, anklagelser, spydige og frekke kommentarer av små, ekkle tupper som har som eneste mål å framprovosere lavmål fra de mannelige brukerne.

Hvorfor gidder dere egentlig? redd for at TS faktsik er kjæresten DIN? Dere driver og fyrer hverandre opp hele tiden og kakler og lager drama ut av de enkleste trådene, og mange av dem ender opp med å bli stengt eller slettet? Noen som er litt for nærtagende og får dårlig selvfølelse hver gang en mann ytrer missnøye med sugga si?

Haha hvertfall god underholdning for oss skuelystende

Nåja det fins en rekke mannlige bitre små hurper her inne også.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maruwan

Ser det gang på gang. Menn som har sine problemer i forholdet og blir møtt med arroganse, intolleranse, anklagelser, spydige og frekke kommentarer av små, ekkle tupper som har som eneste mål å framprovosere lavmål fra de mannelige brukerne.

Hvorfor gidder dere egentlig? redd for at TS faktsik er kjæresten DIN? Dere driver og fyrer hverandre opp hele tiden og kakler og lager drama ut av de enkleste trådene, og mange av dem ender opp med å bli stengt eller slettet? Noen som er litt for nærtagende og får dårlig selvfølelse hver gang en mann ytrer missnøye med sugga si?

Haha hvertfall god underholdning for oss skuelystende

Ser det er ingen som faktisk har svart på spørsmålene så langt, så jeg tar meg den frihet å friske dem opp for dere:

1) Hvorfor er dere sånne bitre små hurper?

2) Hvorfor gidder dere egentlig?

3) Redd for at TS faktisk er kjæresten DIN?

4) Dere driver og fyrer hverandre opp hele tiden og kakler og lager drama ut av de enkleste trådene, og mange av dem endre opp med å bli stengt eller slettet?

5) Noen som er litt for nærtagende og får dårlig selvfølelse hver gang en mann ytrer missnøye med sugga si?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Ser det er ingen som faktisk har svart på spørsmålene så langt, så jeg tar meg den frihet å friske dem opp for dere:

1) Hvorfor er dere sånne bitre små hurper?

2) Hvorfor gidder dere egentlig?

3) Redd for at TS faktisk er kjæresten DIN?

4) Dere driver og fyrer hverandre opp hele tiden og kakler og lager drama ut av de enkleste trådene, og mange av dem endre opp med å bli stengt eller slettet?

5) Noen som er litt for nærtagende og får dårlig selvfølelse hver gang en mann ytrer missnøye med sugga si?

Det er ingen vettuge svar å gi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...