Gå til innhold

Hvorfor er dere sånne bitre små hurper?:)


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

jeg elsker å kritisere andre :D slik er jeg bare

Anonym poster: 5d5d22d0f31ef4ac7405d53499b6aba3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sitrondrops

1) Hvorfor er dere sånne bitre små hurper?

Har jeg lyst har jeg lov.

2) Hvorfor gidder dere egentlig?

Som sagt, fordi det behager meg, det er et fritt land. Men aldri uten nick ;)

3) Redd for at TS faktisk er kjæresten DIN?

Næh, han gidder ikke inn på KVINNEguiden.

4) Dere driver og fyrer hverandre opp hele tiden og kakler og lager drama ut av de enkleste trådene, og mange av dem endre opp med å bli stengt eller slettet?

Ikke så mange som jeg har sett, utenom de med psykisk sykdom og slikt, men mulig det er jeg som har gått glipp av mye goodies her.

5) Noen som er litt for nærtagende og får dårlig selvfølelse hver gang en mann ytrer missnøye med sugga si? Man får ikke dårlig selvfølelse av en tråd, det er noe man allerede har. Sikkert mange sugger her inne som klager litt på svinet sitt også.

Endret av Sitrondrops
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte::popcorn: Jeg synes ikke hurpene har lov jeg da. I skammekroken med dere, hurper! Endret av Evilposelos
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som er litt for nærtagende og får dårlig selvfølelse hver gang en mann ytrer missnøye med sugga si?

Kvinnfolk tar seg mer nær av enkelte ting som feks matlaging, hygiene o.l. Du skal virkelig trå varsomt fram skal du be dama di vaske seg på henda etter dobesøk.

Menn har vel sine ting, som feks penisens størrelse og funksjon, høyde osv. Men de nevnte tingene er ting som en ikke kan gjøre så mye med, desverre.

Anonym poster: 6122476feea4bffd0ffab6925406cd48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Ser det gang på gang. Menn som har sine problemer i forholdet og blir møtt med arroganse, intolleranse, anklagelser, spydige og frekke kommentarer av små, ekkle tupper som har som eneste mål å framprovosere lavmål fra de mannelige brukerne.

Hvorfor gidder dere egentlig? redd for at TS faktsik er kjæresten DIN? Dere driver og fyrer hverandre opp hele tiden og kakler og lager drama ut av de enkleste trådene, og mange av dem ender opp med å bli stengt eller slettet? Noen som er litt for nærtagende og får dårlig selvfølelse hver gang en mann ytrer missnøye med sugga si?

Haha hvertfall god underholdning for oss skuelystende

Med de ordvalgene og den tilnærminga er det sannelig ikke rart det blir bitre små hurper.

Det der var vel omtrent så langt unna konstruktivt det er mulig å komme, i tillegg blottet for ironi og mulig subtil vinkling. Sorry mac, da foretrekker jeg å være en av de mannlige brukerne som serverer lavmål.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Ser det er ingen som faktisk har svart på spørsmålene så langt, så jeg tar meg den frihet å friske dem opp for dere:

1) Hvorfor er dere sånne bitre små hurper?

2) Hvorfor gidder dere egentlig?

3) Redd for at TS faktisk er kjæresten DIN?

4) Dere driver og fyrer hverandre opp hele tiden og kakler og lager drama ut av de enkleste trådene, og mange av dem endre opp med å bli stengt eller slettet?

5) Noen som er litt for nærtagende og får dårlig selvfølelse hver gang en mann ytrer missnøye med sugga si?

Hvorfor svare på det? Dumme spørsmål får da uansett bare dumme svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sitrondrops

Hvorfor svare på det? Dumme spørsmål får da uansett bare dumme svar.

Fra en hurpe til en annen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts... Det ER mange bitre kaklekjerringer her, men spør du meg høres du ut som enda en.

Anonym poster: 54d422def7acbb0ca9319028e3a4ce4e

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får nesten starte tråden "Oss hurper imellom" Hvor vi kakler i vei.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

hahahaha fantastisk tråd! takk for unerholningen :)

Anonym poster: 6e838e1f2454e428db40c77f0c15f5ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser det gang på gang. Menn som har sine problemer i forholdet og blir møtt med arroganse, intolleranse, anklagelser, spydige og frekke kommentarer av små, ekkle tupper som har som eneste mål å framprovosere lavmål fra de mannelige brukerne.

Hvorfor gidder dere egentlig? redd for at TS faktsik er kjæresten DIN? Dere driver og fyrer hverandre opp hele tiden og kakler og lager drama ut av de enkleste trådene, og mange av dem ender opp med å bli stengt eller slettet? Noen som er litt for nærtagende og får dårlig selvfølelse hver gang en mann ytrer missnøye med sugga si?

Haha hvertfall god underholdning for oss skuelystende

Haha, ts da.. Du kan ikke komme inn på et kvinne forum for å klage på oss kvinner,samt kalle oss for "bitre små hurper". :P Du skjønner vel selv at det er du som har startet et drama her nå ? :P

Men når det kommer til spørsmålet ditt, så kan jeg bare svare med aat jeg bare er sånn... Men jeg kan være sprudlende glad og snill også da :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooh, there ain't no other way, baby, I was born this way

Anonym poster: c0eab7aa83beacfd71f8a812233a91a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest snoopy_93

Fordi vi alle er noen små brusflasker med et innhold av "Bitter lemon" :fnise:

På en annen side har du akkurat joina gjengen da, med dette innlegget. SCORE! :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...