Gå til innhold

Hva skal jeg skrive?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Dama og jeg bruker å møtes hver helg og jeg må ærlig innrømme at jeg er litt lei. Lenge siden jeg har sittet og kost meg alene hjemme på fredagskvelden med litt pils, snus og fred og hun ødelegger det med denne helgeordningen sin. Vil prioritere henne litt mindre framover og tenkte å sende henne en melding om det. Hvordan skal jeg formulere meg på best mulig måte uten å fornærme eller såre henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke hva du bør si,men du bør iallfall si det til henne "face to face" å ikke skrive det på en melding.. Det er for upersonlig..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel bare å si at du trenger litt tid for deg selv noen helger? Er da helt normalt at man vil ha litt eget liv selvom man er i et forhold også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Er vel bare å si at du trenger litt tid for deg selv noen helger? Er da helt normalt at man vil ha litt eget liv selvom man er i et forhold også.

Glemte å sii at det er nærmest kun i helgene og andre fridager vi møtes pga avstand. Men jeg syns det blir for mye uansett. Så det ender jo med at det kun blir fb og skypekontakt framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da bør du i alle fall ringe henne. Men bare si det rett som det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner godt at du trenger litt fritid alene, men hvordan du sier det best mulig til henne avhenger av hvordan hun er som person. For meg hadde det fungert hvis du sa ganske enkelt at du trenger en alenehelg, mens for andre hadde det vært det samme som at de hadde blitt dumpet. Kanskje du skal si noe om at du blir en bedre kjæreste av å ta denne frihelgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så..du vil egentlig ikke ha dame?

Det lurer jeg også på.. Greit nok at man også trenger tid til seg selv, men om dere ikke kan treffes annet enn i helgene og fridager pga avstand og du nå vil slutte å treffe henne hver dag, så virker du ikke særlig intressert i forholdet..

Hadde jeg vært henne hadde jeg nok reagert ganske mye på det.. En aleine helg i ny og ne er greit, men det virker som du vil ha mer "fri" enn det...

Kan jeg spørre hva grunnen er?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For guds skyld snakk med henne i stedet for å sende en sms.

Bare si det som det er at du trenger litt alenetid for deg selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

så..du vil egentlig ikke ha dame?

Jeg vet ikke jeg. Lei for det meste. Vil ikke miste henne, men vil ikke være med henne for tiden heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke jeg. Lei for det meste. Vil ikke miste henne, men vil ikke være med henne for tiden heller.

For meg høres det mest ut som om du vil ha henne der itilfelle du trenger nærhet (både sex og annet) fordi du ikke vil være aleine. Du virker ikke særlig int. i et forhold!

Om du er like uintressert som du virker så er det egoistisk av deg å bli i det forholdet..

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dump henne foran venninnene hennes. Jeg skal love deg at du får ligge med henne når som helst, selv om dere ikke er sammen lenger :)

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ruccola

Hvor lenge har dere vert sammen? :klo:

Men man har lov å vere ærlige i et forhold, og bare si at du skal ha en helg sammen med gutta for eksempel :)

Har dere et godt forhold tåler det nettopp dette ;)

Så sant hun er den største prioriteten, så trenger hun ikke vere den eneste og det forstår hun nok ;)

Si gjerne at du er redd for å føle at det skal bli for mye tid sammen så dere går lei, men for all del bare ver ærlig og prat med henne om dette - ikke ta det på sms eller FB...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også litt nysgjerrig på hvor lenge dere har vært sammen..?

Men jeg ville enkelt og greit sagt at du er sliten og hadde syntes det var deilig å få en helg for deg selv. Jeg er typen som trenger alenetid, og derfor ville jeg forstått at en kjæreste trengte det samme, men du må selvfølgelig vurdere hva slags person hun er, og i hvilken grad hun har mulighet til å fatte den slags behov. Uansett er det nok best å si det som det er, tenker jeg. Finurlige halvløgner for å slippe unna den ubehagelige samtalen, er sjelden så vellykkede som de var tenkt å være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hadde ikke følt meg ille berørt om du hadde skrevet at du ønsket en alenekveld med pils og snus for en gangs skyld. Men hadde du skrevet at du kom til å prioritere meg mindre fremover, da hadde jeg sagt farvel og lykke til :gjeiper:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også litt nysgjerrig på hvor lenge dere har vært sammen..?

Men jeg ville enkelt og greit sagt at du er sliten og hadde syntes det var deilig å få en helg for deg selv. Jeg er typen som trenger alenetid, og derfor ville jeg forstått at en kjæreste trengte det samme, men du må selvfølgelig vurdere hva slags person hun er, og i hvilken grad hun har mulighet til å fatte den slags behov. Uansett er det nok best å si det som det er, tenker jeg. Finurlige halvløgner for å slippe unna den ubehagelige samtalen, er sjelden så vellykkede som de var tenkt å være.

Vi har vært sammen i 4 måneder bare :) Men jeg rakk ikke å få sendt den meldinga i tide så nå er hun vist på vei. Får kanskje ta det opp i morra eller noe jaja shit happens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært sammen i 4 måneder bare :) Men jeg rakk ikke å få sendt den meldinga i tide så nå er hun vist på vei. Får kanskje ta det opp i morra eller noe jaja shit happens

Si det før dere har sex ihvertfall.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...