Xaphan Skrevet 26. mai 2011 #21 Del Skrevet 26. mai 2011 (endret) Et stort kattedyr! Gaupe for eksempel, de er herlige Og en rev, og et ekorn og pinnsvin og en delfin og... ja, mange dyr jeg kunne tenke meg å ha hvis det hadde vært mulig. Endret 26. mai 2011 av Xaphan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 26. mai 2011 #22 Del Skrevet 26. mai 2011 Et stort kattedyr! Gaupe for eksempel, de er herlige Og en rev, og et ekorn og pinnsvin og en delfin og... ja, mange dyr jeg kunne tenke meg å ha hvis det hadde vært mulig. Åh ja, har alltid hatt lyst på ekorn:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnneBonny Skrevet 26. mai 2011 #23 Del Skrevet 26. mai 2011 Jeg så på Animal Planet at en del i USA hadde pinnsvin som kjæledyr. Men var visst en spesiell type tror jeg. Rart synes jeg. Tror jeg kunne tenk meg å sett det:) det var veldig ukjent for meg. I norge er de jo i ferd med å utryddes helt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 26. mai 2011 #24 Del Skrevet 26. mai 2011 Tror jeg kunne tenk meg å sett det:) det var veldig ukjent for meg. I norge er de jo i ferd med å utryddes helt. Å nei, de må ikke det! Stakkars søte små! Programmet var om uvanlige kjæledyr, var også om skunker, minigriser, miniesler og sånne ekorn som kan fly/sveve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 26. mai 2011 #25 Del Skrevet 26. mai 2011 Tror jeg kunne tenk meg å sett det:) det var veldig ukjent for meg. I norge er de jo i ferd med å utryddes helt. http://animal.discovery.com/petsource/pet-guides/peculiar-pets/unique-pets-04.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 26. mai 2011 #26 Del Skrevet 26. mai 2011 http://animal.discovery.com/petsource/pet-guides/peculiar-pets/unique-pets-04.html Så søtt bilde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnneBonny Skrevet 26. mai 2011 #27 Del Skrevet 26. mai 2011 Mini ESEL??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnneBonny Skrevet 26. mai 2011 #28 Del Skrevet 26. mai 2011 http://animal.discovery.com/petsource/pet-guides/peculiar-pets/unique-pets-04.html Lurer på om de er kjælig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SkiZy Skrevet 26. mai 2011 #29 Del Skrevet 26. mai 2011 Genial tråd! Jeg hadde hatt: Flodhester! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 26. mai 2011 #30 Del Skrevet 26. mai 2011 Genial tråd! Jeg hadde hatt: Flodhester! Lol, flodhester i hagen. Genialt!! Så kunne du satt et skilt utenfor hageporten med bilde av dem og teksten "HER VOKTER VI" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest charella Skrevet 26. mai 2011 #31 Del Skrevet 26. mai 2011 En løve i sofaen og et par svaner i hagen hadde hvert kos :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mermaid Blues Skrevet 26. mai 2011 #32 Del Skrevet 26. mai 2011 Ringhale-lemur =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 26. mai 2011 #33 Del Skrevet 26. mai 2011 En helt tam villkatt på to bein! ;-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 27. mai 2011 #34 Del Skrevet 27. mai 2011 Sabeltanntiger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 27. mai 2011 #35 Del Skrevet 27. mai 2011 Mini ESEL??? Ja, var noe slikt. Aldri hørt om før, men var litt mindre enn vanlig esel, og de hadde den i stua og slikt, men også ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 27. mai 2011 #36 Del Skrevet 27. mai 2011 Ville hatt ulver... På mine gamle dager skal jeg bo langt inn i skauen sammen med en gjeng amerikanske ulvehunder, som jeg skal smugle inn fra Sverige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pzzt Skrevet 27. mai 2011 #37 Del Skrevet 27. mai 2011 Ulv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nattsvermer Skrevet 27. mai 2011 #38 Del Skrevet 27. mai 2011 Jeg er litt fascinert av dovendyr. Der ser så rare og koselige ut. Jeg kunne hatt en diger lampe den kunne henge i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 27. mai 2011 #39 Del Skrevet 27. mai 2011 Ulv, definitivt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wombat Skrevet 27. mai 2011 #40 Del Skrevet 27. mai 2011 Oi oi oi, hvor skal man begynne? Jeg tar; En serval En leopard En skarv eller to som er trent opp til å fiske En wombat (selvfølgelig) En new guinea singing dog En maursluker En tapir som kan trekke små vogner fordi vogntrekkende tapirer høres ganske så episk ut En flokk med veloppdragne småfugler som kan synge i hagen min En blåhval, kan bli et plassproblem - men den kan jo alltids være frittsvømmende. Disse dyrene er jo selvfølgelig helt tamme, ferdig veloppdragne og ville ikke drømme om å spist meg til frokost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå