Gå til innhold

Ville dyr


Gjest Hannee

Anbefalte innlegg

Et stort kattedyr! Gaupe for eksempel, de er herlige :rodmer: Og en rev, og et ekorn og pinnsvin og en delfin og... ja, mange dyr jeg kunne tenke meg å ha hvis det hadde vært mulig.

Endret av Xaphan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hannee

Et stort kattedyr! Gaupe for eksempel, de er herlige :rodmer: Og en rev, og et ekorn og pinnsvin og en delfin og... ja, mange dyr jeg kunne tenke meg å ha hvis det hadde vært mulig.

Åh ja, har alltid hatt lyst på ekorn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så på Animal Planet at en del i USA hadde pinnsvin som kjæledyr. Men var visst en spesiell type tror jeg. Rart synes jeg.

Tror jeg kunne tenk meg å sett det:) det var veldig ukjent for meg. I norge er de jo i ferd med å utryddes helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannee

Tror jeg kunne tenk meg å sett det:) det var veldig ukjent for meg. I norge er de jo i ferd med å utryddes helt.

Å nei, de må ikke det! Stakkars søte små!

Programmet var om uvanlige kjæledyr, var også om skunker, minigriser, miniesler og sånne ekorn som kan fly/sveve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Genial tråd! :fnise:

Jeg hadde hatt: Flodhester!

Lol, flodhester i hagen. Genialt!! Så kunne du satt et skilt utenfor hageporten med bilde av dem og teksten "HER VOKTER VI" :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hannee

Mini ESEL??? :rodmer:

Ja, var noe slikt. Aldri hørt om før, men var litt mindre enn vanlig esel, og de hadde den i stua og slikt, men også ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville hatt ulver... :rodmer:

På mine gamle dager skal jeg bo langt inn i skauen sammen med en gjeng amerikanske ulvehunder, som jeg skal smugle inn fra Sverige. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er litt fascinert av dovendyr. Der ser så rare og koselige ut. Jeg kunne hatt en diger lampe den kunne henge i :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi oi, hvor skal man begynne?

Jeg tar;

En serval

En leopard

En skarv eller to som er trent opp til å fiske

En wombat (selvfølgelig) :fnise:

En new guinea singing dog

En maursluker

En tapir som kan trekke små vogner fordi vogntrekkende tapirer høres ganske så episk ut

En flokk med veloppdragne småfugler som kan synge i hagen min

En blåhval, kan bli et plassproblem - men den kan jo alltids være frittsvømmende.

Disse dyrene er jo selvfølgelig helt tamme, ferdig veloppdragne og ville ikke drømme om å spist meg til frokost :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...