Gå til innhold

Ville dyr


Gjest Hannee

Anbefalte innlegg

Gjest Hannee

Helt hypotetisk, hvis det gikk an å ha hvilket som helst vilt dyr, og at det var tamt og hadde det bra hos deg. Hva slags ville du hatt?

Jeg tenker Panda:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, vanskelig spørsmål! Det kommer sikkert mange dyr etter hvert som jeg heller ville hatt, men det jeg kommer på her og nå er leopard.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stor rovfugl! F.eks en ørn. Eller en ugle! Fiine!

Endret av nattsvermer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannee

Ja, det er vanskelig. Ville egentlig hatt mange. Gauper synes jeg er veldig flotte! Men en stor og god panda må være herlig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig mot å ha ville dyr fanget og brukt som kjæledyr, sånn som aper for eksempel. Men hadde dyrene hatt det bedre hos meg enn i villmarka så kunne jeg tenkt og hatt en panda sånn som du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannee

Jeg er veldig mot å ha ville dyr fanget og brukt som kjæledyr, sånn som aper for eksempel. Men hadde dyrene hatt det bedre hos meg enn i villmarka så kunne jeg tenkt og hatt en panda sånn som du :)

Helt enig med deg! Tenkte helt hypotetisk hvor dyrene har det fantastisk hjemme i sofaen eller no slikt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sel. Pingvin. Pinnsvin. Kenguru. Sjiraff. Spøkelsesape. Panda. Brunbjørn. Isbjørn. Vaskebjørn. Ugle. Måke. REV. Løve. Masse småfugler. Tiger og Struts!

En slow Loris også..

Endret av AnneBonny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjeggagamer er personlige og kanonsøte ja! Blir nok en slik dersom de faktisk blir lovlige, jeg er parat. :D Snusker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hannee
Gjest Hannee

Sel. Pingvin. Pinnsvin. Kenguru. Sjiraff. Spøkelsesape. Panda. Brunbjørn. Isbjørn. Vaskebjørn. Ugle. Måke. REV. Løve. Masse småfugler. Tiger og Struts!

En slow Loris også..

Jeg så på Animal Planet at en del i USA hadde pinnsvin som kjæledyr. Men var visst en spesiell type tror jeg. Rart synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sånn liten ape, med stooore øyne! Husker ikke hva den heter, men den finnes visst bare på madagaskar, og er utrolig søt! :hjerte:

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...