Spatula Skrevet 21. juni 2011 #281 Del Skrevet 21. juni 2011 Ring legen å få det sjekket Syns ikke noe om at du skal gå sånn å være syk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 21. juni 2011 #282 Del Skrevet 21. juni 2011 Orker ikke gå til legen. Burde sikkert, men jeg hater virkelig leger. Har en fin fastlege, men orker ikke tanken.. Satser på å være frisk som en fisk i morgen. Jeg orker jo å skrive her og sånn, så da er jeg sikkert ikke døden nær. Men om jeg ikke er frisk i morgen, tror jeg nesten jeg må gå. Siden mannen får besøk på torsdag, er mest redd for å ødelegge det. Eller, han kommer jo uansett, men det ødelegger litt for dem om de må ha med seg en baby overalt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHøne Skrevet 21. juni 2011 #283 Del Skrevet 21. juni 2011 Måtte innom og hilse på, ser du har ny bok og nytt nick Så synd at murmel er syk da, ikke noe morsomt når de er så små og blir syke, men blir så hjelpesløse.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 21. juni 2011 #284 Del Skrevet 21. juni 2011 Har tydeligvis oversett deg, FrkHøne. Det var ikke meningen.. Gratulerer med nr 2 på vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 21. juni 2011 #285 Del Skrevet 21. juni 2011 Merker at Murmel og mannen er blitt mer knyttet til hverandre nå som jeg har vært syk, og det er veldig deilig å se, så da har det i hvert fall kommet noe godt ut av det. Stakkars Murmel måtte legge seg uten Fjone i kveld, fordi han gulpet på ham rett før leggetid, og det var ikke noe artig for ham. Nå våknet han nettopp og hylte litt, og mannen klarte å roe ham etter mindre enn et minutt. Det er en stor forandring fra hvordan det var for bare noen uker siden, da det ikke engang var noe vits at mannen gikk inn til ham fordi han bare ble mer sint. Jeg føler meg mye bedre nå i kveld, og det er jo en forskjell fra de tidligere kveldene der jeg har vært dårligere på kvelden enn på morgenen. Håper jeg blir frisk i morgen, så jeg får vært med på barnehagebesøket. Hadde vært kjipt å gå glipp av det, samtidig som det sikkert hadde vært fint for mannen å få gå alene også. Tror han har fått en liten vekker i forhold til hva han har gått glipp av nå, og det synes jeg er fint, han trengte det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 21. juni 2011 #286 Del Skrevet 21. juni 2011 Så bra at mannen og Murmel har fått bedre kontakt! Synes det er så nydelig å se fin kjemi mellom pappa og baby... Håper du snart er frisk som en fisk! :fisk: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 22. juni 2011 #287 Del Skrevet 22. juni 2011 I dag er jeg så godt som frisk! Har vondt i magen, men det tror jeg er fordi jeg har fått i meg særdeles lite mat de siste dagene. Har gått ned nesten 2 kg siden fredag... Vi har vært på besøk i barnehagen, og det var veldig veldig koselig! Er utrolig glad de har et sånt opplegg, så fikk jeg roet nervene mine i forhold til barnehagestart. Vi fikk utsatt oppstarten til midten av september også, det hjelper godt med en mnd. ekstra å forberede seg på. Og vi beskjed om at vi måtte bare komme innom i avdelingen på formiddagen utover høsten hvis vi ville han skulle bli vant til å leke litt der og sånn. Helt super barnehage, vi er så heldige som har fått plass der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 22. juni 2011 #288 Del Skrevet 22. juni 2011 Så koselig at mannen og murmel har knyttet bånd den siste tiden også Og flott at dere er fornøyd med barnehage! Er jo ikke bare bare å finne en man liker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 22. juni 2011 #289 Del Skrevet 22. juni 2011 Høres jo ut som en helt super barnehage! Så godt at dere likte dere begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 22. juni 2011 #290 Del Skrevet 22. juni 2011 I dag er jeg så godt som frisk! Har vondt i magen, men det tror jeg er fordi jeg har fått i meg særdeles lite mat de siste dagene. Har gått ned nesten 2 kg siden fredag... Vi har vært på besøk i barnehagen, og det var veldig veldig koselig! Er utrolig glad de har et sånt opplegg, så fikk jeg roet nervene mine i forhold til barnehagestart. Vi fikk utsatt oppstarten til midten av september også, det hjelper godt med en mnd. ekstra å forberede seg på. Og vi beskjed om at vi måtte bare komme innom i avdelingen på formiddagen utover høsten hvis vi ville han skulle bli vant til å leke litt der og sånn. Helt super barnehage, vi er så heldige som har fått plass der! Så bra da! Du er så heldig som har barnehageplass, jeg er så misunnelig!!! Godt at du er frisk, så mannen din kan kose seg med besøket da! 2kilo, oisann, få i deg noe god mat Stor klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 23. juni 2011 #291 Del Skrevet 23. juni 2011 Trodde jeg var frisk i går, men neida.. Ble plutselig veldig mye dårligere utover ettermiddagen, så da ringte vi til legevakten som ville ha meg ned siden jeg hadde vært syk så lenge. Etter å ha snakket med legen der ble jeg lagt inn, og tilbragte nesten 6 timer der. Mannen og Murmel måtte jo være med, siden Murmel ikke tar flaske. Var veldig tøft for ham, for han fikk ikke sove noe godt i vogna si med så mye støy som det var rundt. Fikk ikke noe mer svar på hva det feiler meg heller, annet enn at jeg har en infeksjon i kroppen. De tok sikkert 7 blodprøver, men fikk ikke noe mer konkret svar. Hun reagerte litt på at jeg fikk vondt når hun slo meg over nyrene (?), men siden jeg fikk dra hjem til slutt regner jeg med det ikke er noe bekymre seg for heller. Så da får jeg bare håpe jeg blir frisk snart, begynner å bli ufattelig sliten. Føler meg helt ubeskrivelig sulten, men samtidig orker jeg ikke tanken på mat som jeg vet jeg kaster opp igjen. Bringer frem minner fra svangerskapet dette. Det mest fortvilende er at jeg ikke bare kan legge meg ned og være syk, siden mannen får besøk i dag. Kan ikke avlyse når han har betalt flybilett og alt, men samtidig synes jeg det er veldig ubehagelig å ha en kompis av mannen i hus mens jeg føler meg så dårlig som dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 23. juni 2011 #292 Del Skrevet 23. juni 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 23. juni 2011 #293 Del Skrevet 23. juni 2011 Uffameg Marmot, innlagt men så får du ikke vite ordnlig hva som feiler deg, nei det der synes jeg var ikke bra av sykehuset.......håper du blir frisk snart! Du, altså jeg skjønner det er en utrolig kjip ting at han skal få en kompis på besøk, men hvordan planer er det de har da? du kan ikke få hjelp av søstra di da? Murmel kan vel gå noen timer uten pupp nå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 23. juni 2011 #294 Del Skrevet 23. juni 2011 Det kan være at hun reagerte, fordi det kan tyde på nyrebekkenbetennelse. Tok de ikke CRP og slik av deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 23. juni 2011 #295 Del Skrevet 23. juni 2011 Du, altså jeg skjønner det er en utrolig kjip ting at han skal få en kompis på besøk, men hvordan planer er det de har da? du kan ikke få hjelp av søstra di da? Murmel kan vel gå noen timer uten pupp nå eller? De har ikke så mye planer, tror jeg. Søstera mi kan ikke passe ham, fordi hun har termin om en uke, så jeg vil ikke spørre. Og jeg er ikke sikker på om jeg hadde gjort det likevel, for han har jo nesten ikke sett henne i det siste, så jeg føler ikke han kjenner henne.. Det kan være at hun reagerte, fordi det kan tyde på nyrebekkenbetennelse. Tok de ikke CRP og slik av deg? Jo, den var bare på 112. Det er jo litt høyt, men ikke veldig. Jeg tipper egentlig den har vært mye høyere, for feberen min har ikke vært så høy de siste dagene. Ble anbefalt å ringe fastlegen på fredag og ta en ny CRP der for å sjekke at den er på vei ned. Hun tok urinprøve pga. det med nyrene, men den var helt fin i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 23. juni 2011 #296 Del Skrevet 23. juni 2011 Men altså, det hjelper veldig med mindre feber, så jeg føler meg bedre nå. Er bare så lei av denne kvalmen, orker ikke noenting. Er redd for melkeproduksjonen min, Murmel har begynt å spise av begge puppene når han spiser nå, men det kan være bare tilfeldig. Passer på å drikke masse, så det går sikkert greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 23. juni 2011 #297 Del Skrevet 23. juni 2011 Her gir de antibiotika når CRP viser 100 eller mer. Jeg håper du blir fort frisk Skjønner godt at det kan bli litt slitsomt i helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 23. juni 2011 #298 Del Skrevet 23. juni 2011 Heisan! Du, jeg vet du sikkert har mye å tenke på, men har du tid til å gi meg et tips angående sovevogn? Den emmaljunga vi har kan han ikke sove rett i ( 2007) modell, så da husker jeg du sa du hadde kjøpt ny, men jeg har ikke tid til å bla igjennom alle sidene. Vil kjøpe en brukt og ikke for dyr.. Masse god bedring til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 23. juni 2011 #299 Del Skrevet 23. juni 2011 uffda, men mannen skjønner vel at sålenge de er der hjemme at han kan hjelpe litt til? ihvertfall kanskje ikke direkt med Murmel men hvis det trengs å lage mat og slikt, han kan vel det uansett om kompisen er på besøk.... melkproduksjon kan gå ned når man er syk ja, men da gir du ha bare to bryst og når du er frisk igjen kan det være at du bruker noen dager på øking.....det tror jeg nok Murmel vil legge opp selv Er du kvalm av alt du spiser da? husker at salt hjalp veldig når jeg var gravid, så saltkjeks og 7up var en god venn, dok ikke veldig næringsrik men salt binder ihvertfall væske i kroppen og det trengte jeg når jeg da kastet opp så mye........så håper du får i deg noe ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 23. juni 2011 #300 Del Skrevet 23. juni 2011 Huff, høres ikke noe særlig ut... Mannen din kan i alle fall ikke bli irritert, det var ikke akkurat sånn at du planla å bli syk Håper du blir bedre snart Heisan! Du, jeg vet du sikkert har mye å tenke på, men har du tid til å gi meg et tips angående sovevogn? Den emmaljunga vi har kan han ikke sove rett i ( 2007) modell, så da husker jeg du sa du hadde kjøpt ny, men jeg har ikke tid til å bla igjennom alle sidene. Vil kjøpe en brukt og ikke for dyr.. Masse god bedring til deg! Brio Happy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg