Gå til innhold

ligger katten på sengen deres og søver med dere hele natten?


lakk

Anbefalte innlegg

katten ligger på sengen vår og søver der hele natten lang,også på dagen..hun ar har sitt eget kattehus å søve men hun bruker den alldri...normalt?? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min katt ligger gjerne i senga mi om natten. Om dagen ligger han helst på sofaryggen. De liker godt å være der vi er, så det er helt normalt. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ene kan ligge på sengen hele natten og store deler av dagen. Han andre sover bare der når vi ikke er der. Om natten sover han i sofaen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hun kan godt finne på å ligge i senga hos oss på natta, syter litt med det nå siden hun av og til pådrar seg flått. Gjennonsøker pelsen hennes hver dag og grer henne ofte da. Må få kjøpt flåttmiddel snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det gjør de hos oss. Eldstemann brumlebasse liker å kose med meg og maser gjerne på at jeg skal komme meg i seng, mjauer til jeg går mot soverommet og hopper så opp til min side før jeg får lagt meg ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,hun pleide å komme og krype inntil meg i sengen min. Men siden jeg ble angrepet av lopper ble det en slutt på det :/ Hun må sove i egen seng fra nå av. Iallefall til vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To av våre gjør det. Den tredje foretrekker å være ute om natta. De ligger i fotenden, gjerne oppå føttene mine. Tror ikke de liker mannens dyne, for de ligger alltid på min. Har våknet noen morgener av å være forvridd og støl av en annen verden. En sovetung katt er ikke lett å flytte på, og når det er to har jeg ofte lite plass til beina. Men det er bare koselig. :)

Det har blitt noen loppebitt, men det tåler vi. :) Pleier å knipe lopper av kattene om kvelden. De er lett å se, og befinner seg som regel i nakkeområdet på katten. Og noen lopper har vi klart å dra inn helt av oss selv, etter skogsturer.

Jeg har forresten ikke reagert særlig på loppebittene i år, kan man bli immune? Tidligere fikk jeg store kuler som klødde noe så inn i granskauen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger. Som kjent er katter nattedyr og gir blaffen i at mennesker ikke er det. Vil man leke midt på natten så gjør man det! At mammaen skal tidlig på jobb for å tjene penger til maten hans, er nok ikke hans problem :)

Han vil helst sove med oss, men liker seg godt i buret sitt også hvis han ikke er ute.

Hadde lopper i senga her for litt siden og fikk mange, ekstreme bitt! De klødde så jeg trodde jeg skulle bli gal!! Nå er han behandlet for lopper og jeg tror vi er kvitt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ms. Raggsokk

Katten til svigers sover ofte i senga hos oss når vi er på besøk hjemme. Han sover sjelden hele natta da, og vil som regel ut midt på natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To av våre gjør det. Den tredje foretrekker å være ute om natta. De ligger i fotenden, gjerne oppå føttene mine. Tror ikke de liker mannens dyne, for de ligger alltid på min. Har våknet noen morgener av å være forvridd og støl av en annen verden. En sovetung katt er ikke lett å flytte på, og når det er to har jeg ofte lite plass til beina. Men det er bare koselig. :)

Det har blitt noen loppebitt, men det tåler vi. :) Pleier å knipe lopper av kattene om kvelden. De er lett å se, og befinner seg som regel i nakkeområdet på katten. Og noen lopper har vi klart å dra inn helt av oss selv, etter skogsturer.

Jeg har forresten ikke reagert særlig på loppebittene i år, kan man bli immune? Tidligere fikk jeg store kuler som klødde noe så inn i granskauen.

ja min ligger spesielt ved fotende av sengen eller rett og slett rett oppp på rumpen min når jeg ligger på sideleie eller på magen når jeg søver,kan bli littt tungt men vet hun liker det veldig godt,når jeg prøver å gå hun vekk,hopper hun på meg igjen..hehehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine to sover også i senga vår, omtrent hver natt. På dagen sover de i stuen, om det er der vi oppholder oss. De vil gjerne være der vi er. I sengen sover de gjerne i fotenden, men den ene vil av og til ligge under dyna. Da ligger vi "i skje" :fnise: For jeg ligger alltid på siden med knærne oppunder meg, og lillepus legger seg i en bue inntil.

Har aldri vært plaget av loppebitt, heldigvis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke nå lenger, men når hun var liten sov hun alltid på puta mi(!), mellom meg og samboer. Savner baby-tiden. :sukk:

Nå sover hun mest på dagtid, men vekker oss tidlig om morgenen slik at vi skal stå opp. Når vi først gjør det, DA går hun og legger seg.. På sofaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av kattene sover alltid i sengen sammnen med oss. De to andre er litt sånn fra og til.

Jeg sover ikke skikkelig hvis jeg ikke kjenner at katten ligger på bena mine.

Elsker også hvordan han forter seg å ta plass mellom oss når vi våkner for å "stjele" varmen vår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp, hun sover inntil magen min hver natt :D

-Sequin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nå lenger, men når hun var liten sov hun alltid på puta mi(!), mellom meg og samboer. Savner baby-tiden. :sukk:

Nå sover hun mest på dagtid, men vekker oss tidlig om morgenen slik at vi skal stå opp. Når vi først gjør det, DA går hun og legger seg.. På sofaen.

Min også har fått det for seg at alle mennesker skal stå opp før han legger seg for dagen :fnise:

Endret av capricorn74
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...